Er is een How-To op internet maar die moet ik zoeken...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Yvonnetje het volgende:
Die etuitjes Marjo![]()
Hoe ben je op het idee gekomen? Ik vind ze echt superleuk!
Maar hoe zorg je ervoor dat het vinyl zo 'onzichtbaar' lijkt; stik je dat eerst vast aan de noodelverpakking, en laat je die stikselrand dan net binnenin het tasje vallen ofzo?
Daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er is een How-To op internet maar die moet ik zoeken...
Waar heb je dat patroon nou uiteindelijk gevonden?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef Keroppi het volgende:
Nou m'n simpele jurkje is in elkaar gezet. Het was een 'in 1 uur klaar' patroon, maar dat moet je (zeker als beginnende prutser) erg ruim nemen.
Op naaipatronen.nl en het merk was "New Look"quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Waar heb je dat patroon nou uiteindelijk gevonden?
Je zou een ronde basis kunnen maken van ijzerdraad, of een metalen ring met gaatjes zodat je daarin nog een paar keer doorheen kan gaan met ijzerdraad/draad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een leuke dingen hier allemaal weer!
Ik zit waarschijnlijk in het verkeerde topic, weet het wel zeker, maar misschien zijn er toch creatieve mensen die me kunnen helpen. [of me naar een ander topic kunnen verwijzen waar ze me misschien beter kunnen helpen]
Ik wil eigenlijk zo'n soort versiersel maken.
[ afbeelding ]
Heeft iemand enig idee hoe ik dat zelf zou kunnen doen?
Dat is wel de bedoeling ja. Zit te denken aan een webshop oid...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Mirjam het volgende:
wát een tofheid!
maak je ze ook op bestelling?
ik heb ze niet nodig, maar móét ze gewoon hebben![]()
laat me maar weten waar ik een bestelling kan plaatsenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. Zit te denken aan een webshop oid...
Via PM? Shop zit nog in de idee fase...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laat me maar weten waar ik een bestelling kan plaatsen
Ik vind het niet eens zo heel lekker meerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dan moet je stevig door gaan eten, Marjo
Van dat tafelkleed spul. Je ziet dat wel eens buiten staan bij doe-het-zelf zaken. Zo'n kar met rollen met allerlei motiefjes. Meestal hebben ze ook doorzichtig...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Geweldig, het doet me aan die kitsch kitchen dingen denken maar dan veel cooler!
Je hebt het al es ergens gezegd, maar wat voor folie gebruik je er nog es voor?
Ik wil het ook gaan proberen!
Dat laatste. Je vouwt 'm dubbel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef Yvonnetje het volgende:
Wat leuk Marjo!
Maar bij die foto van 'hoe op elkaar te naaien', hoe leg je de rits dan? Ligt 'ie gewoon plat of leg je de ene kant op de andere kant van de rits? (als je snapt wat ik bedoel)
Intratuin heeft het ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, ik heb vandaag nog gekeken op de markt en niks nada nakkes doorzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |