die bedoelde ik als tweede 'tip'quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er bestaan potloden, daarmee kun je een patroon volgen. Vervolgens strijk je dat zo (dus in spiegelbeeld) op de stof. Potlood kost ongeveer 3,5 euro
Ow wat een leuke slofjes! Stippenquote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef Stiemie het volgende:
Zo ik heb slofjes gemaakt voor ons meisjePassend bij de bekleding van de kinderwagen.
Duurde wat langer dan anders want ik had geen zin om de naaimachine te pakken, dus maar met de hand gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen kindje om er in te stoppenquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Stiemie het volgende:
Pannenkoeken het patroon van de sloffen komt ook van internet en is echt heel eenvoudig om te maken.
Hier is ook een amnier:quote:Op zondag 13 september 2009 21:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil heel graag een kussentje o.i.d. maken met een patroontje daarop geborduurd. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik op een handige manier dat patroon op een stuk stof krijg.
Dus stel, ik heb zoiets op papier (nee, dit is niet het werkelijke patroon wat ik wil gebruiken):
[ afbeelding ]
Hoe kopieer ik dat naar de stof zodat ik daar alleen de lijntjes hoef te volgen als ik aan het borduren ben. Ik wil dus puur de lijntjes borduren. Geen opvulling van de vlakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |