Dan mag ie op zn leeftijd wel ineens beginnen aan zn 2e jeugd oid want anders zie ik die mogelijkheid all1 als een soort utopie.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat hij aankomend seizoen nog wel is goed kan gaan spelen.
Conditie heeft ie wel als je het stukje mag geloven. Al lijken de rest van je redenen me erg goede om hem geen contract aan te bieden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gaat je straks alleen maar geld kosten, moet hij eerst weer in vorm komen, conditie etc. Heb liever dat de aandacht uit gaat naar spelers die we al hebben.
aha.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mag ie op zn leeftijd wel ineens beginnen aan zn 2e jeugd oid want anders zie ik die mogelijkheid all1 als een soort utopie.
[..]
Conditie heeft ie wel als je het stukje mag geloven. Al lijken de rest van je redenen me erg goede om hem geen contract aan te bieden.
hoe kom je daar bij ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Liever niet, dan liever nog geld over de balk gooien door Berg van Groningen te halen. Daarmee geef je Cvitanich wel een knauw, maar ik kan me niet voorstellen dat zowel Sulejmani, Suarez en Cvitanich het gehele seizoen fit en in vorm zijn. Neem Berg daarbij, dan heb je in principe (met Cvitanich) alle posities dubbel bezet, aangezien Cvitanich zowel links als rechts als centraal uit de voeten kan. Dan kan Elia lekker naar Hamburg of weet ik veel waar hij naartoe wilde.
quote:Zo. 21-03 RKC Waalwijk - Ajax
Zo. 04-04 ADO Den Haag - Ajax
Za. 10-04 Ajax - VVV-Venlo
Wo. 14-04 Willem II - Ajax
Zo. 18-04 Ajax - Heracles Almelo
Zo. 02-05 NEC - Ajax
idemquote:
kippenvel tot op m'n kleine teen.quote:
Meestal laten we het toch liggen tegen de "kleintjes" dus ik ben eerder bang voor een andere reeks.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zo. 25-10 AZ - Ajax
Zo. 01-11 Ajax - Feyenoord
Zo. 08-11 FC Twente - Ajax
Zo. 22-11 Ajax - sc Heerenveen
Zo. 24-01 Ajax - AZ
Zo. 31-01 Feyenoord - Ajax
Wo. 03-02 Ajax - Roda JC
Zo. 07-02 Ajax - FC Twente
Za. 13-02 sc Heerenveen – Ajax
Damn, die 2 reeksen
daartegenover staat weer het slot ( wat Toma dus al zeiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zo. 25-10 AZ - Ajax
Zo. 01-11 Ajax - Feyenoord
Zo. 08-11 FC Twente - Ajax
Zo. 22-11 Ajax - sc Heerenveen
Zo. 24-01 Ajax - AZ
Zo. 31-01 Feyenoord - Ajax
Wo. 03-02 Ajax - Roda JC
Zo. 07-02 Ajax - FC Twente
Za. 13-02 sc Heerenveen – Ajax
Damn, die 2 reeksen
Vaak maakt het niet veel uit tegen welke tegenstander Ajax speelt. Ze hebben vooral moeite met zichzelf.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daartegenover staat weer het slot ( wat Toma dus al zei)
quote:Luque ziet concurrent bij Málaga vertrekken
Geschreven op zaterdag, 13 juni om 19:03
Málaga maakt plaats voor de definitieve komst van Albert Luque. De middenmoter is Javier Calleja kwijtgeraakt aan Osasuna, waar de ervaren buitenspeler een contract voor twee seizoenen heeft getekend. In de verbintenis is een optie voor een extra jaar én een gelimiteerde transfersom van zes miljoen euro opgenomen. Calleja speelde drie seizoenen voor Málaga en was vrijwel altijd verzekerd van een basisplaats. De buitenspeler, afkomstig uit de jeugdopleiding van Real Madrid, speelde 104 competitiewedstrijden voor de club en wist vijf keer te scoren. Bij Osasuna gaat Calleja voor een nieuw avontuur.
Het vertrek van de linkspoot maakt mogelijk de weg vrij voor de definitieve komst van Luque. De Spanjaard, die in het afgelopen seizoen al op huurbasis voor Málaga speelde, moet terugkeren naar Ajax. Zijn rol in Amsterdam lijkt echter uitgespeeld te zijn en Málaga wil Luque graag definitief overnemen.
Kunnen we hem niet inpakken. Mooie strik erom en dan daar afleveren?quote:
Dat is bij ons niet anders winnen maar goed het gaat nu over Ajax , het is te hopen voor jullie dat Jol hier beter mee omgaat dan Van Basten maar dat doet elke fan weer ieder jaar en uiteindelijk is het toch weer niks.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:19 schreef toma het volgende:
[..]
Vaak maakt het niet veel uit tegen welke tegenstander Ajax speelt. Ze hebben vooral moeite met zichzelf.
Als je thuis van PSV met flinke cijfers kunt winnen dan moet je ook van Heracles thuis kunnen winnen.
Het draait komend jaar alleen maar om continuïteit en rust. Anders kun je het niveau omhoog krijgen. Ajax is nog niet klaar om te oogsten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is bij ons niet anders winnen maar goed het gaat nu over Ajax , het is te hopen voor jullie dat Jol hier beter mee omgaat dan Van Basten maar dat doet elke fan weer ieder jaar en uiteindelijk is het toch weer niks.
Tot ze dat hardop zeggen van Ajax uit. Dan begint het gezeur alquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
Het draait komend jaar alleen maar om continuïteit en rust. Anders kun je het niveau omhoog krijgen. Ajax is nog niet klaar om te oogsten.
Hopelijk dragen de supporters daar ook hun steentje aan bij want als zij onrust gaan stoken zoals afgelopen seizoen dan komt dat Ajax niet ten goede. Alhoewel ik soms wel begrijp dat ze zulke dingen doen maar ze kunnen het beter achter wege laten.
Jammer dat hij zo duur is. Ik zou hem graag nog 1 seizoen bij Ajax zien. Kijken hoe hij het doet onder Jol.quote:
quote:'Mogelijke hereniging Oleguer met Rijkaard'
Frank Rijkaard heeft zijn interesse getoond in Ajax' verdediger Oleguer. Rijkaards club Galatasaray zou al een bod van 3,5 miljoen euro op de Spanjaard hebben gedaan.
Volgens het Turkse Spor 3 zou Oleguer al hebben aangegeven een hereniging met Rijkaard wel te zien zitten. De twee werkten eerder samen bij FC Barcelona, toen de nieuwe coach van Galatasaray daar trainer was.
Het bod van 3,5 miljoen euro zou echter niet genoeg zijn. Ajax verlangt naar verluidt vijf miljoen euro voor de Catalaan, die vorige zomer naar Amsterdam kwam.
Oleguer moet blijven, Luque wegquote:'Ajax biedt Luque aan bij Rijkaards Galatasaray'
Ook Martin Jol lijkt geen toekomst voor Albert Luque te zien bij Ajax. De Amsterdammers hebben de aanvaller vrijdag namelijk aangeboden bij Galatasaray, zo meldt de Spaanse krant La Opinión de Málaga.
Ajax zou geen toekomst meer voor Luque weggelegd zien in Amsterdam, maar willen hem desondanks niet transfervrij laten vertrekken. Behalve bij Galatasaray zou de spits ook al bij enkele andere clubs zijn aangeboden, maar zij hadden in tegenstelling tot de ploeg van Frank Rijkaard geen interesse.
De 31-jarige Luque heeft nog een contract tot medio 2010 bij Ajax, dat hem het afgelopen seizoen verhuurde aan Málaga. Die club wil graag met de aanvaller door, maar heeft vooralsnog niet de financiële middelen om hem definitief vast te leggen. Een nieuwe huurperiode lijkt voor Ajax geen optie.
Momenteel zouden de zaakwaarnemers van Luque, die zelf ook graag bij Málaga wil blijven en reeds akkoord is over een driejarig contract, in Amsterdam zijn om te praten over de toekomst van de speler. Eén van de mogelijkheden is dat de voormalig speler van onder meer Deportivo la Coruña en Newcastle United zijn contract zelf afkoopt, zodat hij transfervrij kan vertrekken. Ajax geeft echter de voorkeur aan het verkopen van de speler.
quote:Achter de schermen zijn de twee spelers makelaars van Obradovic en Ivan Tomic van Partizan bezig met clubs van het lijstje te strepen waar om uiteenlopende redenen geen definitieve transfer mee gedaan gaat worden.
Ik heb het lijstje letterlijk mogen (lees: moeten) zien en ik kan 3 clubs zeggen die een fax hebben ontvangen met een aanbod om verder te onderhandelen: Ajax, Tottenham en Werder Bremen. Dit zijn echter niet de enige clubs.
Ajax zet in ieder geval niet al hun geld op één speler voor de LB positie. Er schijnt bij 4Sports via via geïnformeerd te zijn naar de beschikbaarheid van Dusko Tosic. Let op, dit is wat mij betreft nog een gerucht!
Zag het ja. Het komt op mij over dat Obradovic naar Ajax wil, máár zijn zaakwaarnemers wachten op welke partij het meeste geld bieden.quote:
Die zaakwaarnemers ook altijdquote:Op zondag 14 juni 2009 22:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Zag het ja. Het komt op mij over dat Obradovic naar Ajax wil, máár zijn zaakwaarnemers wachten op welke partij het meeste geld bieden.
Inderdaad. Mijn nachtmerrie is dat er geen adequate vervangers voor Vermaelen en Wielaert worden aangetrokken, net zoals met Heitinga, en dat we rond de winterstop, dankzij onze wankele verdediging, zo'n 15 punten achterstaan op de koploper. Waardoor we in januari weer een 'pleister-aankoop' a la Wielaert doen. Dat zou zó typisch Ajax zijn.quote:
Ik zal er geen traan om laten mocht hij vertrekken. Het is tijd voor vers bloed. Alderweireld in de basis dus.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 22:53 schreef Rumille het volgende:
Oleguer mis je denk ik niet, misschien de invloed in de kleedkamer als ik Aissati moet geloven. Wielaert moet die rol maar eens waarmaken.
Alderweireld is nog te jong. Laat die nou eens gedoseerd komen in een seizoen of 2. En als Oleguer gaat is er weer een verdediger minder. Goede vervangers vinden wordt steeds moeilijker lijkt het wel.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten mocht hij vertrekken. Het is tijd voor vers bloed. Alderweireld in de basis dus.![]()
En wat de neuk moeten we met Honda? Ga nou eens verantwoord met het geld om, prutsers.
Ja fijn laten we nog wat middenvelders in de verdediging zetten. Dit is echt zoeken naar rare of noodoplossingen danquote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hallo. 5 miljoen voor een 30 jaar oude verdediger, terwijl je met Alderweireld een potentieele vervanger hebt, Vertonghen en Lindgren ook nog achterin kan laten spelen, dan ben je debiel als je hem niet laat gaan.
Oleguer zit er net een seizoen manquote:Op zondag 14 juni 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten mocht hij vertrekken. Het is tijd voor vers bloed.
Te jong? Die gozer is 21, vroeger werden ze met 16 gebracht dus ik vind dat zo'n zwak gelul.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alderweireld is nog te jong. Laat die nou eens gedoseerd komen in een seizoen of 2. En als Oleguer gaat is er weer een verdediger minder. Goede vervangers vinden wordt steeds moeilijker lijkt het wel.
Honda lijkt me idd ook niet echt nuttig. Geloof ook niets van het verhaal dat hij zou komen.
29.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hallo. 5 miljoen voor een 30 jaar oude verdediger, terwijl je met Alderweireld een potentieele vervanger hebt, Vertonghen en Lindgren ook nog achterin kan laten spelen, dan ben je debiel als je hem niet laat gaan.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik droom echt NOOIT over Ajax, maar vannacht droomde ik dat de transfer van Vermaelen niet doorging omdat Mandela was overleden..
Ja, ga lekker alles en iedereen verkopen. Zo bouw je dus nooit een team op. En Vertonghen en Lindgren zijn GEEN verdedigers.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Correct.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja gooi Alderweireld gelijk voor de leeuwen, want dat pakt altijd zoooo goed uit met onze talentjesquote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Te jong? Die gozer is 21, vroeger werden ze met 16 gebracht dus ik vind dat zo'n zwak gelul.
Nee laten we hem eerst rustig 2 seizoenen laten invallenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja gooi Alderweireld gelijk voor de leeuwen, want dat pakt altijd zoooo goed uit met onze talentjes.
Vroeger, toen wonnen we nog eens wat.
Ja.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee laten we hem eerst rustig 2 seizoenen laten invallen
Waar zie je me dat dan zeggen? Iedereen mag blijven imo all1 die Olequer moet opzouten. En Ajax moet zich eens gaan concentreren op de verdediging ipv all1 maar te kijken naar de aanval en vleugels. Ok die zijn niet onbelangrijk maar met Vermalen die naar Arsenal vertrekt en Oleguer misschien naar Galatasaray (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
aha.
Beter de hele verdediging verkopen? Silva vdWiel Wielaert Oleguer.
En alleen Alderweireld behouden?![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee laten we hem eerst rustig 2 seizoenen laten invallen
Meteen de deal sluiten en betere verdedigers gaan halen want die gast is echt over zn top en niks meer waard. 5 mil? Prima doen en meteen met het 1e beste vliegtuig naar Turkije sturen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef Spougle het volgende:
5 miljoen voor Oleguer, Hij is niet de jongste natuurlijk meer en dan maken we er wel winst op. Ik ben alleen bang dat we hem alsnog gaan missen zo slecht vind ik hem namelijk niet. Lastige keuze, helemaal omdat we niet breed zitten in de verdedigers met een beetje ervaring.
Het was gewoon te mooi. De stilte toen die het veld op kwam. Volle borst clublied. De speeches van alle 4!! En op het eind Mijn Club!quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het was gewoon te mooi. De stilte toen die het veld op kwam. Volle borst clublied. De speeches van alle 4!! En op het eind Mijn Club!
Ik vond die van David endt eigenlijk nog mooier. Je staat er niet bij stil maar wat een geweldige ajaxman is dat eigenlijk ook.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef _Mike_ het volgende:
Van Gaal had inderdaad een prachtige speech (met Ajax stropdas), ben erg blij dat ik gegaan ben om Bobby de laatste eer te bewijzen.
Als Blind/Jol voor 5 miljoen geen betere verdediger weten te halen zijn ze ergggg incapabel.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
Laat Olequer maar lekker blijven inderdaad, tenzij de kenners hier natuurlijk wat beters weten op dit moment
Maar we weten helemaal niet hoe Jol gaat spelen. Als mandekker is Oleguer gewoon prima. 5miljoen daarentegen is een mooi bedrag.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als Blind/Jol voor 5 miljoen geen betere verdediger weten te halen zijn ze ergggg incapabel.
En dat is Jol in ieder geval niet, dus voor dat geld moet je hem laten gaan.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als Blind/Jol voor 5 miljoen geen betere verdediger weten te halen zijn ze ergggg incapabel.
nee man dan moeten we nog een seizoen kijken naar zn gestuntel en gekluns. Op zouten met die gast en blij zijn dat je er nu 5 mil voor krijgen kan.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
Laat Olequer maar lekker blijven inderdaad, tenzij de kenners hier natuurlijk wat beters weten op dit moment
5 Miljoen is natuurlijk peanuts tegenwoordig. Daar koop je een, niet al te groot, buitenlands talentje voor. Of een Nederlandse verdediger van het kaliber Wisgerhof. Nee, laten we hem maar gewoon behouden.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als t aan mij had gelegen was ie niet eens gekomenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Geef die man een seizoen de kans zeg.Al die kenners hier die willen dat een speler na 1 seizoen opdondert
Noem jij eens een betere verdediger ,die voor Ajax haalbaar is dan?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee man dan moeten we nog een seizoen kijken naar zn gestuntel en gekluns. Op zouten met die gast en blij zijn dat je er nu 5 mil voor krijgen kan.
Als je een 29-jarige verdediger bent, mag je er best wel gelijk staan. Het is niet dat hij ondermaats presteert door onderlinge communicatie of tactische moeilijkheden, nee de fouten die hij maakt zijn vaak gewoon puur individueel. Het is onlogisch dat dat na één jaar ineens drastisch verandert. Verder zeg ik nergens dat hij moet oprotten, ik weet alleen vrij zeker dat je voor 5 miljoen een betere verdediger kan halen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Geef die man een seizoen de kans zeg.Al die kenners hier die willen dat een speler na 1 seizoen opdondert
Wisgerhof zou op het moment anders de beste verdediger van Ajax zijn. Verder kan je bijvoorbeeld Douglas of Granqvist halen, die kosten je een miljoen of 8 en zijn Oleguer in het kwadraat. En jong.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
5 Miljoen is natuurlijk peanuts tegenwoordig. Daar koop je een, niet al te groot, buitenlands talentje voor. Of een Nederlandse verdediger van het kaliber Wisgerhof. Nee, laten we hem maar gewoon behouden.
Niet zo heel gek natuurlijk.De beste man heeft in zijn Barca tijd nooit hoeven opbouwen en kenners als Outpost76 verwachten natuurlijk dat de beste man dat meteen kan.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef toma het volgende:
Zo slecht vind ik Oleguer niet. In de UEFA cup heeft hij geweldig gespeeld. Maar tijdens de competitie moet hij veel meer meevoetballen. Dat is niet bepaald zijn beste kwaliteit.
Maar als pure verdediger tijdens wedstrijden tegen moeilijke tegenstanders is ie heel goed. Maar hij moet niet mee doorschuiven tegen mindere tegenstanders want dat kan hij niet.
Noem eens een betere verdediger voor 5 miljoen dan!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als je een 29-jarige verdediger bent, mag je er best wel gelijk staan. Het is niet dat hij ondermaats presteert door onderlinge communicatie of tactische moeilijkheden, nee de fouten die hij maakt zijn vaak gewoon puur individueel. Het is onlogisch dat dat na één jaar ineens drastisch verandert. Verder zeg ik nergens dat hij moet oprotten, ik weet alleen vrij zeker dat je voor 5 miljoen een betere verdediger kan halen.
Opzich geen probleem als er een complementaire verdediger naast hem staat. Vertonghen en Lindgren zouden die rol wel aankunnen lijkt mij. Dat zijn spelers die kunnen inschuiven en een redelijke pass hebben. Olguer en Wielaert samen in het centrum, dat is het gewoon niet.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef toma het volgende:
Zo slecht vind ik Oleguer niet. In de UEFA cup heeft hij geweldig gespeeld. Maar tijdens de competitie moet hij veel meer meevoetballen. Dat is niet bepaald zijn beste kwaliteit.
Maar als pure verdediger tijdens wedstrijden tegen moeilijke tegenstanders is ie heel goed. Maar hij moet niet mee doorschuiven tegen mindere tegenstanders want dat kan hij niet.
Bijna elke die prof is en niet al in een of andere dure competitie speelt. Man wat heb ik die gast veel zien falen. Gewoon blij zijn met die 5 mil en verder gaan.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem jij eens een betere verdediger ,die voor Ajax haalbaar is dan?
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken dan dit seizoen maar dat was waarschijnlijk een andere speler.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef toma het volgende:
Ik vind een goede stand-in voor Aisatti ook wel belangrijkquote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef Ordinair het volgende:
Honda lijkt me wel een goed plan.Alleen heeft een verdediger toch wel de hoogste prioriteit!
Wisgerhof.. de vervanger van Wielaert bij Twente.. de Wielaert die we net gekocht hebben..quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wisgerhof zou op het moment anders de beste verdediger van Ajax zijn. Verder kan je bijvoorbeeld Douglas of Granqvist halen, die kosten je een miljoen of 8 en zijn Oleguer in het kwadraat. En jong.
ja denk het ook. poepchinees.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna elke die prof is en niet al in een of andere dure competitie speelt. Man wat heb ik die gast veel zien falen. Gewoon blij zijn met die 5 mil en verder gaan.
[..]
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken dan dit seizoen maar dat was waarschijnlijk een andere speler.
Of jij had je bril niet op.Overdrijven is ook een vak, gastquote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna elke die prof is en niet al in een of andere dure competitie speelt. Man wat heb ik die gast veel zien falen. Gewoon blij zijn met die 5 mil en verder gaan.
[..]
Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken dan dit seizoen maar dat was waarschijnlijk een andere speler.
Ik heb t niet over opbouwen maar over zn verdedigende kwaliteiten. Ik heb m vaak zien falen. en dus mag ie van mij opzouten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet zo heel gek natuurlijk.De beste man heeft in zijn Barca tijd nooit hoeven opbouwen en kenners als Outpost76 verwachten natuurlijk dat de beste man dat meteen kan.
ik heb Suarez ook wel eens zien falen. Moet ie dan ook opzouten?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t niet over opbouwen maar over zn verdedigende kwaliteiten. Ik heb m vaak zien falen. en dus mag ie van mij opzouten.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of jij had je bril niet op.Overdrijven is ook een vak, gast
Wel eens of vaak is een groot verschilquote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb Suarez ook wel eens zien falen. Moet ie dan ook opzouten?
Welke verdediger zou het beter doen dan Olequer? Noem eens namen en niet zo vaag als elke verdediger in een buitenlandse divisie.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Misschien ben jij de gene die een brilletje nodig heeft
Bjarsmyr. En anders heb je nog gewoon Wielaert, Vertonghen en Alderweireld die gelijk of beter zijn.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem eens een betere verdediger voor 5 miljoen dan!
Ajax speelt ook vaker tegen slechtere tegenstanders waarin Oleguer meer mee moet voetballen. Naar mijn mening is hij gewoon verkeerd gebruikt door van Basten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel eens of vaak is een groot verschil
Eenschquote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als je een 29-jarige verdediger bent, mag je er best wel gelijk staan. Het is niet dat hij ondermaats presteert door onderlinge communicatie of tactische moeilijkheden, nee de fouten die hij maakt zijn vaak gewoon puur individueel. Het is onlogisch dat dat na één jaar ineens drastisch verandert. Verder zeg ik nergens dat hij moet oprotten, ik weet alleen vrij zeker dat je voor 5 miljoen een betere verdediger kan halen.
Ik moet wel zeggen dat ik Granqvist een ontzettend goede verdediger vind. Maar dan spek je Groningen weer met zo'n 10 miljoen. Wisgerhof is al bijna 30 en hem aantrekken zou echt kapitaalvernietiging zijn. Bovendien lijkt het me een type Kennedy/Wielaert, iemand die niet presteert op het niveau van een topclub.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wisgerhof zou op het moment anders de beste verdediger van Ajax zijn. Verder kan je bijvoorbeeld Douglas of Granqvist halen, die kosten je een miljoen of 8 en zijn Oleguer in het kwadraat. En jong.
Eens. Hij stond dit seizoen een stuk onzekerder te spelen dan vorig seizoen. Ben nog lang niet overtuigd van zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En douglas heeft dit seizoen ook heel wat fouten achter zn naam staan hoor. Die jongen heeft nog genoeg te leren
ik heb m'n twijfels bij Granqvist. Die speelt ook heel erg wisselvallig.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik Granqvist een ontzettend goede verdediger vind. Maar dan spek je Groningen weer met zo'n 10 miljoen. Wisgerhof is al bijna 30 en hem aantrekken zou echt kapitaalvernietiging zijn. Bovendien lijkt het me een type Kennedy/Wielaert, iemand die niet presteert op het niveau van een topclub.
Als die Zweed zo goed was , was hij allang weggeweest.Als je op je 23e nog in Zweden voetbalt als Zweed kan het niet veel zijn.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bjarsmyr. En anders heb je nog gewoon Wielaert, Vertonghen en Alderweireld die gelijk of beter zijn.
Verder denk ik dat de scouts en Jol zelf ook wel een goed netwerk hebben voor vervangers.
Niet bij mij iigquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Nashje het volgende:
Al die oordelen hier weer. Gaat weer helemaal nergens over.
Wielaert is ook al bij 90% afgeschreven zo te lezen.
Die had niet eens moeten komen. Hij is gewoon een ruk speler en dat riep ik ook al voor hij bij Ajax kwam spelen.quote:En ach, verkoop Oleguer ook maar weer na een seizoen. Waarom ook niet.
Zit wat in maar om die vastigheid te creëren hoef je niet ineens baggerspelers te houden dan zak je nl ook onderuit.quote:En gewoon blijven zeiken dat we geen vastigheden creeeren.
quote:Stelletje moraalridders.
Eens met je kritiek, iedereen wil een team maar ze willen dat de een na de andere speler vertrekt.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Nashje het volgende:
Al die oordelen hier weer. Gaat weer helemaal nergens over.
Wielaert is ook al bij 90% afgeschreven zo te lezen.
En ach, verkoop Oleguer ook maar weer na een seizoen. Waarom ook niet. En gewoon blijven zeiken dat we geen vastigheden creeeren.
Stelletje moraalridders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |