http://www.dumpert.nl/med(...)manda_opgedoken.htmlquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Geen kristal, wel indigo.
Kristal kinderen zijn de generatie na indigo.. Dus al die kleine koters die nu rondlopen, mooi volk.
Even uitleggen.. Indigo kinderen zijn er zeg maar om de 'deuren te openen' voor de kristalkinderen. Wij beginnen met verandering, zij mogen het afmaken... Zeg maar.
Hmmmm indigo hebben als taak ogen te openen, mensen bewust maken en verder helpen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)manda_opgedoken.html
quote:Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 36 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Duh!quote:8. Als ik met routineklussen bezig ben, voel ik mezelf vaak half slapend.
En
12. Bij saaie gesprekken heb ik de neiging om mijn gedachten te laten afdwalen.
Yes ik ben er ook een met 34 van de 40quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Test
Echt serieus. Die vragen!?!Dat kun je toch niet menen, de meeste dingen gelden werkelijk voor iedereen en zijn zo subjectief als de pest!
[..]
Duh!
Kijk ook eens op de homepage voor wat 'Hoe weet ik of mijn kind een Nieuwetijdskind is?' tips.
Man, man, man: Ze hebben een sterk innerlijk gevoel van waarheid, eerlijkheid en rechtvaardigheid. Wie niet!?! Ik vond dat mij een groot onrecht werd aangedaan omdat ik altijd vroeg naar bed moest, ik was altijd eerlijk met vertellen dat mijn zus koekjes had gejat als de trommel leeg was en als klap op de vuurpijl vond ik ook altijd dat ik gelijk had!
Gelukkig hebben mijn ouders me behoorlijk op mijn plek, met beide benen op de grond gezet.
Gewoon overal "ja" invullen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:22 schreef SicSicSics het volgende:Test
Echt serieus. Die vragen!?!Dat kun je toch niet menen, de meeste dingen gelden werkelijk voor iedereen en zijn zo subjectief als de pest!
Ik denk dat die kristalkinderen niet eens autistisch zijn, maar gewone kinderen zonder afwijking.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:49 schreef Kralicek het volgende:
Het is gewoon een term bedacht door ouders van een autist die het niet aankunnen dat hun kind gehandicapt is en het daarom krampachtig bestempelen als 'speciaal'.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Het mooie is, hoe verder we komen, hoe meer kristal kinderen er zullen zijn en hoe meer 'normale' mensen er komen te overlijden.. Al die negatieve zeikerds die denken dat alles vanzelf gaat weg, en ruimdenkende kinders die geloven in een betere wereld daar voor in de plaats en mag naief klinken voor jullie, ik geloof er wel in.
Al die kamerleden moeten vanzelf een keer met pensioen..
Je zet gewone, niet indigo/kristal-kinderen-mensen weg als niet begaafd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Sorry maar dit is mij niet wijsgemaakt schatBen zo geboren ken er ook niks aan doen verder hoef je me niet op aan te vallen ik val jou ook niet aan
![]()
...
Nee, want dan:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Staat daar geen royement op als je in het openbaar gaat lopen verkondigen dat je een van de uitverkorenen ben? Kun je je goede werken niet beter in stilte verrichten?
Al die tijd!quote:Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 34 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Het is belangrijk dat Nieuwetijdskinderen een goede begeleiding krijgen. De meeste scholen en opleidingsinstituten weten er niet veel raad mee, omdat nieuwetijdskinderen in hun ogen lastiger en drukker zijn dan de meeste andere kinderen. Vaak komt men niet verder dan pogingen te ondernemen om deze kinderen "aan te passen aan de norm", soms zelfs met medicijncen omdat deze kinderen dan (ten onrechte) de diagnose ADHD opgeplakt krijgen.
Als je begeleiding voor je kind wilt hebben, neem dan eens contact met ons op.
Soms zit je als vader of moeder van een Nieuwetijdskind met je handen in het haar. Wie kan je vertellen wat je moet doen en wat niet. Een coach kan je steunen om het beste uit je kind (en jezelf) te halen. Ook voor dit soort coaching kun je bij ons terecht. Een nieuwetijdskind is hier op aarde geincarneerd met een specifiek doel. Maar het kost moeite om dat doel te vinden en vast te houden. Wij kunnen daarbij helpen.
Dat durf ik nog wel te betwijfelen eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:03 schreef drijfhout het volgende:
Enneh, een betere nieuwe wereld begint niet met GHB-sletjes gok ik zomaar.
We kunnen natuurlijk een vakbond oprichten die de belangen van ons 'Nieuwe Tijds Kinderen' behartigd. Met als speerpunten:quote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Ripley het volgende:
Joh, 38 van de 40 hier
Wel lekker, als mijn baas nu zeurt dat ik slordig ben, altijd te laat kom en neit hou van saaie klussen kan ik vertellen dat het komt door dat ike en indigo kind ben
Dan vertel ik nog liever dat ik waarschijnlijk ADD of ADHD heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Ripley het volgende:
Wel lekker, als mijn baas nu zeurt dat ik slordig ben, altijd te laat kom en neit hou van saaie klussen kan ik vertellen dat het komt door dat ik een indigo kind ben
In een perfecte wereld is er geen afval!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:12 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Maar ontopic, als we later alleen nog maar nieuwe tijds kinderen hebben, wie haalt dan de vuilnis op, want dat is nou niet echt een inspirerend en geestverruimende bezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |