abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70529290
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:43 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik zou eerder voor zesjes, zeventjes en maximaal een acht gaan. Een 9 is erg overdreven, zo goed kan je het nog niet en als het misgaat sta je alleen maar voor schut.

Ik had zelf zesjes en een paar zeventjes en daar was de examinator het mee eens en ik was prima geslaagd. Maarja, je hebt wel een beetje zelfinzicht en kan zelf toch wel beoordelen waar je goed in bent en waarin je wat minder bent? Een zes is voldoende, een 7 goed, een 8 perfect in mijn ogen. Een 9 en 10 haal je toch nooit, het gaat immers over je rijstijl en die wordt een stuk beter nadat je geslaagd bent.

Het maakt verder niet zoveel uit, je krijgt toch eerst te horen of je geslaagd bent of niet en daarna kijken ze pas naar die lijst. Dikke onzin trouwens, snap niet waarom dat erin zit, maarja. Maak je er dus niet te druk over. Je examinator vult hem trouwens samen met je in, dus je kan met hem/haar nog even overleggen.
Tja, het is niet heel belangrijk verder idd. Maar mijn eerste examinator vond dat ik het prima had ingevuld, maakte van een 8 ergens nog een 9
What Would Goku Do
pi_70530071
mijn rijles werd vanmorgen 5 minuten voor ik op de bus moest afgebeld
de lesauto had het compleet opgegeven....
Of mijn 2 lessen van vandaag later ingeplanned konden worden..ahummmm, heb al 3 dgn per week 2 uur les de komende 3 weken nog....Dus NEE...Want is zomervakantie vanaf donderdag en dan moeten kids nog een keer extra opgevangen worden door anderen.

Nu mag ik morgen weer....
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_70546103
Gister mijn examen gehad en ook gelijk de eerste keer geslaagd.

Maar was wel een overdreven makkelijk ritje, mevrouw de examinator (is dat mannelijk?) wou niet de stad in, beetje snelweg gedaan en heel zeer rustige weggetjes gepakt was eigenlijk niet zoveel aan.

Had wel gelijk op het begin een moment waar het bijna fout ging: Als je van het cbr afkomt zijn er allemaal drempels, daar lopen dus mensen overheen die willen oversteken die gaan voor omdat het rechtdoorgaand verkeer is, dat was ik dus bijna vergeten :/ (altijd lopen er dan van zo'n oude mensen die niet durven, je kan net zo makkelijk gewoon doorrijden :S)

Net mijn rijbewijs aangevraagd en mag hem pas dinsdag op gaan halen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:44:23 #204
214942 norich
delicate
pi_70547292
Ik had vandaag m'n laatste rijles voor het examen, die ik vrijdag heb. En het was niet zo'n beste generale
Turn the world into your dance floor.
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:46:15 #205
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70547356
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef norich het volgende:
Ik had vandaag m'n laatste rijles voor het examen, die ik vrijdag heb. En het was niet zo'n beste generale
Zegt niets.
Bij mijn laatste rijles reed ik ook slecht

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_70547544
quote:
Zegt inderdaad vrij weinig, ik reed me laatste les nog door rood enzo

(mrja, dat kwam omdat ik mijn bril was vergeten op te doen en dat ik dat niet meer durfde te zeggen (we waren al een uur bezig ofzo :/)
pi_70547692
Net les 23 of 24 gehad. Pfff, soms ben ik echt aan het slapen.
Rij ik 50 waar je ram 80 mag knallen, hoe zal dat komen?

Ook als ik in de 3 rij en ik moet in 1 keer een zijstraat inslaan, dat ik ga denken van:
Als ik de koppeling (in de 2) nu snel laat komen schiet ie voorruit maar uiteindelijk klopt dat helemaal niet.

Ben blij als ik rijbewijs heb, dan weet ik zeker dat het wel goedkomt.
Haha, hij zei ook: Daar stonden 5 naakte meisjes in de zijstraat (had ik helemaaaal niet ingegekeken )

Fouten fouten fouten, verder gaat geen problemen. Puur het anticiperen.
pi_70547792
quote:
een uur voor mijn examen kreeg ik een dikke ruzie met mijn instructeur (zo erg dat hij niet meer mee wilde rijden bij het examen), reed ik bijna 3 keer tegen een andere auto aan en reed ik een bejaarde van 90 bijna dood.

En in 1 keer geslaagd erna
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Haha, hij zei ook: Daar stonden 5 naakte meisjes in de zijstraat (had ik helemaaaal niet ingegekeken )
Nog geen les achteruitrijden gehad?
pi_70548125
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Net les 23 of 24 gehad. Pfff, soms ben ik echt aan het slapen.
Rij ik 50 waar je ram 80 mag knallen, hoe zal dat komen?

Ook als ik in de 3 rij en ik moet in 1 keer een zijstraat inslaan, dat ik ga denken van:
Als ik de koppeling (in de 2) nu snel laat komen schiet ie voorruit maar uiteindelijk klopt dat helemaal niet.

Ben blij als ik rijbewijs heb, dan weet ik zeker dat het wel goedkomt.

Fouten fouten fouten, verder gaat geen problemen. Puur het anticiperen.
Ik heb echt nooit begrepen wat het nut is van het opeens moeten inslaan van zijstraten. Ik bedoel als je weet waar je moet zijn kan je daar toch gewoon rustig naartoe rijden? En een navigatie systeem geeft ook lang van te voren aan wanneer je ergens moet inrijden.
pi_70548413
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef willempjewever het volgende:

een uur voor mijn examen kreeg ik een dikke ruzie met mijn instructeur (zo erg dat hij niet meer mee wilde rijden bij het examen), reed ik bijna 3 keer tegen een andere auto aan en reed ik een bejaarde van 90 bijna dood.
Hahaha,
heb ook een paar keer bijna mensen van de rotonde afgereden vooral bij de collegés.
Of dat ik een rotonde opdraai terwijl ram een Jeep van links komt lol
quote:
Nog geen les achteruitrijden gehad?
Jawel, straks nog. Moest eigelijk een stopopdracht doen maargoed aldie benamingen,
begin ik heel relax achteruit te parkeren

Zegt ie: Wat ben je aan het doen?
Haha ik dacht bij mezelf ja inderdaad what the fuck ben ik aan het doen

soms moet ik lachen om mezelf, terwijl als ik alleen zat er 90% van zeker ben dat dat niet gebeurd was.
pi_70551404
Ooooo medelessers!

Ben nieuw hier, maar al even bezig met rijlessen....nu een les of 28 gehad. Gister tussentijdse toets gehad, vrijstelling voor bijzondere verrichtingen binnen gehaald en mn praktijkexamen is aangevraagd:

30 juli is de dag (ochtend ;-))

Ben op wat latere leeftijd (25) begonnen met lessen....zag er eerder het nut niet zo van in, maar wil nu zoooooo graag een auto ;-)
pi_70552177
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef Blocko het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen wat het nut is van het opeens moeten inslaan van zijstraten. Ik bedoel als je weet waar je moet zijn kan je daar toch gewoon rustig naartoe rijden?
Valt nog best tegen nu ik mijn rijbewijs heb, moest laatst op een 80 km weg opeens afslaan naar een bospad toe. Dat gaf de tomtom prima aan, alleen zag ik de weg pas toen ik er voorbij reed, sommige van die kleine zijstraten zie je gewoon niet goed en je kan lastig 40 gaan rijden als de rest 80 aan het rijden is.

Maarja, dat was op een onbekend stuk. Om de straat hier thuis in te komen moet ik ook een zijstraat nemen en ik ga gewoon midden op de straat remmen zodat er niemand langs kan en dan afslaan, als je dat niet zo aso doet vliegt iedereen je nog voorbij (is 50 km weg).

Valt op zich allemaal mee, maar het is wel goed om te oefenen (merk ik nu ik het rijbewijs heb).
pi_70553841
Pff jezus wat een klapmongool zat er op de weg vandaag. Een halve kilometer achter gereden, toen het kon heb ik hem ingehaald omdat hij zo raar reed. Daarna na de afrit op een drukke weg piept hij zich ineens tussen een vrachtwagen op de rechterbaan die ik net inhaalde... Als ik niet hard geremd had zat hij dus mooi klem tussen mijn leswagen en een vrachtauto. En de leswagen is zwaarder dan zijn alto. Nog voor ik het kon sloeg mijn instructeur op het steur om te toeteren
What Would Goku Do
pi_70557589
vandaag dus les 15-16 gehad (en de 2 intake lessen er nog bij op tellen) van mijn pakketje gehad. Van een andere instructeur. Lekker ding........
maar goed, hij zei , heb je map niet bij me, weet niet hoeveel lessen enz je hebt gehad maar verras me we maken er een soort proefexamen van...Nou en bedankt zeg..
Wel relaxed eerste uurtje gehad. Op den duur had ik zoiets, nu is het echt koffie pauze tijd (op deze tijd zit er altijd 10 min pauze) dus ben naar de rijschool gereden haha.

Zon beetje alles gedaan wat je met een examen ook kan verwachten en moet zeggen, vindt zelf dat het me niet echt slecht af ging. Het enige wat nu eigenlijk gebeuren moet is nog verder vooruit kijken en tijd nemen om een actie te ondernemen als afslaan enz. Zodat het wat vloeiender gaat allemaal dan nu..
tja, kijken kijken kijken dus.

Heb nog wat lessen te gaan. Ben de 3 weken grens voorbij, moet 21 juli afrijden..
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_70558809
Vraagje; morgen moet ik op examen en een vriendin van mij is vandaag gezakt en kan pas 20 augustus ofzo opnieuw op . We hebben dezelfde rijschool... Is dit overal zo of ligt dit ook aan de rijschool door ingekochte examens enzo? Ik vind 7 weken echt belachelijk lang ! Ik ga er overigens wel van uit dat ik gewoon slaag maar je weet het nooit
De prins met de witte baard.
pi_70559200
succes met je examen !
Volgens mij ligt het er gewoon aan of je mazzel hebt of niet. Aantal weken geleden een kennis van mij gezakt. Kon 1,5 week later al herexamen doen. 2 lessen ertussen en geslaagd.

enne je haalt het wel hoor !

Voor de geslaagden van vandaag en gisteren, GEFELICITEERD
pi_70559329
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Grimmbeard het volgende:
Vraagje; morgen moet ik op examen en een vriendin van mij is vandaag gezakt en kan pas 20 augustus ofzo opnieuw op . We hebben dezelfde rijschool... Is dit overal zo of ligt dit ook aan de rijschool door ingekochte examens enzo? Ik vind 7 weken echt belachelijk lang ! Ik ga er overigens wel van uit dat ik gewoon slaag maar je weet het nooit
Ik had een wachttijd van 13 weken, dus wees blij met 7 weken. Komt vooral omdat heel veel mensen afrijden in de vakantie en omdat de examinatoren ook op vakantie gaan

31 augustus is de dag...
pi_70559717
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Grimmbeard het volgende:
Is dit overal zo of ligt dit ook aan de rijschool door ingekochte examens enzo?
Examens kunnen ze niet meer inkopen, vandaar de wachttijd. Een stagiare van mij moest 11 weken wachten na haar zakken, dus wees blij met de 7 weken.
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:57 schreef singlemetkids het volgende:
Het enige wat nu eigenlijk gebeuren moet is nog verder vooruit kijken en tijd nemen om een actie te ondernemen als afslaan enz. Zodat het wat vloeiender gaat allemaal dan nu..
tja, kijken kijken kijken dus.
Dat is het lastige eigenlijk van al die lessen, althans zo heb ik het ervaren.
En je had ook koffie kunnen drinken bij hem thuis Heb zelf een rij instructrice gehad die mij wel zag zitten, mevrouw was alleen 40 jaar ouder en 60 kilo zwaarder, maar heb heel wat gratis lessen van haar gehad en ze nodigde mij ook op haar verjaardag uit en ze wilde steeds dat ik naar haar huis ging rijden op een gegeven moment, ben toen maar naar een andere rijschool gegaan

Maar als het een lekker ding is
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:53:37 #219
201952 lezut
et rezut
pi_70593130
Nou, morgen afrijden. Zal em wel niet worden, ik heb de afgelopen dagen eigenlijk alleen maar rijles gehad en ik heb dus in een rottempo leren rijden.

Fietsers Ik ben iig superblij als ik het wel in 1x haal.
pi_70593853
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef willempjewever het volgende:
Dat is het lastige eigenlijk van al die lessen, althans zo heb ik het ervaren.
En je had ook koffie kunnen drinken bij hem thuis Heb zelf een rij instructrice gehad die mij wel zag zitten, mevrouw was alleen 40 jaar ouder en 60 kilo zwaarder, maar heb heel wat gratis lessen van haar gehad en ze nodigde mij ook op haar verjaardag uit en ze wilde steeds dat ik naar haar huis ging rijden op een gegeven moment, ben toen maar naar een andere rijschool gegaan

Maar als het een lekker ding is
foto? kan je haar in het topic zetten: ''zou je haar geven?''

[ Bericht 9% gewijzigd door BrandBierMaaktGelukkig op 03-07-2009 18:45:59 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:27:23 #221
214942 norich
delicate
pi_70604306
JAAA ben in 1 keer geslaagd voor mn examen!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:03:16 #222
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70605481
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:27 schreef norich het volgende:
JAAA ben in 1 keer geslaagd voor mn examen!
Gefeliciteerd.

Ik vandaag ook. Was wel de vierde keer, maar toch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70605720
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

Als je hem uiteindelijk maar haalt

Feli
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:10:18 #224
214942 norich
delicate
pi_70605752
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

Jij ook gefeliciteerd
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:20:18 #225
201952 lezut
et rezut
pi_70606122
Jeeh

gezakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: