abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70342889
Dinsdag mijn eerste (proef)les motorrijden gehad!

Besloten het absoluut WEL te doen. Zo snel mogelijk mijn theorie halen zodat ik ook op de openbare weg mag lessen..
Maandag en donderdag weer rijles

Heb de helft van de lessen cadeau gekregen voor het slagen
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:08:46 #152
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70342947
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef Lonaa het volgende:
Dinsdag mijn eerste (proef)les motorrijden gehad!

Besloten het absoluut WEL te doen. Zo snel mogelijk mijn theorie halen zodat ik ook op de openbare weg mag lessen..
Maandag en donderdag weer rijles

Heb de helft van de lessen cadeau gekregen voor het slagen
Nice!

Kreeg van de week ook een brief binnen van de rijschool dat ik 1 uur gratis mag motorlessen.
Ga ik ook doen, puur om te kijken hoe het is.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_70343148
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nice!

Kreeg van de week ook een brief binnen van de rijschool dat ik 1 uur gratis mag motorlessen.
Ga ik ook doen, puur om te kijken hoe het is.
Moet je doen!

Ik heb altijd wel wat met motoren gehad, maar ook ergens wel een beetje getwijfeld.
Dat is nu echt helemaal weg.. I'm hooked
Sterkheidsbaas van alles.
pi_70343535
Inmiiddels al weer wat maandjes mn rijbewijs, kilometertje of 1500 denk ik gereden nu. Morgen voor het eerst naar het buitenland rijden (belgie) khoop niet dat het daar veel anders is
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_70349212
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Frankii het volgende:
Inmiiddels al weer wat maandjes mn rijbewijs, kilometertje of 1500 denk ik gereden nu. Morgen voor het eerst naar het buitenland rijden (belgie) khoop niet dat het daar veel anders is
oppassen voor kuilen in de weg, de snelweg!
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:27:41 #156
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70349276
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Moet je doen!

Ik heb altijd wel wat met motoren gehad, maar ook ergens wel een beetje getwijfeld.
Dat is nu echt helemaal weg.. I'm hooked
Het zal dan sowieso meer voor de lol zijn. Maar sowieso ook praktisch, omdat je dan door de files heen kan scheuren
pi_70349481
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Frankii het volgende:
heb een tijdje in Antwerpen vertoefd...
het grootste verschil is de asocialiteit op de weg zeg maar...echt ik vind het echt een wespennest dat verkeer daar vooral in de steden. Ze rijden links en rechts om je heen en als er een agent naast de westerschelde tunnel staat te zwaaien moet je niet naar hem toerijden (staat aan rechterkant als je richting linkeroever zou gaan) want dat stuk is verboden in te rijden, maar dat houdt in dat je tempo moet maken en door moet rijden dat de tunnel vrij is !

Lachen, een ex wist dat niet , schoot in de stress en reed bijna die agent aan toen hij die straat inreedt....
hij dacht dat hij aangehouden werd , had een zak wiet in zijn auto hahhaha (wist ik niks vanaf...)
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_70349528
vanmiddag weer rijles...ben benieuwd...hij gaat noodstop met me oefenen omdat ik de laatste keer tijdens de les ineens keihard op de rem moest en toen bekende dat ik mijn ogen had dichtgeknepen...
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_70353456
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:39 schreef singlemetkids het volgende:
vanmiddag weer rijles...ben benieuwd...hij gaat noodstop met me oefenen omdat ik de laatste keer tijdens de les ineens keihard op de rem moest en toen bekende dat ik mijn ogen had dichtgeknepen...
oh, noodstop is simpel. Gewoon rem en koppeling tegelijk tot de bodem indrukken, erg vermakelijk als je 120 aan het rijden bent.

Maar ik denk dat ik al weet hoe hij het gaat oefenen, hij doet dit gewoon voor je zonder het te zeggen als je aan het rijden bent, deed een rijleraar die ik in het verleden heb gehad ook toen ik vroeg wat je moest doen als een hond op de weg zou rennen...
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:52:54 #160
180572 Zotheid
De lof der
pi_70353730
Gisteren eerste rijles gehad. Nu lekker vaak lessen en dan hopelijk half augustus afrijden.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:55:55 #161
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70353840
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef Zotheid het volgende:
Gisteren eerste rijles gehad. Nu lekker vaak lessen en dan hopelijk half augustus afrijden.
Je mag van geluk spreken als je nu nog een een examen in augustus kunt reserveren.
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:59:28 #162
180572 Zotheid
De lof der
pi_70353964
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je mag van geluk spreken als je nu nog een een examen in augustus kunt reserveren.
M'n rijschool zou het plannen. Ik heb van 10 t/m 14 augustus wel introductieweek dus het zal eerder eind augustus, begin september worden.
[..]
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:03:22 #163
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_70354112
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:

[..]

M'n rijschool zou het plannen. Ik heb van 10 t/m 14 augustus wel introductieweek dus het zal eerder eind augustus, begin september worden.
Noob, ik dacht dat jij al een Führerschein had.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:06:07 #164
180572 Zotheid
De lof der
pi_70354206
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Noob, ik dacht dat jij al een Führerschein had.
Nee joh.
Ik heb gisteren pas voor het eerst zelf op de snelweg gereden.
[..]
pi_70354631
Net weer gelest, ging wel goed, maar op/net na de snelweg kregen we een lekke band.
pi_70355399
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:19 schreef ecstasy het volgende:
Net weer gelest, ging wel goed, maar op/net na de snelweg kregen we een lekke band.

Mocht je de band vervangen?
pi_70356094
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Mocht je de band vervangen?
Haha, ja! M'n instructrice lichtelijk in paniek (ook omdat we in een gevaarlijke bocht stonden), maar uiteindelijk is het nog snel gelukt ook. Ach, nu kan ik ook een band vervangen!
pi_70360316
Lang niet gepost hier, maar vandaag geslaagd
Een paar kleine ieniemienie foutjes, maar verder perfect gereden.

Zegt mijn instructeur na afloop "Hoe voelt dat nou? Examen afleggen met de CBR-directeur?"
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:32:10 #169
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_70366927
Gefeliciteerd DJKoster!

Ik had vandaag weer een blokuur rijles, en het ging best wel aardig. Alleen nog wat kleine schoonheidsfoutjes, maar die krijgen we hopelijk nog wel weg voor de 17e.

Het was wel de dag van de knullige Duitsers op de weg zeg. Geen richting aangeven (op rotondes en ook op kruispunten), voorrang nemen terwijl hij die niet had (ik had korte bocht, hij de lange), proberen zich per se ergens tussen te wurmen terwijl er geen plaats voor is enz.
En op een dubbele invoegstrook die naar een enkele overgaat als je uit de richting van Heerlen (Woonboulevard enzo) komt en richting van Nuth en Brunssum wil: kwam een rode Alfa Romeo langs op de meest linker strook, ik wil gaan invoegen, gaat hij opeens op die strook rijden waar ik al op in aan het sturen was. Het is sowieso meestal al een chaos daar, dan moet je al helemaal niet zoiets gaan proberen.
The Police 08-06-2008
pi_70372807
Vandaag geslaagd !!!
Eerste keer. Ik reed redelijk tot goed, maakte toch een paar kleine foutjes.
- Keek af en toe in de bocht naar het andere verkeer, wat niet scheen te mogen.
- Had bij enkele bochten de koppeling ingedrukt.
- Had een remingreep omdat er een vrouw wilde oversteken toen ik bij terugkomst bij het
CBR voor de slagbomen te wachten stond.
Dankzij een hele relaxte examinator dus toch geslaagd
Niet alle examinators zijn dus vieze arrogante klootzakken (had er bij TTT wel zo eentje).
pi_70394198
Lol DrowningMan, dan heb je eigenlijk best wel behoorlijk geluk gehad.
Ik ken mensen die voor minder gezakt zijn
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_70405885
gefeliciteerd geslaagden

drowningman waar moest je afrijden ??
in grunning is het een bende, nou ja...bijna iedereen schijnt te slagen ondanks grove fouten en ingrepen enz...
volgens mij wil het CBR de wachtlijst wegwerken voor 1e examen aanvraag...

Maar goed, ik zit er niet mee. Nog 3 weken dan mag ik er ook voor. Vandaag weer 2 uur les gehad. Lol vooral gehad. Inparkeren naast een auto, ging super. (en is spannender dan in lege vakjes achteruit) krijg nu langere opdrachten van rijdt maar daarnaar toe... en dan mag ik zelfs route gaan kiezen. LEUK !
Ehhh gassen op de snelweg...invoegen gaat redelijk goed, maar hij zei, dat zal vast nooit je favoriete onderdeel worden. Inhalen op snelweg is leuk...tenminste, ik vind het wel tof even met 140 een vrachtwagen inhalen die belachelijk slingerde over de weg. Mijn instructeur had ook zoiets van, haal hem maar snel in heb hem liever achter me dan voor me...
Noodremmen heb ik gisteren al gedaan, durfde na 3 keer eindelijk mijn ogen open te houden.
af en toe wat met de koppeling en schakelen gekloot...maar ja, hadden een andere auto een 6 bak, dus had een geldig excuus...

pi_70407035
goed gedaan toch !

zelf nog 3 weken, kwart voor 1 's morgens in de bouwvak..beter kan je het niet krijgen volgens mijn instructeur ...
pi_70413775
Vandaag het rijbewijs C gehaald.

Het CCV chauffeursdiploma, (ofwel vanouds het theorie), had ik op 13 maart al binnen.

Het praktijkexamen was welliswaar voor de 2e keer, was al 1 keer gezakt...

Examen werdt afgenomen in het centrum van Hoevelaken, maar was gelukkig niet druk op de weg.

Had niet verwacht dat ik zou slagen:
Kreeg 1 keer een toeterende auto naast me, en toen de examinator zei : "Die auto schrikt van je", had ik zoiets van: "Ai, da's bagger"...

Tweede keer haalde ik in fietser in terwijl er een tegenligger aankwam. Nu ik erover terugdenk kon ik er misschien beter achter blijven hangen en wachten totdat de tegenligger weg was.
(Had de fietser wel continu in m'n spiegels in de gaten gehouden...)

En ten derde wilde ik te vaak terug naar de 4e versnelling, in situaties waarbij het makkelijk in z'n 5 kon.
(Klinkt hoog, maar vergelijk het maar met de 2e en 3e versnelling van een personenauto)...

Maar goed, had de wagen wel continu onder controle, en verder geen ongelukken en doden gevallen,
en bij terugkomst op het CBR zei hij : "Het is voldoende, je bent geslaagd"...

[ Bericht 63% gewijzigd door R2k2 op 27-06-2009 09:57:39 (Info toegevoegd) ]
Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...
pi_70436827
GEFELICITEERD R2K2 ! Waar is K3 ??
pi_70448160
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Naar mijn idee kiezen ze altijd stopopdracht en parkeeropdracht
Inderdaad, hoeveel hellingen zijn er nou in NL
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70466182
Net terug van werk.
Als je van doorrijden houdt, dan ga je al gauw te hard

Snelweg 100 =130
Buiten bebouwde kom 60-70 = 90-100

Alleen als het kan, rechte stukken, kilometers overzicht.
Je gaat ook merken dat echt iedereen wel 10-20 kmh te hard rijdt. Vooral in 50kmh zones rijdt iedereen wel 60.

Maar ik hou het wel normaal. Dus mocht ik 20 te hard gaan, rij ik met het hele verkeer mee, met ruime afstand. En op de snelweg rij ik alleen harder als het goed kan. Bijv net vanavond was er geen kip op de snelweg. Planken dus, maar dat bakkie kan ook niet harder als 130
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70469893
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:16 schreef Sjibble het volgende:
Snelweg 100 =130
Buiten bebouwde kom 60-70 = 90-100

Alleen als het kan, rechte stukken, kilometers overzicht.
Je gaat ook merken dat echt iedereen wel 10-20 kmh te hard rijdt. Vooral in 50kmh zones rijdt iedereen wel 60.

Maar ik hou het wel normaal. Dus mocht ik 20 te hard gaan, rij ik met het hele verkeer mee, met ruime afstand. En op de snelweg rij ik alleen harder als het goed kan. Bijv net vanavond was er geen kip op de snelweg. Planken dus, maar dat bakkie kan ook niet harder als 130
Kjik maar uit, je hebt een puntenrijbewijs en als je geflitst wordt met veel km's te hard heb je een probleem (en dure boete).

Probeer eens met een tomtom te rijden, kan je zien wat je daadwerkelijke snelheid is. Je km teller in de auto loopt meestal 10 km (gemiddeld dan) achter. Dus als je 130 op de teller hebt rijd je 120. Ik rijd zelf meestal 5 km harder op de teller zodat ik wat speling heb.

Een auto die niet harder dan 130 kan is niet zo gek, scheelt flink in de boetes Die van mij kan 150, vind ik heerlijk. Rijd voor het werk af en toe in een auto die veel en veel harder kan en ongemerkt ga je gewoon 140 rijden en komen de boetes binnenstromen
pi_70480588
Ik ben vandaag ook geslaagd voor mijn praktijk! Ben er super-super-super-blij mee.
Ik dacht eerst dat het niet goed ging. Liet me auto uitvallen, meteen na 2 minuten bij de stoplichten. Gelukkig ben ik niet in paniek geraakt, rustig weer de auto gestart, netjes om me heen gekeken en weggereden (stoplicht stond nog op groen).

Verder moest ik een omkeer-opdracht doen. Ik stond niet op een hele handige plek stil, maar doordat ik steeds om me heen bleef kijken en stopte wanneer iets mij naderde, vond de examinator het wel goed. Voor hem was het belangrijkste dat ik gewoon veilig bleef reden en goed kijken. Ik had ook nog eens een parkeer-opdracht. Niet prachtig in de vakken, maar de auto stond gelukkig recht en niet schots en scheef. Daarna gewoon rustig gereden, klein stukje snelweg gehad (gelukkig niet druk, dus kon heel netjes invoegen.)...

Al met al was het geen super-moeilijke rit (niveau normaal volgens mijn instructeur). De examinator was een aardige man, je kon gewoon met hem kletsen over van alles. Hij stelde me erg op me gemak.

Nu tot morgen wachten om mijn aanvraag voor mijn rijbewijs in te dienen.
pi_70481505
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:58 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Kjik maar uit, je hebt een puntenrijbewijs en als je geflitst wordt met veel km's te hard heb je een probleem (en dure boete).

Probeer eens met een tomtom te rijden, kan je zien wat je daadwerkelijke snelheid is. Je km teller in de auto loopt meestal 10 km (gemiddeld dan) achter. Dus als je 130 op de teller hebt rijd je 120. Ik rijd zelf meestal 5 km harder op de teller zodat ik wat speling heb.

Een auto die niet harder dan 130 kan is niet zo gek, scheelt flink in de boetes Die van mij kan 150, vind ik heerlijk. Rijd voor het werk af en toe in een auto die veel en veel harder kan en ongemerkt ga je gewoon 140 rijden en komen de boetes binnenstromen
Ja, ik let er ook op dat ik niet TE hard ga. Ik rij vooral met het verkeer mee.
Maar bij op een lege snelweg zou ik wel 25 harder rijden Zolang ik niet 30 te hard ga scheelt et me geen punt geloof ik. Want door Woutertje heeft iedereen nog maar 2 punten toch?
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef Axia het volgende:
Ik ben vandaag ook geslaagd voor mijn praktijk! Ben er super-super-super-blij mee.
Ik dacht eerst dat het niet goed ging. Liet me auto uitvallen, meteen na 2 minuten bij de stoplichten. Gelukkig ben ik niet in paniek geraakt, rustig weer de auto gestart, netjes om me heen gekeken en weggereden (stoplicht stond nog op groen).

Verder moest ik een omkeer-opdracht doen. Ik stond niet op een hele handige plek stil, maar doordat ik steeds om me heen bleef kijken en stopte wanneer iets mij naderde, vond de examinator het wel goed. Voor hem was het belangrijkste dat ik gewoon veilig bleef reden en goed kijken. Ik had ook nog eens een parkeer-opdracht. Niet prachtig in de vakken, maar de auto stond gelukkig recht en niet schots en scheef. Daarna gewoon rustig gereden, klein stukje snelweg gehad (gelukkig niet druk, dus kon heel netjes invoegen.)...

Al met al was het geen super-moeilijke rit (niveau normaal volgens mijn instructeur). De examinator was een aardige man, je kon gewoon met hem kletsen over van alles. Hij stelde me erg op me gemak.

Nu tot morgen wachten om mijn aanvraag voor mijn rijbewijs in te dienen.
Gefeliciteerd!
Viel reuze mee toch? Gewoon relaaax rijden
Ergens mis ik het afrijden wel De spanning enzo
[/quote]
pi_70481997
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Sjibble het volgende:

Gefeliciteerd!
Viel reuze mee toch? Gewoon relaaax rijden
Ergens mis ik het afrijden wel De spanning enzo
Dank je wel!
Nou de spanning zal ik zeker niet missen

Maar inderdaad, gewoon relaaax rijden en beetje gezellig kletsen. Dan komt het goed.
Bij mij duurde mijn examen maar 25 minuten. Ik scheet in mijn broek. Ik dacht dat ik gezakt was omdat ik niet lang had gereden. Ik dacht echt: 'ow mijn god, die man is me nu al zat en ziet er geen heil meer in, dus ik kan weer terug'...
Uiteindelijk bleek dat hij eerder terug wilde, omdat hij had gezien dat ik goed kon rijden en geen zin meer had om in een warme auto te zitten...
  maandag 29 juni 2009 @ 16:37:44 #183
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70483215
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:02 schreef Axia het volgende:

[..]

Dank je wel!
Nou de spanning zal ik zeker niet missen

Maar inderdaad, gewoon relaaax rijden en beetje gezellig kletsen. Dan komt het goed.
Bij mij duurde mijn examen maar 25 minuten. Ik scheet in mijn broek. Ik dacht dat ik gezakt was omdat ik niet lang had gereden. Ik dacht echt: 'ow mijn god, die man is me nu al zat en ziet er geen heil meer in, dus ik kan weer terug'...
Uiteindelijk bleek dat hij eerder terug wilde, omdat hij had gezien dat ik goed kon rijden en geen zin meer had om in een warme auto te zitten...
Als ze zeggen dat je terug moet rijden, daar kan je niet op zakken.
Ik heb ook verhalen gehoord van examens van 15 minuten. Volgens mij had rene90 dat ook.

PS: Net m`n rijbewijs op het gemeentehuis opgehaald
pi_70485185
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:37 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

PS: Net m`n rijbewijs op het gemeentehuis opgehaald
Ik wil ook rijden..
Vrijdag pas..
pi_70486516
Jawel, na het debacle van de vorige keer (zie: [Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic #114 vandaag geslaagd Twee minieme foutjes naar zijn mening, maar dat was niet genoeg om me te laten zakken. Echt heel erg blij dat ik geslaagd ben

Zelfde examinator, lekker mijn eigen muziekje opgezet (Marike Jager is heerlijk met dit weer) en gewoon lekker relaxt kunnen rijden. Erg druk op de snelweg(15.50, precies in de spits) maar ging helemaal perfect.

[ Bericht 0% gewijzigd door Littlecreep op 29-06-2009 18:57:43 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 18:33:36 #186
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70487034
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:17 schreef Littlecreep het volgende:
Jawel, na het debacle van de vorige keer (zie: [Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic #114 vandaag geslaagd Twee minieme foutjes naar zijn mening, maar dat was niet genoeg om me te laten zakken. Echt heel erg blij dat ik geslaagd ben

Zelfde instructeur, lekker mijn eigen muziekje opgezet (Marike Jager is heerlijk met dit weer) en gewoon lekker relaxt kunnen rijden. Erg druk op de snelweg(15.50, precies in de spits) maar ging helemaal perfect.
Gefeliciteerd
  maandag 29 juni 2009 @ 19:46:06 #187
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_70489506
Gefeliciteerd Axia en Littlecreep!

Ik heb net weer een blokuur rijles achter de rug. Dat is niet echt prettig met deze temperaturen, je drijft bijna weg achter het stuur, en het is ook nog eens een zwarte auto.
Weer examenroutes geoefend, en mijn rij-instructeur zei dat als ik net zo zou rijden op het examen als ik vandaag reed, ik geslaagd zou zijn. Ik hoop wel dat ik met mijn examen meer Heerlen in ga dan Kerkrade, want Kerkrade ligt me niet zo, daar zijn best veel instinkers.
En een overlijdensbericht vandaag: Karin de navigatie is overleden. Ik krijg dan in ieder geval al geen navigatie-opdracht met het examen. En als de examinator ernaar vraagt, krijgt hij het antwoord terug van mijn leraar dat hij nog geen tijd heeft gehad om voor een nieuwe te kijken.
The Police 08-06-2008
pi_70491510
Ik moet aanstaande 15 juli om 08.00 op voor mijn praktijk examen. Locatie: Berkel-Enschot (Midden-Brabant).

Inmiddels wordt het alweer de derde poging. Eerste keer terecht gezakt, tweede keer onterecht.
Ik reed te rustig door de bochten de tweede keer, lol (had ik meer tijd om te kijken!)
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_70495739
En welke bakken willen jullie allemaal rijden?
Ik deze, uit 1997-1998 In ieder geval dat model, maar dan een facelift in het interieur (Fabrieks)

[ Bericht 13% gewijzigd door Sjibble op 29-06-2009 22:49:35 ]
[/quote]
  maandag 29 juni 2009 @ 22:30:38 #190
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70495868
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef Sjibble het volgende:
Ik deze, uit 1997-1998 In ieder geval dat model, maar dan een facelift in het interieur (Fabrieks)
http://www.roozenautos.nl/assets/images/polo_002.jpg
Ik heb er zo`n gekocht

pi_70496240
Ik heb helemaal geen geld voor een eigen bak joh. Ik leen wel van mijn vader, met mijn racefiets kom ik ook ver

Nog bedankt voor felicitaites

Ben geslaagd met twee minieme foutjes zei de examinator(Zelfde als de vorige keer, was wel relaxt eigenlijk) De eerste was bij keeropdracht. Ik moest plaats vinden om te keren, alles ging goed, alleen stond ik achter een muurtje waardoor ik niet zag wat er van rechts zou kunnen komen.

Tweede was een raar foutje. Had een fietser rechts voor me op het fietspad die naar links wilde oversteken. Dit deed ze bij een zebrapad. Eerst niks aan de hand, want een fietser is gewoon bestuurder. Maar toen stapte ze af en is het een voetganger. Had ik eigenlijk voor moeten stoppen, maar deed dat niet omdat er een auto vlak achter me zat en ik dan heel hard had moeten remmen. Examinator vond dat ik had moeten stoppen, maar had zelf ook al gevoeld dat ik het wel doorhad omdat ik gas minderde.

Eén keer auto laten afslaan, vrouw met kind besloot opeens toch rechtsaf te gaan i.p.v rechtdoor. Wilde weer doorrijden, maar zat in zijn drie. Dat ging niet helemaal ;D
pi_70496802
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb er zo`n gekocht

[ afbeelding ]
ik reed nog met een daewoo nexia
doorgetrokken tot 6,5K rpm. Dat ding is een GTX.
Shit dat gaat hard. GIng al 80 in zn 2
[/quote]
pi_70497208
Aanstaande donderdag 08.00 examen in Breda! Heb er op zich wel vertrouwen in, al zijn mijn rijlessen niet altijd foutloos, maar geen ingrepen (een keer te laat terugschakelen ofzo). Ik ben wel zenuwachtig op zich, omdat de wachttijd zo ontzettend lang is mocht ik zakken ! Nog tips van mensen die recentelijk examen hebben gedaan (in Breda misschien zelfs)? Ik ben benieuwd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Grimmbeard op 30-06-2009 01:07:37 (Woordje vergeten.) ]
De prins met de witte baard.
pi_70498938
Vraag of je je eigen, rustige(dus geen Death Metal) muziek mee mag nemen Werkte bij mij perfect vanmiddag. Examinator die zat te genieten van de muziek, ik werd er wat relaxter en geconcentreerder van. Misschien een tip voor muziekliefhebbers
pi_70500350
Ik had eigenlijk ook mn eigen muziek mee kunnen nemen naar de rijlessen.
Maargoed, de radio was ook erg leuk Wat hebben wij gelachen
[/quote]
pi_70501516
Dank jullie wel voor de felicitaties...
Ik heb trouwens in Amsterdam afgereden. (ik zie iedereen dat er bij plaatsen)
pi_70504418
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb dit gezinsauto'tje uit december 2002 gekocht 1 week na het behalen van mijn rijbewijs:

Zometeen de bandenspanning controleren, heb dat nog nooit gedaan, ben benieuwd
Hij parkeert net zo makkelijk in als de lesauto, hij is ook lekker kort en je zit erg hoog. Ik parkeer nu zelfs achteruit in (al parkeerde ik hem per ongeluk gisteren zo vlak langs die van een collega (2 cm speling ) dat hij er niet meer in kon komen
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef Littlecreep het volgende:
Had een fietser rechts voor me op het fietspad die naar links wilde oversteken. Dit deed ze bij een zebrapad. Eerst niks aan de hand, want een fietser is gewoon bestuurder. Maar toen stapte ze af en is het een voetganger.
Levensgevaarlijk die fietsers. Een dag na het ophalen van mijn rijbewijs reed ik in Leeuwarden bij het station en fietste er een oma van 80 op een rotonde van een 50 km weg, ramde er bijna op omdat ze van rechts kwam en gelijk achter de vrachtwagen voor mij de weg opreed en als spookrijder op haar fiets de rotonde rondreed

[ Bericht 12% gewijzigd door willempjewever op 30-06-2009 08:41:00 ]
pi_70519872
Ik heb volgende week mijn tussentijdse toets. Iemand nog tips?
Hoe hebben jullie het zelfreflectie-formulier ingevuld? Hebben jullie jezelf hoge cijfers gegeven?

Voor de mensen die een TTT hebben gedaan, hoeveel tijd/lessen zat er bij jullie tussen de TTT en het praktijkexamen?
pi_70522127
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:29 schreef Vlinnie het volgende:
Ik heb volgende week mijn tussentijdse toets. Iemand nog tips?
Hoe hebben jullie het zelfreflectie-formulier ingevuld? Hebben jullie jezelf hoge cijfers gegeven?

Voor de mensen die een TTT hebben gedaan, hoeveel tijd/lessen zat er bij jullie tussen de TTT en het praktijkexamen?
Als je jezelf zesjes gaat geven kom je niet echt overtuigend over denk ik. Gewoon voor wat je kan een 8, wat je goed kan een 9, en waar je stiekem nog een beetje moeite mee hebt een 7. Ofzo.
What Would Goku Do
pi_70523483
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:57 schreef viagraap het volgende:
Als je jezelf zesjes gaat geven kom je niet echt overtuigend over denk ik. Gewoon voor wat je kan een 8, wat je goed kan een 9, en waar je stiekem nog een beetje moeite mee hebt een 7. Ofzo.
Ik zou eerder voor zesjes, zeventjes en maximaal een acht gaan. Een 9 is erg overdreven, zo goed kan je het nog niet en als het misgaat sta je alleen maar voor schut.

Ik had zelf zesjes en een paar zeventjes en daar was de examinator het mee eens en ik was prima geslaagd. Maarja, je hebt wel een beetje zelfinzicht en kan zelf toch wel beoordelen waar je goed in bent en waarin je wat minder bent? Een zes is voldoende, een 7 goed, een 8 perfect in mijn ogen. Een 9 en 10 haal je toch nooit, het gaat immers over je rijstijl en die wordt een stuk beter nadat je geslaagd bent.

Het maakt verder niet zoveel uit, je krijgt toch eerst te horen of je geslaagd bent of niet en daarna kijken ze pas naar die lijst. Dikke onzin trouwens, snap niet waarom dat erin zit, maarja. Maak je er dus niet te druk over. Je examinator vult hem trouwens samen met je in, dus je kan met hem/haar nog even overleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')