Feit is en blijft dat meer dan 20 gulden voor een kratje bier gewoon ridicuul is.quote:
Breek me de bek er niet over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Meddo het volgende:
Wat zijn guldens?
De prijzen in de horeca zijn nog veel belachelijker
Niet iedereen woont nog bij papa en mama.quote:
Deze maatschappij is er op gemaakt om iedereen uit te melkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Ga gratis boodschappen doen bij de AH (brand bier gratis enzo)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Niet iedereen woont nog bij papa en mama.
Da's heul geen klacht, drankneus!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
...
Klacht 2 De reden dat drank zo duur is, komt omdat onze overheid ons wil ''beschermen'' tegen ons zelf. Alluwel ik dat bij sommige gevallen heel goed kan begrijpen.
...
Maar ik vond het toch goed omdat er toch even bij te melden, soms denken ze toch nog ergens over na.quote:
Je slaat de plank nu volledig misquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:44 schreef Kopbal het volgende:
Die rode wodka van 5 euro is van dezelfde kwaliteit als lidl-bier, dus die vlieger gaat niet op.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:45 schreef Agiath het volgende:
wtf zijn guldens nou weer?
O wacht dat betaalmiddel waarmee je 8 jaar geleden nog mee kon betalenFalers
Voor 5 euro heb je 12 halve liters, daar sta ik meer van op m'n kop als zo'n lullig flesje rode wodka van 700cl.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat de plank nu volledig misDie supreme die er vrij komt als je aan je 5e glas puur bezig bent, overweldigend gewoon.
En nee dit is geen Verkapt-ts-drinkt-alcohol-topic.
Supermarkten verdienen genoegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze maatschappij is er op gemaakt om iedereen uit te melken
Geef mij maar een fles rode wodka van 7 liter voor 5 euroquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor 5 euro heb je 12 halve liters, daar sta ik meer van op m'n kop als zo'n lullig flesje rode wodka van 700cl.
Een groenlinks stemmerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Supermarkten verdienen genoeg
In deze crisis helpen we elkaar
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kan je die kooooooooooopppppppeeeee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Geef mij maar een fles rode wodka van 7 liter voor 5 euro
Sowieso rode wodkaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Geef mij maar een fles rode wodka van 7 liter voor 5 euro
Geen idee, die gozer heeft het over een fles wodka van 700 cl. voor 5 euroquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kan je die kooooooooooopppppppeeeee?
Dus iedereen die werkt en een eigen huis heeft, heeft het automatisch breed? Vreemde gedachtengang.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:42 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
![]()
Ben je te lelijk om te werken ofzo?
wodka redbull is best te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sowieso rode wodka
Dat drink je als je of 14 bent...
?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Geen idee, die gozer heeft het over een fles wodka van 700 cl. voor 5 euro
quote:Geef mij maar een fles rode wodka van 7 liter voor 5 euro
Heeft er niets mee te maken! Of komt die hoge brandstof prijs ook door ''inflatie''quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:52 schreef isogram het volgende:
Topicstarter heeft het verschijnsel inflatie ontdekt...
En als et rood moet zijn koop dan Ursus!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:53 schreef slaapvaak het volgende:
Dude, die rode wodka is echt ranzig. Van die gemengde vieze shit, koop gewoon stoli!
Bij de jumbo kan je alles krijgen, en anders hossel ik wel watquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:58 schreef Tokamak het volgende:
[..]
En als et rood moet zijn koop dan Ursus!
Onee wacht, TS is nog geen 18
Nou, doe Ursus hosselen dan!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij de jumbo kan je alles krijgen, en anders hossel ik wel wat
Jaaaa toochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:00 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Nou, doe Ursus hosselen dan!
'hosselen'
Ja als je 30 bent ja. Dit mannetje was 8 ofzo toen de euro kwamquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Automatisme. Verder, tja, kijk eens in de uitgaansgelegenheden, daar betaal je moeilijk veel.
Hoax je hebt vrienden en je gaat uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:04 schreef afcajos het volgende:
Ik vind het trouwens wel meevallen met de drankprijzen. In mijn stamkroeg betaal ik 1.70 voor een goed glas heineken galaxy.
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat onze papa's en mama's vroeger meer geld te besteden hadden voor drank.
Een gemiddelde stapavond geef ik 40 tot 50 euro uit, met wat ik verdien is dat een peulenschil.
In mijn vrije tijd beun ik wat bijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoax je hebt vrienden en je gaat uitEn wat voor beroep beoefen je dan?
Ik komt wel buiten, morgen de hele dag werken. En daarna zie ik wel wat ik ga doen. Hoax.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef 3lmo het volgende:
Je komt niet eens buiten TS. Tevens, het alleen afschuiven op de regering is uiterst kortzichtig.
En je bent 16, begin niet aan alcohol.
Ik kan me weinig voorstelling meer maken van die Gulden. Ik weet alleen dat een N64 spelletje vroeger 150 gulden was. 70 euro is tegenwoordig godsgruwelijk duur voor n gamequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef Rosbief het volgende:
Omrekenen naar guldens is juist heel wijs, dan word je tenminste met je neus op de feiten gedrukt hoe gruwelijk veel duurder alles is geworden ten opzichte van het gulden tijdperk.
Allemaal de schuld van Wim Duisenberg![]()
Vind jij bier een smaak-sensatie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Het is simpel: als je dronken wilt worden tik je een goedkope fles whiskey achterover, met uitgaan behoor je als man voornamelijk bier te drinken en als je voor de smaaksensatie gaat moet je niet zeiken.
Ja bij 10 grolsch denk je er niet meer bij na nee. Maar ik heb eerlijk gezegt nog liever cola-berenburg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel ik er al achter de kiezen heb.
ZO heet dat glasquote:
Games zijn één van de weinige uitzonderingen die nu goedkoper zijn geworden (zijn nu ook geen cardridges meer en kunnen eenvoudiger gekopieerd worden). Boodschappen en klein spul zijn gewoon verdubbeld in prijs en vaak nog meer dan dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik kan me weinig voorstelling meer maken van die Gulden. Ik weet alleen dat een N64 spelletje vroeger 150 gulden was. 70 euro is tegenwoordig godsgruwelijk duur voor n game
De euro is dan ook verre van de enige oorzaak dat je boodschappen duurder zijn gewordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Games zijn één van de weinige uitzonderingen die nu goedkoper zijn geworden (zijn nu ook geen cardridges meer en kunnen eenvoudiger gekopieerd worden). Boodschappen en klein spul zijn gewoon verdubbeld in prijs en vaak nog meer dan dat.
Je bedoelt een amsterdammertje? In R'dam ook wel vaasje genoemd..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
ZO heet dat glasTenminste niet van die kleine glazen die na anderhalve slok leeg zijn.
Deze crimineel speelde een grote rol bij de invoering van de Euroquote:
En dat heeft al helemaal niets te maken met de gulden-euro changequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
Of brandstof prijsenprijZen :R Breek me daar de bek al helemaal niet over. Daar kunnen jullie binnenkort ook nog een topic over verwachten. Met een zeer uitgebreide OP!!!!!!!!!!!
In een amsterdammertje gaat nog net iets meer dan in een galaxy glas.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je bedoelt een amsterdammertje? In R'dam ook wel vaasje genoemd..
Een game kost nu 60 euro, als het goedkoper is is het gewoon een slecht spel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Games zijn één van de weinige uitzonderingen die nu goedkoper zijn geworden (zijn nu ook geen cardridges meer en kunnen eenvoudiger gekopieerd worden). Boodschappen en klein spul zijn gewoon verdubbeld in prijs en vaak nog meer dan dat.
Ik had hem nog niet gewijzigd. Ik heb ook niet gezegt dat het allemaal door de euro komt. Maar jij vind benzine wel goedkoop?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef Tokamak het volgende:
[..]
En dat heeft al helemaal niets te maken met de gulden-euro change
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |