quote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Helaas heb je aan 1 vraag van mij niet voldaan en tellen je antwoorden dan niet mee.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik geef er vrij weinig om, iedereen heeft tijd genoeg gehad om in te vullen
In de OP wordt het 2x duidelijk gevraagd, ja jammer dan als je niet doet wat er gevraagd wordt.....quote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Sdivad het volgende:
[..]
![]()
Gezien 't feit dat je ná mijn lijstje en vóór het begin van de Tour nog postte in dit topic wou ik je vragen waarom je dan niet zo tof was om me daar nog even op te wijzen, maar toen kwam ik bij onderstaande post...ach, laat dus maar. Heel leuk topic, mijn complimenten daarvoor, maar een teleurstellende organisator.
[..]
Het ging niet eens om een vraag die ik niet ingevuld zou hebben, alleen ik had de vragen laten staan en daarachter dikgedrukt de antwoorden gezet. Dat levert dus blijkbaar een diskwalificatie op...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Het is alleen voor de eer dan hoef je toch niet zo streng te zijn. Geef je toch 0 punten voor die vraag.
Doen wat er gevraagd wordt...? Er stond slechts de opmerking, weliswaar 2x maar toch, of men 'graag de vragen weg wilde halen'. Dat roept bij mij het gevoel op dat het slechts een verzoek is, geen verplichting, en al helemaal geen eis die anders diskwalificatie oplevert. Maar goed, jammer dat je jezelf en je regels belangrijker vindt dan een leuk Nostradamus-topic met zoveel mogelijk deelnemers. Ik kijk zelf wel waar ik was gestrand met m'n 52 punten...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
In de OP wordt het 2x duidelijk gevraagd, ja jammer dan als je niet doet wat er gevraagd wordt.....
Dan liever dat ze zelfingenomen dwazen met rood-zwarte fietsen weg latenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:11 schreef Dpadnul het volgende:
Eerst maar eens contact opnemen met de NOS. Kunnen ze een voorspel-item in de avondetappe gooien met mij. Hebben ze eindelijk een excuus om die dwaas van een "Fifi" kwijt te spelen.
Bijnaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef dndiek het volgende:
Is hij geschrapt uit de uitslag van de tour?
Ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:26 schreef crv het volgende:
Uhm, gaat nu met het Asterlozaverhaal vraag 29 nog aangepast worden![]()
Ik verdien er dan 5 punten mee en totaal naar 30 punten
101. DELAGE Mickaël 12 SILENCE - LOTTO 88h 30' 55" + 2h 42' 20" (Franse)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |