abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69989711
dikke bullshit.
bedacht door ouders en mensen die zichzelf of hun kids willen ophemelen als dat ze speciaal zijn.

als je speciaal bent bewijs het maar en dat doe je niet door jezelf een etiket op te plakken en een hele hype rond een term te creeeren.

en als mensen speciale gaven hebben zullen ze er niet mee te koop lopen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:39:21 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_69996846
Ook ooit eens andersom geredeneerd?

Nieuwetijdskinderen worden vaak 'onterecht' als ADHD'er bestempeld, reageren anders dan andere kinderen en zijn vaak overgevoelig volgens veel websites over dit onderwerp.

Maar is dat niet toevallig ook een aantal eigenschappen van mensen die makkelijk beinvloedbaar en goedgelovig zijn en dus de nieuwetijdswaanzin verhalen als zoete koek slikken?..
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_69997503
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Geen kristal, wel indigo.

Kristal kinderen zijn de generatie na indigo.. Dus al die kleine koters die nu rondlopen, mooi volk.

Even uitleggen.. Indigo kinderen zijn er zeg maar om de 'deuren te openen' voor de kristalkinderen. Wij beginnen met verandering, zij mogen het afmaken... Zeg maar.

Hmmmm indigo hebben als taak ogen te openen, mensen bewust maken en verder helpen.
http://www.dumpert.nl/med(...)manda_opgedoken.html
pi_69997601
quote:
Die afgrijselijk Hollandse uitspraak
pi_69998791
Het is gewoon een term bedacht door ouders van een autist die het niet aankunnen dat hun kind gehandicapt is en het daarom krampachtig bestempelen als 'speciaal'.
pi_69999974
TS is zo te zien al foetsie.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:22:04 #57
116015 SicSicSics
pi_70001361
quote:
Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 36 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Test

Echt serieus. Die vragen!?! Dat kun je toch niet menen, de meeste dingen gelden werkelijk voor iedereen en zijn zo subjectief als de pest!
quote:
8. Als ik met routineklussen bezig ben, voel ik mezelf vaak half slapend.

En

12. Bij saaie gesprekken heb ik de neiging om mijn gedachten te laten afdwalen.
Duh!

Kijk ook eens op de homepage voor wat 'Hoe weet ik of mijn kind een Nieuwetijdskind is?' tips.

Man, man, man: Ze hebben een sterk innerlijk gevoel van waarheid, eerlijkheid en rechtvaardigheid. Wie niet!?! Ik vond dat mij een groot onrecht werd aangedaan omdat ik altijd vroeg naar bed moest, ik was altijd eerlijk met vertellen dat mijn zus koekjes had gejat als de trommel leeg was en als klap op de vuurpijl vond ik ook altijd dat ik gelijk had!

Gelukkig hebben mijn ouders me behoorlijk op mijn plek, met beide benen op de grond gezet.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_70002083
Als mijn kind zo'n idioot als leraar krijgt, gaat hij naar een andere school.
pi_70002146
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Test

Echt serieus. Die vragen!?! Dat kun je toch niet menen, de meeste dingen gelden werkelijk voor iedereen en zijn zo subjectief als de pest!
[..]

Duh!

Kijk ook eens op de homepage voor wat 'Hoe weet ik of mijn kind een Nieuwetijdskind is?' tips.

Man, man, man: Ze hebben een sterk innerlijk gevoel van waarheid, eerlijkheid en rechtvaardigheid. Wie niet!?! Ik vond dat mij een groot onrecht werd aangedaan omdat ik altijd vroeg naar bed moest, ik was altijd eerlijk met vertellen dat mijn zus koekjes had gejat als de trommel leeg was en als klap op de vuurpijl vond ik ook altijd dat ik gelijk had!

Gelukkig hebben mijn ouders me behoorlijk op mijn plek, met beide benen op de grond gezet.
Yes ik ben er ook een met 34 van de 40

Waar moet ik betalen om naar Diamantkind niveau te gaan
pi_70002576
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:22 schreef SicSicSics het volgende:
Test

Gewoon overal "ja" invullen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_70002614
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:49 schreef Kralicek het volgende:
Het is gewoon een term bedacht door ouders van een autist die het niet aankunnen dat hun kind gehandicapt is en het daarom krampachtig bestempelen als 'speciaal'.
Ik denk dat die kristalkinderen niet eens autistisch zijn, maar gewone kinderen zonder afwijking.
ROBODEMONS..................|:(
pi_70002636
Dit lúl je??????????
KOMAAAN hoezo geloven mensen dit wat een stom geouwehoer voor mensen die graag willen dat ze geboren zijn als engelen en ons naar het paradijs zullen brengen.
UHUH
pi_70003567
Megalomanisch topic!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:47:08 #64
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70004411
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Het mooie is, hoe verder we komen, hoe meer kristal kinderen er zullen zijn en hoe meer 'normale' mensen er komen te overlijden.. Al die negatieve zeikerds die denken dat alles vanzelf gaat weg, en ruimdenkende kinders die geloven in een betere wereld daar voor in de plaats en mag naief klinken voor jullie, ik geloof er wel in.

Al die kamerleden moeten vanzelf een keer met pensioen..

Aah goedbedoeld fascisme.

Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:52:30 #65
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70004541
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Sorry maar dit is mij niet wijsgemaakt schat Ben zo geboren ken er ook niks aan doen verder hoef je me niet op aan te vallen ik val jou ook niet aan

...
Je zet gewone, niet indigo/kristal-kinderen-mensen weg als niet begaafd.
Wel degelijk beledig je daarme iedere lezer persoonlijk, wel degeljk val je ons aan met je hele praatje van een begaaf persoon jegens de onbegaafde massa.

Meisje, je bent klein van geest, met je bizarre gedachtengang.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:52:45 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70004547
Staat daar geen royement op als je in het openbaar gaat lopen verkondigen dat je een van de uitverkorenen ben? Kun je je goede werken niet beter in stilte verrichten?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:03:30 #67
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70004813
Ooh, TS heeft gisteren ook GHB gebruikt lees ik in een ander topic.

Ik zou geen topics meer openen na drugsgebruik.
Enneh, een betere nieuwe wereld begint niet met GHB-sletjes gok ik zomaar.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:21:49 #68
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_70005287
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Staat daar geen royement op als je in het openbaar gaat lopen verkondigen dat je een van de uitverkorenen ben? Kun je je goede werken niet beter in stilte verrichten?
Nee, want dan:
- moet ze werk verrichten.
- krijgt ze geen aandacht.
pi_70006567
mien dobbelsteen topic
pi_70006834
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:28 schreef kunstfiets het volgende:
mien dobbelsteen topic
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
  maandag 15 juni 2009 @ 03:26:23 #71
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70014756
tvp
:-)
  maandag 15 juni 2009 @ 09:25:29 #72
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_70016852
Ik ben ook een nieuwetijdskind!
quote:
Je hebt in deze test 34 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).

Het is belangrijk dat Nieuwetijdskinderen een goede begeleiding krijgen. De meeste scholen en opleidingsinstituten weten er niet veel raad mee, omdat nieuwetijdskinderen in hun ogen lastiger en drukker zijn dan de meeste andere kinderen. Vaak komt men niet verder dan pogingen te ondernemen om deze kinderen "aan te passen aan de norm", soms zelfs met medicijncen omdat deze kinderen dan (ten onrechte) de diagnose ADHD opgeplakt krijgen.

Als je begeleiding voor je kind wilt hebben, neem dan eens contact met ons op.
Soms zit je als vader of moeder van een Nieuwetijdskind met je handen in het haar. Wie kan je vertellen wat je moet doen en wat niet. Een coach kan je steunen om het beste uit je kind (en jezelf) te halen. Ook voor dit soort coaching kun je bij ons terecht. Een nieuwetijdskind is hier op aarde geincarneerd met een specifiek doel. Maar het kost moeite om dat doel te vinden en vast te houden. Wij kunnen daarbij helpen.
Al die tijd!
  maandag 15 juni 2009 @ 09:42:40 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70017240
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:03 schreef drijfhout het volgende:
Enneh, een betere nieuwe wereld begint niet met GHB-sletjes gok ik zomaar.
Dat durf ik nog wel te betwijfelen eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 15 juni 2009 @ 10:39:42 #74
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70018635
Joh, 38 van de 40 hier

Wel lekker, als mijn baas nu zeurt dat ik slordig ben, altijd te laat kom en neit hou van saaie klussen kan ik vertellen dat het komt door dat ike en indigo kind ben
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:11:29 #75
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70019529
Ik ben ook een indigo kind!! 36 van de 40. Krijg ik nu een lekkere taart? Of ben ik nu zo speciaal dat dat niet meer mag?
:-)
  maandag 15 juni 2009 @ 11:26:12 #76
116015 SicSicSics
pi_70019993
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Ripley het volgende:
Joh, 38 van de 40 hier

Wel lekker, als mijn baas nu zeurt dat ik slordig ben, altijd te laat kom en neit hou van saaie klussen kan ik vertellen dat het komt door dat ike en indigo kind ben
We kunnen natuurlijk een vakbond oprichten die de belangen van ons 'Nieuwe Tijds Kinderen' behartigd. Met als speerpunten:
- Geestelijke vrijheid. (We hoeven ons niet te conformeren aan geldende regels als dat onze spirituele vrijheid in gevaar brengt! Vrijheid mag immers niet beperkt worden, dus ook onze spirituele vrijheden niet!)
- Werktijden. (Tijden zijn 'aards' en totaal oudetijds gebonden. In onze beleving moeten wij de Nieuwetijds tijd toe kunnen passen. Ergo, te laat bestaat niet! Als ik er niet ben was het duidelijk nog geen 'tijd' om te komen.)
- Werkweigering. (Wij Nieuwe Tijds Kinderen moeten werk kunnen weigeren als dit ons remt in onze spirituele vrijheid (zie punt 1) maar ook in onze spirituele geluksbeleving. Wij vinden dingen nou eenmaal snel saai, kunnen we niets aan doen, maar daarom moeten we gevrijwaard worden van de verplichting om werk te doen wat ons geestelijk afstompt c.q. ons voort laten glijden in een halfslaap.)

Iemand aanvullingen?
Fine, fuck you then!
  maandag 15 juni 2009 @ 11:30:59 #77
240240 Howl
Find me in the future
pi_70020138
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Ripley het volgende:
Wel lekker, als mijn baas nu zeurt dat ik slordig ben, altijd te laat kom en neit hou van saaie klussen kan ik vertellen dat het komt door dat ik een indigo kind ben
Dan vertel ik nog liever dat ik waarschijnlijk ADD of ADHD heb.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:51:10 #78
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70020722
Je hebt in deze test 30 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van je score kunnen we (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Het is misschien een beetje een twijfelgeval. Als je zelf het gevoel hebt dat je wel een nieuwetijdskind bent, doe de test dan nog een keer. Probeer "ja" of "nee" te antwoorden op de uitspraken zonder oordeel (over jezelf)! Probeer ook om de uitspraken zo algemeen mogelijk op te vatten.

Ik doe die test gewoon nog een keer.
Resistance is futile
pi_70021187

Je hebt in deze test 36 van de 40 punten behaald.

Shit. Ik ook al.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:08:46 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70021216
Ik ben ook een twijfelgeval. Verdomme. Dan doe ik die test op hun advies gewoon nogmaals, nu weet ik tenslotte wat de Indigo-wenselijke antwoorden zijn en dan ben ik ook een Kristalkindje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70021276
Nee, uw kind is niet moeilijk. Het is een indigo- of kristalkind.
Daar hebben we een nieuwe vorm van onderwijs voor. Het speciaal onderwijs.
Uw kind is zo speciaal dat het maximaal met 7 andere indigo-/kristalkinderen in de klas mag.

En als uw kind dan wereldverbeterende visioenen krijgt, waarbij de kans op lichaamlijk letsel bij hemzelf of andere speciale kinderen te groot wordt. Dan belt de onderwijzer even en en komen de speciale medewerkers hem onder lichte dwang naar de 'witte kamer'. Hier kan het kind het visioen verwerken en weer tot rust komen. Zonder zich te verwonden aan al die harde muren.

Maar ontopic, als we later alleen nog maar nieuwe tijds kinderen hebben, wie haalt dan de vuilnis op, want dat is nou niet echt een inspirerend en geestverruimende bezigheid.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  maandag 15 juni 2009 @ 12:13:31 #82
116015 SicSicSics
pi_70021303
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:12 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Maar ontopic, als we later alleen nog maar nieuwe tijds kinderen hebben, wie haalt dan de vuilnis op, want dat is nou niet echt een inspirerend en geestverruimende bezigheid.
In een perfecte wereld is er geen afval!
Fine, fuck you then!
  maandag 15 juni 2009 @ 13:27:07 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70023065
normale discussie niet mogelijk...

iets onzin vinden is 1, iets belachelijk maken, 2
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')