Idd ^^quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:13 schreef BasOne het volgende:
Maagd op de nogwattes....
GVGRMMME
ff terug denken naar de DaVinci code
Rotsen
Maagd op de rotsen oid
Was die niet van Michelangelo.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:17 schreef BasOne het volgende:
Vind het boek leuk om te lezen
De film vink minder.
Maar was de sixtijse kapel ook niet van leonardo?
Vind alle boeken van Dan Brown leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:17 schreef BasOne het volgende:
Vind het boek leuk om te lezen
De film vink minder.
Maar was de sixtijse kapel ook niet van leonardo?
yupsquote:
Zeker wel.quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
yups
Never mind me, move along, nothing to see here......
Je vergeet nog de Annunicatie, zijn oudst bekende schilderij:quote:
Ik wist niet of die telde want leonardo zou iets vanuit een ander schilderij hebben overgeschilderd..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Annunicatie, zijn oudst bekende schilderij:
[ afbeelding ]
Damn, ik kan dat niet lezen tenzij ik heel dicht op het scherm ga zitten.... tijd voor een nieuwe bril of jij moet een meter afstand nemenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
Is ook gewoon zichtbaar op de foto overigens
Fair enough.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik wist niet of die telde want leonardo zou iets vanuit een ander schilderij hebben overgeschilderd..
Die met de verfilmingen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Fair enough.
Overigens, staat de Christmas Carol vraag nog open of wordt die binnenkort opnieuw gesteld?
Ik wist het zonder te lezen, zag pas later dat ie daar op stond. Graf met wereldbol uit de DaVinci Code is niet moeilijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Damn, ik kan dat niet lezen tenzij ik heel dicht op het scherm ga zitten.... tijd voor een nieuwe bril of jij moet een meter afstand nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |