abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69980850
Iemand hier bekend met deze termen?

(ikzelf wel dus heb geen uitleg nodig, vraag me gewoon af of er mensen bekend mee zijn)
pi_69980897
Nooit van gehoord, wel zondagskinderen.
pi_69980979
Ja, het is de naam van een radio station (Indigo).
pi_69981202
Hmm nee daar doel ik niet echt op
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:01:59 #5
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69981549
Was dit iets met lente/winter?
pi_69981590
Nope. Heeft te maken met kinderen die 'open' staan voor dingen..
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:03:55 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69981597
OP mag wel iets uitgebreider enzo...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:05:04 #8
236046 NotYou
tigerblood
pi_69981630
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Iemand hier bekend met deze termen?

(ikzelf wel dus heb geen uitleg nodig, vraag me gewoon af of er mensen bekend mee zijn)
Maar uiteraard, zij zullen - begaafd en verheven als zij zijn - alles veranderen! Ben jij ook bekend met Charizard?
Je suis Charlie Sheen
pi_69981639
Nee ik wacht eerst tot er iemand is die bekend is er mee voordat ik er verder over in ga

Het is een niet erg bekend en weinig besproken onderwerp en wil niet overkomen als iemand die niet goed in dr hoofd is of iets
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:06:09 #10
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_69981653
Er zijn enkele topics hierover geweest in het TRU forum, met de search functie zal je ze vast wel vinden
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:06:30 #11
236046 NotYou
tigerblood
pi_69981667
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:05 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Nee ik wacht eerst tot er iemand is die bekend is er mee voordat ik er verder over in ga

Het is een niet erg bekend en weinig besproken onderwerp en wil niet overkomen als iemand die niet goed in dr hoofd is of iets
Wacht niet langer, lees de post boven de jouwe.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:07:01 #12
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69981682
Leuk topic.
Intelligent, but fucked up.
pi_69981697
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:05 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar uiteraard, zij zullen - begaafd en verheven als zij zijn - alles veranderen! Ben jij ook bekend met Charizard?

Je hebt het niet over Pokemon toch?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:07:50 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69981705
http://www.indigokinderen.nl/
quote:
Het valt niet altijd mee om in het kort uit te leggen wat Indigokinderen en Kristalkinderen zijn. Ze worden ook wel nieuwetijdskinderen genoemd. Deze kinderen zijn hier op aarde geboren met een bepaald doel, ze hebben een speciale taak. En meestal weten deze kinderen dat zelf maar al te goed. Ze zijn meestal heel gevoelig voor indrukken en signalen uit hun omgeving. Ze hebben een bepaalde vorm van wijsheid, ook al zijn ze erg jong. Meestal weten ze precies wat ze willen en wat ze niet willen. Dat maakt het voor ouders, opvoeders en leerkrachten op scholen niet altijd gemakkelijk. Ze zijn "anders" en dus "lastig". Soms worden ze ten onrechte als "ADHD" of "autistisch" bestempeld. Nu is het niet zo dat elke diagnose van ADHD of autisme verkeerd is en het gebruik van medicijnen kan in die gevallen gerechtvaardigd zijn. Maar het zal duidelijk zijn dat een verkeerde diagnose voor een kind rampzalig kan uitpakken.
Ben jij een kristalkind, TS?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69981793
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
http://www.indigokinderen.nl/
[..]

Ben jij een kristalkind, TS?
Geen kristal, wel indigo.

Kristal kinderen zijn de generatie na indigo.. Dus al die kleine koters die nu rondlopen, mooi volk.

Even uitleggen.. Indigo kinderen zijn er zeg maar om de 'deuren te openen' voor de kristalkinderen. Wij beginnen met verandering, zij mogen het afmaken... Zeg maar.

Hmmmm indigo hebben als taak ogen te openen, mensen bewust maken en verder helpen.

Hoop alleen wel dat het lukt met de verkapte kut systemen van tegenwoordig maar daar ga ik wel van uit. We hebben de juiste timing haha laat ik het zo zeggen.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:12:02 #16
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_69981860
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Kristal kinderen zijn de generatie na indigo.. Dus al die kleine koters die nu rondlopen, mooi volk.

Even uitleggen.. Indigo kinderen zijn er zeg maar om de 'deuren te openen' voor de kristalkinderen. Wij beginnen met verandering, zij mogen het afmaken... Zeg maar.
Wat heb je dan zoal al veranderd?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_69981945
Ach ach, de wereld verander je niet in 1 keer zo reeel ben ik dan ook wel weer... Dat gaat stukje bij beetje en hoe meer mensen hun ogen openen voor hoe belangrijk de wereld en vooral de natuur en geestelijk welzijn wel niet voor ons is hoe makkelijk het zou gaan.

Mijn planning voor later is om ontwikkelingshulp te gaan doen in Afrika, en in een jongereninternaat werken hier in Nederland en dan steeds een paar maanden om en om.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:15:40 #18
236046 NotYou
tigerblood
pi_69981980
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Hmmmm indigo hebben als taak ogen te openen, mensen bewust maken en verder helpen.

Hoop alleen wel dat het lukt met de verkapte kut systemen van tegenwoordig maar daar ga ik wel van uit. We hebben de juiste timing haha laat ik het zo zeggen.
Niet om heel erg flauw te doen hoor, maar hoe precies zou dit aan het licht gekomen/ontdekt zijn? Gelovigen baseren zich nog op de talloze achterlijke en/of geïndoctrineerde generaties voor zich, dit is een vrij jonge 'stroming'. Vind je het zelf niet een stuk waarschijnlijker dat dit bedacht is om geld te verdienen aan zweverige vrije school types die graag speciaal willen zijn, al dan niet (mede) via hun kind?
Je suis Charlie Sheen
pi_69982027
Het mooie is, hoe verder we komen, hoe meer kristal kinderen er zullen zijn en hoe meer 'normale' mensen er komen te overlijden.. Al die negatieve zeikerds die denken dat alles vanzelf gaat weg, en ruimdenkende kinders die geloven in een betere wereld daar voor in de plaats en mag naief klinken voor jullie, ik geloof er wel in.

Al die kamerleden moeten vanzelf een keer met pensioen..
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:17:37 #20
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69982058
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ach ach, de wereld verander je niet in 1 keer zo reeel ben ik dan ook wel weer... Dat gaat stukje bij beetje en hoe meer mensen hun ogen openen voor hoe belangrijk de wereld en vooral de natuur en geestelijk welzijn wel niet voor ons is hoe makkelijk het zou gaan.

Mijn planning voor later is om ontwikkelingshulp te gaan doen in Afrika, en in een jongereninternaat werken hier in Nederland en dan steeds een paar maanden om en om.
Wat voor wezenlijks gaan we veranderen dan, en hoe?

Met alle respect voor je goede bedoelingen geloof ik niet dat ontwikkelingshulp ons gaat redden. Of hun, of wie dan ook.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:18:16 #21
236046 NotYou
tigerblood
pi_69982085
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:

Uhm, prima dat je idealistisch bent maar waarom daar bullshit termen en een uit de lucht gegrepen onderscheid in betrekken? Wat zou jij nou meer kunnen bereiken als 'indigo-' dan wel 'kristalkind'?
Je suis Charlie Sheen
pi_69982218
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

Niet om heel erg flauw te doen hoor, maar hoe precies zou dit aan het licht gekomen/ontdekt zijn? Gelovigen baseren zich nog op de talloze achterlijke en/of geïndoctrineerde generaties voor zich, dit is een vrij jonge 'stroming'. Vind je het zelf niet een stuk waarschijnlijker dat dit bedacht is om geld te verdienen aan zweverige vrije school types die graag speciaal willen zijn, al dan niet (mede) via hun kind?
Als ik zelf niet op deze manier zou leven zou ik inderdaad hetzelfde denken ja, het klinkt allemaal ook zeer zwerverig en blabla achtig. Toch ben ik er héél erg van overtuigd, ik kan ook niet anders gezien het mijn manier van leven is al vanaf mijn geboorte en ik eigenlijk niet beter weet dan dit.

Ik ben er eigenlijk ook pas achter gekomen dat ik dit had sinds ik begon te merken dat ik heel anders was dan andere kinderen en mijn buurvrouw (die paranormaal begaafd is) mij steeds vaker uit begon te nodigen en mij toen nog op een speelse manier hierin begeleidde. Naarmate ik ouder werd begon ze me er steeds meer over te vertellen en toen internet eenmaal betaalbaar werd ben ik er zelf ook over op gaan zoeken.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:22:20 #23
236046 NotYou
tigerblood
pi_69982228
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Het mooie is, hoe verder we komen, hoe meer kristal kinderen er zullen zijn en hoe meer 'normale' mensen er komen te overlijden.. Al die negatieve zeikerds die denken dat alles vanzelf gaat weg, en ruimdenkende kinders die geloven in een betere wereld daar voor in de plaats en mag naief klinken voor jullie, ik geloof er wel in.

Al die kamerleden moeten vanzelf een keer met pensioen..
Het klinkt eigenlijk vrij (geestes)ziek; je waant jezelf verheven en hoopt dat de 'normale'/minderwaardige mensen in aantal snel zullen afnemen opdat de wereld beter zal worden. Ik ken nog wel iemand die zo dacht..

Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:23:09 #24
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69982254
Dat je dit wil doen.

Maar ik doe niet mee
pi_69982267
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wat voor wezenlijks gaan we veranderen dan, en hoe?

Met alle respect voor je goede bedoelingen geloof ik niet dat ontwikkelingshulp ons gaat redden. Of hun, of wie dan ook.
Ik zeg ook niet dat het de wereld zal redden, maar het is een klein iets en samen met heel veel mensen die hetzelfde denken als ik kunnen we toch wel voor een klein gedeelte van de wereld iets betekenen, beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')