Was ´t niet koud op ´t strand vanmorgen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:58 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben ook net weer thuis van mijn dagje feest vieren, uiteindelijk naar Arnhem geweest om te shoppen, daarna nog richting Eindhoven waar de nodige muziek optredens waren (cool), uit eten geweest en nog de film gepakt en toen we er achter kwamen dat we dan nooit meer de metro naar huis konden halen zijn we maar gewoon gaan crashen op het strand van Den Haag.
Ik was in goed gezelschap.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Was ´t niet koud op ´t strand vanmorgen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:45 schreef Miss_S het volgende:
De officiele uitslag van 1 maand met eetlijstjes werken en veel etenmet de tips van jullie is -2,5 kilo
Hopelijk gaat er komende maand ook nog iets vanaf...
Nog 3,5 tot mijn eerst doel
Super! Het zal vast ook lekkerder voelen, dat je meer mag eten!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:45 schreef Miss_S het volgende:
De officiele uitslag van 1 maand met eetlijstjes werken en veel etenmet de tips van jullie is -2,5 kilo
Hopelijk gaat er komende maand ook nog iets vanaf...
Nog 3,5 tot mijn eerst doel
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Super! Het zal vast ook lekkerder voelen, dat je meer mag eten!
over 9 maanden een kleine lastpost dusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik + M'n vriendin + Flessen wijn + Nacht op t strand / Jaar samen =(en
)
Liever niet, lang leve de prikpil.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
over 9 maanden een kleine lastpost dus
Zeker weten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:54 schreef Miss_S het volgende:
Klinkt als een romantisch einde van een leuke dag Lastpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |