Dat verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk dat per 1 juli alles publiekelijk gemaakt wordt.
In z'n servisch stuk wat daggla postte toch..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
En hij kost ineens klauwen met geld. Zoiets gok ik ook. Maar ergens stond ook dat als Vermaelen definitief naar Arsenal gaat, hij definitief voor Ajax gaat kiezen.
Dat staan ze nu ook al, ik denk niet dat hij na het toernooi opeens wél naar een topclub wil, hij wil bewust naar een kleinere club met veel aanzien, zoals Ajax. En dan speelt hij weer samen met Sulejmani, misschien is dat die "buddy" die Mickey nodig heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Wooldoor het volgende:
Je zal het zien, die Obradovic speelt de sterren van de hemel en de europese topclubs staan in de rij. Dan zal hij vast wel snel van gedachten wisselen. Of hij raakt ernstig geblesseerd.
Dat is een mooie namedropping. Zal ook wel te duur zijn gok ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Ik zat nog eens te denken over een nieuwe centrumspits en kwam tot: Afonso Alves!
Dan kan Ajax hem al helemaal niet betalen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef Sethje het volgende:
En M'brough wil van zn hoge salaris af misschien
Laat hem maar naar AZ gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Ik zat nog eens te denken over een nieuwe centrumspits en kwam tot: Afonso Alves!
Daar zit net zoveel geld en ze spelen CL.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Engelaar naar Panatinaikos? We zijn zo aantrekkelijk tegenwoordig.
Serieus? Bron?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef TC03 het volgende:
Panathinaikos heeft een begroting van ¤140 miljoen.
Panathinaikos heeft flink wat meer geld dan Ajax hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Engelaar naar Panatinaikos? We zijn zo aantrekkelijk tegenwoordig.
Is ook wel zo, maar voorheen kozen dit soort spelers toch eerder voor Ajax, nofi maar griekenland is niet echt een aansprekend voetballand. Maar ja, wij ook niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Panathinaikos heeft flink wat meer geld dan Ajax hoor..
Vergeet niet dat de BC Panathinaikos een van de beste clubs van Europa is. Daar stroomt flink wat geld binnen wat doorstroomt naar de FC hoor..
Klopt maar wel een land waar je veel geld kan scheppen en waar het leven aangenaam is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar voorheen kozen dit soort spelers toch eerder voor Ajax, nofi maar griekenland is niet echt een aansprekend voetballand. Maar ja, wij ook niet meer.
truequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar wel een land waar je veel geld kan scheppen en waar het leven aangenaam is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panathinaikos_FCquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden :/ Linkje aub.
quote:Gianakopoulos (voorzitter van basketball van Panathinaikos) -Vgenopoulos-Pateras zijn sinds kort ook de voorzitters samen met Vardinogiannis geworden en de begroting van Panathinaikos bedraagt 140 miljoen euro.
Grappig, staat niet op de Engelse en ook niet op de Griekse versie, maar goed Nederland zal het wel wetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panathinaikos_FC
[..]
Het klopt wel ongeveer hoor, alleen is dat niet alleen voor FC.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Grappig, staat niet op de Engelse en ook niet op de Griekse versie, maar goed Nederland zal het wel weten
Maarja dat betekent dus ook dat niet al dat geld voor het voetbal is en de begroting dus ook niet 140miljoen. Ze zullen iets meer dan Ajax hebben maar niet 2,5x zoveel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het klopt wel ongeveer hoor, alleen is dat niet alleen voor FC.
Ook voor BC. En deels volleybal en waterpolo. Als je het salaris ziet van de topspelers bij BC, ligt dat flink hoger dan de meeste voetballers..
Maak van iets maar veel, zeker dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maarja dat betekent dus ook dat niet al dat geld voor het voetbal is en de begroting dus ook niet 140miljoen. Ze zullen iets meer dan Ajax hebben maar niet 2,5x zoveel.
Hoe komen ze aan zoveel geld dan? Lijkt me niet dat de Griekse competitie zo populair is in het buitenland, en er zijn ook niet meer Grieken dan Nederlandersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maak van iets maar veel, zeker dit seizoen.
Denk dat ze best grote aankopen gaan doen deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |