Nice!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef Lonaa het volgende:
Dinsdag mijn eerste (proef)les motorrijden gehad!
Besloten het absoluut WEL te doen. Zo snel mogelijk mijn theorie halen zodat ik ook op de openbare weg mag lessen..
Maandag en donderdag weer rijles
Heb de helft van de lessen cadeau gekregen voor het slagen
Moet je doen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nice!
Kreeg van de week ook een brief binnen van de rijschool dat ik 1 uur gratis mag motorlessen.
Ga ik ook doen, puur om te kijken hoe het is.
oppassen voor kuilen in de weg, de snelweg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Frankii het volgende:
Inmiiddels al weer wat maandjes mn rijbewijs, kilometertje of 1500 denk ik gereden nu. Morgen voor het eerst naar het buitenland rijden (belgie) khoop niet dat het daar veel anders is
Het zal dan sowieso meer voor de lol zijn. Maar sowieso ook praktisch, omdat je dan door de files heen kan scheurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet je doen!
Ik heb altijd wel wat met motoren gehad, maar ook ergens wel een beetje getwijfeld.
Dat is nu echt helemaal weg.. I'm hooked
heb een tijdje in Antwerpen vertoefd...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Frankii het volgende:
Inmiiddels al weer wat maandjes mn rijbewijs, kilometertje of 1500 denk ik gereden nu. Morgen voor het eerst naar het buitenland rijden (belgie) khoop niet dat het daar veel anders is
oh, noodstop is simpel. Gewoon rem en koppeling tegelijk tot de bodem indrukken, erg vermakelijk als je 120 aan het rijden bent.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:39 schreef singlemetkids het volgende:
vanmiddag weer rijles...ben benieuwd...hij gaat noodstop met me oefenen omdat ik de laatste keer tijdens de les ineens keihard op de rem moest en toen bekende dat ik mijn ogen had dichtgeknepen...![]()
Je mag van geluk spreken als je nu nog een een examen in augustus kunt reserveren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef Zotheid het volgende:
Gisteren eerste rijles gehad. Nu lekker vaak lessen en dan hopelijk half augustus afrijden.
M'n rijschool zou het plannen. Ik heb van 10 t/m 14 augustus wel introductieweek dus het zal eerder eind augustus, begin september worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken als je nu nog een een examen in augustus kunt reserveren.
Noob, ik dacht dat jij al een Führerschein had.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n rijschool zou het plannen. Ik heb van 10 t/m 14 augustus wel introductieweek dus het zal eerder eind augustus, begin september worden.
Nee joh.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noob, ik dacht dat jij al een Führerschein had.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:19 schreef ecstasy het volgende:
Net weer gelest, ging wel goed, maar op/net na de snelweg kregen we een lekke band.
Haha, ja! M'n instructrice lichtelijk in paniek (ook omdat we in een gevaarlijke bocht stonden), maar uiteindelijk is het nog snel gelukt ook. Ach, nu kan ik ook een band vervangen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef willempjewever het volgende:
[..]
![]()
Mocht je de band vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |