Tja, het is niet heel belangrijk verder idd. Maar mijn eerste examinator vond dat ik het prima had ingevuld, maakte van een 8 ergens nog een 9quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor zesjes, zeventjes en maximaal een acht gaan. Een 9 is erg overdreven, zo goed kan je het nog niet en als het misgaat sta je alleen maar voor schut.
Ik had zelf zesjes en een paar zeventjes en daar was de examinator het mee eens en ik was prima geslaagd. Maarja, je hebt wel een beetje zelfinzicht en kan zelf toch wel beoordelen waar je goed in bent en waarin je wat minder bent? Een zes is voldoende, een 7 goed, een 8 perfect in mijn ogen. Een 9 en 10 haal je toch nooit, het gaat immers over je rijstijl en die wordt een stuk beter nadat je geslaagd bent.
Het maakt verder niet zoveel uit, je krijgt toch eerst te horen of je geslaagd bent of niet en daarna kijken ze pas naar die lijst. Dikke onzin trouwens, snap niet waarom dat erin zit, maarja. Maak je er dus niet te druk over. Je examinator vult hem trouwens samen met je in, dus je kan met hem/haar nog even overleggen.
Zegt niets.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef norich het volgende:
Ik had vandaag m'n laatste rijles voor het examen, die ik vrijdag heb. En het was niet zo'n beste generale
Zegt inderdaad vrij weinig, ik reed me laatste les nog door rood enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef norich het volgende:
Ik had vandaag m'n laatste rijles voor het examen, die ik vrijdag heb. En het was niet zo'n beste generale
een uur voor mijn examen kreeg ik een dikke ruzie met mijn instructeur (zo erg dat hij niet meer mee wilde rijden bij het examen), reed ik bijna 3 keer tegen een andere auto aan en reed ik een bejaarde van 90 bijna dood.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef norich het volgende:
Nog geen les achteruitrijden gehad?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Haha, hij zei ook: Daar stonden 5 naakte meisjes in de zijstraat (had ik helemaaaal niet ingegekeken)
Ik heb echt nooit begrepen wat het nut is van het opeens moeten inslaan van zijstraten. Ik bedoel als je weet waar je moet zijn kan je daar toch gewoon rustig naartoe rijden? En een navigatie systeem geeft ook lang van te voren aan wanneer je ergens moet inrijden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Net les 23 of 24 gehad.Pfff, soms ben ik echt aan het slapen.
Rij ik 50 waar je ram 80 mag knallen, hoe zal dat komen?
Ook als ik in de 3 rij en ik moet in 1 keer een zijstraat inslaan, dat ik ga denken van:
Als ik de koppeling (in de 2) nu snel laat komen schiet ie voorruit maar uiteindelijk klopt dat helemaal niet.
Ben blij als ik rijbewijs heb, dan weet ik zeker dat het wel goedkomt.
Haha, hij zei ook: Daar stonden 5 naakte meisjes in de zijstraat (had ik helemaaaal niet ingegekeken)
Fouten fouten fouten, verder gaat geen problemen. Puur het anticiperen.
Hahaha,quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef willempjewever het volgende:
een uur voor mijn examen kreeg ik een dikke ruzie met mijn instructeur (zo erg dat hij niet meer mee wilde rijden bij het examen), reed ik bijna 3 keer tegen een andere auto aan en reed ik een bejaarde van 90 bijna dood.
Jawel, straks nog. Moest eigelijk een stopopdracht doen maargoed aldie benamingen,quote:Nog geen les achteruitrijden gehad?![]()
Valt nog best tegen nu ik mijn rijbewijs heb, moest laatst op een 80 km weg opeens afslaan naar een bospad toe. Dat gaf de tomtom prima aan, alleen zag ik de weg pas toen ik er voorbij reed, sommige van die kleine zijstraten zie je gewoon niet goed en je kan lastig 40 gaan rijden als de rest 80 aan het rijden is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef Blocko het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen wat het nut is van het opeens moeten inslaan van zijstraten. Ik bedoel als je weet waar je moet zijn kan je daar toch gewoon rustig naartoe rijden?
Ik had een wachttijd van 13 weken, dus wees blij met 7 weken. Komt vooral omdat heel veel mensen afrijden in de vakantie en omdat de examinatoren ook op vakantie gaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Grimmbeard het volgende:
Vraagje; morgen moet ik op examen en een vriendin van mij is vandaag gezakt en kan pas 20 augustus ofzo opnieuw op. We hebben dezelfde rijschool... Is dit overal zo of ligt dit ook aan de rijschool door ingekochte examens enzo? Ik vind 7 weken echt belachelijk lang
! Ik ga er overigens wel van uit dat ik gewoon slaag maar je weet het nooit
Examens kunnen ze niet meer inkopen, vandaar de wachttijd. Een stagiare van mij moest 11 weken wachten na haar zakken, dus wees blij met de 7 weken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Grimmbeard het volgende:
Is dit overal zo of ligt dit ook aan de rijschool door ingekochte examens enzo?
Dat is het lastige eigenlijk van al die lessen, althans zo heb ik het ervaren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:57 schreef singlemetkids het volgende:
Het enige wat nu eigenlijk gebeuren moet is nog verder vooruit kijken en tijd nemen om een actie te ondernemen als afslaan enz. Zodat het wat vloeiender gaat allemaal dan nu..
tja, kijken kijken kijken dus.
foto? kan je haar in het topic zetten: ''zou je haar geven?''quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef willempjewever het volgende:
Dat is het lastige eigenlijk van al die lessen, althans zo heb ik het ervaren.
En je had ook koffie kunnen drinken bij hem thuisHeb zelf een rij instructrice gehad die mij wel zag zitten, mevrouw was alleen 40 jaar ouder en 60 kilo zwaarder, maar heb heel wat gratis lessen van haar gehad en ze nodigde mij ook op haar verjaardag uit en ze wilde steeds dat ik naar haar huis ging rijden op een gegeven moment, ben toen maar naar een andere rijschool gegaan
![]()
Maar als het een lekker ding is![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:27 schreef norich het volgende:
JAAA ben in 1 keer geslaagd voor mn examen!
Als je hem uiteindelijk maar haaltquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik vandaag ook.Was wel de vierde keer, maar toch.
![]()
Jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik vandaag ook.Was wel de vierde keer, maar toch.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |