Welnee, die begint pas om 13:00 uur!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
hè, shit, weer de EO jongeren-dag gemist
Mijn 'ervaring' met konijnen is dat ze niet zo snel écht weg zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen! Bedankt voor al het medeleven. We proberen het konijn nu te lokken met wortels, dus misschien is dat probleem snel uit de wereld.
Ter afleiding heb ik net even hardgelopen, mét fitnesshorloge. Interessant om te zien hoe je hartslag reageert op negatieve gedachten! Rotgedachte; hartslag schiet omhoog. Fijne gedachte: hartslag komt tot rust.
In de loop van de middag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe laat begint die downtime?
En hoeveel dagen duurt 'ie?
Oh, dat zie ik nu... Dat is tof, zegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:45 schreef Miss_S het volgende:
De officiele uitslag van 1 maand met eetlijstjes werken en veel etenmet de tips van jullie is -2,5 kilo
Hopelijk gaat er komende maand ook nog iets vanaf...
Nog 3,5 tot mijn eerst doel
daar heb je helaas in je eentje weinig invloed op. Ik kan je dus ook geen tips geven.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Dames vlak voor de downtime even een vraag!
Jullie weten (althans de meeste) dat ik verliefd ben. Maar nu is het probleem dat we beide onze vriendschap niet kwijt willen als een relatie niet mocht werken. Hoe kunnen we voorkomen dat als het 1 niet werkt het andere kapot gaat? En ja ik snap dat bijv vreemdgaan niet helpt
Ik weet we hebben een RP-forum maar jullie kennen me een beetje en daar kennen vele me niet
Yeah babyquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik nu... Dat is tof, zegConstant blijven zou namelijk al best een verbetering zijn geweest, maar blijkbaar went je lichaam er snel aan.
Door voor de volgende 2,5en dan nog eentje!
Ik niet zo zeer maar mn schatje vroeg of we dan wel vrienden kunnen blijven. Maar we moeten het er nog x over hebben. Komt wel goed (wat mij betreft).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje een rare vraagwaarom denk je in hemelsnaam nu al na over het falen van een relatie
dat soort dingen weet je van te voren gewoon nooit...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik niet zo zeer maar mn schatje vroeg of we dan wel vrienden kunnen blijven. Maar we moeten het er nog x over hebben. Komt wel goed (wat mij betreft).
Maar als zij daar nu ook al inderdaad over nadenkt.....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik niet zo zeer maar mn schatje vroeg of we dan wel vrienden kunnen blijven. Maar we moeten het er nog x over hebben. Komt wel goed (wat mij betreft).
Klopt. Met mijn ex ben ik nog altijd vrienden. Alleen zij heeft zware ruzie met dr ex, en ze wil niet hetzelfde als het tussen ons mis gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:41 schreef progje het volgende:
[..]
dat soort dingen weet je van te voren gewoon nooit...
Ik heb 3 maand een relatie gehad met een vriend van mij, om er daarna achter te komen dat het toch niet ging werken.. en we zijn nog steeds vrienden, maar dat is totaal geen garantie dat jullie dat eventueel straks ook kunnen..
Sterkte!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Tinkepink het volgende:Mijn schoonmoeder is net gestorven en mijn auto start niet
Nu kan ik niet naar mijn man.
Tink gecondoleerd...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Tinkepink het volgende:Mijn schoonmoeder is net gestorven en mijn auto start niet
Oh wat enorm fijn zeg .... hopelijk kun je snel onderweg naar je man...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
De ADAC is al onderweg. Sterker nog,ze belden net dat ze over 5 minuten voor de deur staan.
Ja. Als start de boel nu weer normaal. Hij had het over oliedrukproblemen en dat ik hoogstens naar de volgende garage mag rijden. Kut (sorry)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom mag je niet de weg op dan? Auto kaput?![]()
18:00 pas? oooooh! Morgen zit ik (met fok!kers)in de Efteling, dus dan boeit fok me niet zo.
Ahhw shit zeg!! Dat soort dingen gebeuren echt altijd op momenten dat het niet gelegen komt. Zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar dat gaat moeilijk zo vanuit hierquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Als start de boel nu weer normaal. Hij had het over oliedrukproblemen en dat ik hoogstens naar de volgende garage mag rijden. Kut (sorry)
Jemig Tink. Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Tinkepink het volgende:Mijn schoonmoeder is net gestorven en mijn auto start niet
Ah fijn, morgen ben ik de hele dag thuis ... ik had vandaag als 'hele dag weg' gekozenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
Fok gaat 18.00 uur down. En ik geloof dat het zeker tot maandag gaat duren.
De ADAC-man raadt mij overigens af de weg op te gaan
Dus dat!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:27 schreef Merel het volgende:
Gecondoleerd Tink. Kun je niet de auto van een vriendelijke buurvrouw lenen? Als ik een auto had en je buurvrouw was zou ik het zo doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |