Aaaaah, de eerste start pas om 15h toch..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:55 schreef dndiek het volgende:
Helaas borisz, time's up!
Deadline is verstreken om 10:45....
Als Contador in een tijdrit wint of Cancellara in een gewone etappe wint dan telt het wel, anders niet. Als ze in hun kampioenstrui over de finish komen dan telt het....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:57 schreef wimderon het volgende:
Tellen voor vraag 6 de wegkampioenen of tellen in de tijdritten de tijdritkampioenen? Bijvoorbeeld Contador is tijdritkampioen maar geen wegkampioen, telt hij dan als hij een tijdrit wint? Idem voor Cancellara, die is wegkampioen, maar geen tijdritkampioen, telt het dan als hij een tijdrit wint?
Fijn dat je je mening geeft, maar helaas deadline is deadline...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:59 schreef Rumille het volgende:
Ik vind dat Borisz mee mag doen, de tour is niet eens begonnen, de startvolgorde was gisteren al bekend. Of het nou 10:45 is of 14:59.
Belachelijke deadlinequote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fijn dat je je mening geeft, maar helaas deadline is deadline...
Hij heeft tussen 12 juni 15:37 en 4 juli 10:45 genoeg tijd gehad om in te vullen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Belachelijke deadlineWat gebeurt er precies tussen 10:45 en 15:00
Ah ok, dan zou ik de vraag anders beantwoord hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Contador in een tijdrit wint of Cancellara in een gewone etappe wint dan telt het wel, anders niet. Als ze in hun kampioenstrui over de finish komen dan telt het....
Ik geef er vrij weinig om, iedereen heeft tijd genoeg gehad om in te vullenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:43 schreef -jos- het volgende:
Wat mij betreft mogen de mensen die voor 16:00 posten ook nog wel meedoen, ze hebben niet echt voordeel ervan ofzow denk ik.
Vertel....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah ok, dan zou ik de vraag anders beantwoord hebben
Lullig als Boonen een rit in het groen wint..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als Contador in een tijdrit wint of Cancellara in een gewone etappe wint dan telt het wel, anders niet. Als ze in hun kampioenstrui over de finish komen dan telt het....
Wat snap je niet aan nationaal kampioenen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lullig als Boonen een rit in het groen wint..
Nou ja, aangezien ik vandaag Cancellara als winnaar verwacht en die ook nog een kansje heeft in de andere tijdrit, maar die dus niet meetelt omdat hij wel kampioen om de weg is maar niet in de tijdrit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |