abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:29:07 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149086
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Apart soort volk, examinators. Echt sommigen die geven gewoon de raarste redenen.
Nah, ik ben de minste niet, en idd, ik was fout met mn zebra pad. Dus dat ik gezakt ben snap ik wel...

Maar dat meneer dan o.a opgaf als reden dat ik links uitkwam naar een bocht (2 baans 1 richtingsweg) ipv rechts, nou, sorry hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:30:25 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149147
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef willempjewever het volgende:

[..]

wanneer ga jij nu weer examen doen? Ik meen over een paar weken toch? In Emmen of nu Den Helder?
15 Juli, in Emmen. Ik les nu in Den Helder, want ik zit nu in Den Helder. En mijn nieuwe instructeur (die er overigens met zn 50+e jaren prima uitziet ) legt het echt veel beter uit. Hij heeft ook een beetje een "harde hand" en is erg direct. En dat is wat ik nodig heb.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:32:23 #103
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70149228
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

15 Juli, in Emmen. Ik les nu in Den Helder, want ik zit nu in Den Helder. En mijn nieuwe instructeur (die er overigens met zn 50+e jaren prima uitziet ) legt het echt veel beter uit. Hij heeft ook een beetje een "harde hand" en is erg direct. En dat is wat ik nodig heb.
Mijn instructeur maakte altijd grapjes enzo
Ook altijd ff een paar minuten op een vaste plek roken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_70149237
die 245 euro is inclusief een rijles vooraf, maar toch...
Van die 90,80 wist ik niks van af!
Kan je niet gewoon via het CBR examen regelen? dus dat je gewoon zegt: "Alsjeblieft CBR, 90,80! wanneer kan ik examen doen?"
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:33:12 #105
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70149262
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Kan je niet gewoon via het CBR examen regelen? dus dat je gewoon zegt: "Alsjeblieft CBR, 90,80! wanneer kan ik examen doen?"

Je moet met een wagen komen, die fixt de rijschool dus voor je
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:33:28 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149274
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik kwam ook op 230 uit hoor voor een examen.
100 voor het CBR, rest steekt de rijschool in zn zak
jezus. Ik hoefde maar 160 te dokken
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:37:11 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149430
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Mijn instructeur maakte altijd grapjes enzo
Ook altijd ff een paar minuten op een vaste plek roken.
Mijne "oude" instructrice is altijd heel praats, en als vrouwen onder elkaar heb je het dan over sex, kerels, eten, ect... haske leuk... maar ik schiet er geen reet mee op.

"je schakelt niet goed. Niet zo rammen met dat ding"

"je gaat te hard door de bochten"

Ik heb er echt veel meer aan als er gezegd wordt zoals arnoud (mn "nieuwe" instructeur) zegt ; 7 meter voor de bocht alles los. Beetje bijremmen. Schakelen naar zn 2, en tijdens de 2 kijken of je door kan. Dan langzaam heel weinig gas doorgeven zodat je net die bocht doorkomt, en daarna weer optrekken.

Daar heb ik veel meer aan als "ja nee niet te hard door de bocht"

Idem dito met dat schakelen. Mij is nooit geleerd dat ik mn duim bovenop en mn hand eromheen , en ik zeg het maar ff heel graag, maar bijna net zoals je een vent aftrekt, moet hebben.

Ja, NU weet ik dat. Maar dat had ik graag vanaf het begin willen weten, want het schakelt stukken beter

Morgen een proefles bij nog een rijschool hier. Eigk alleen voor de lol. Is gratis... en ik zou eerst daar lessen, maar omdat ze niet belde ben ik naar arnoud gegaan

Maar zij heeft een benzine auto. Ben benieuwd dus.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:37:54 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149457
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Sand3rtj3 het volgende:
die komt er bij mij nog overheen. Dus dan ben ik 193.50 kwijt

En nee, examen MOET via de rijschool.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:42:11 #109
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70149598
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijne "oude" instructrice is altijd heel praats, en als vrouwen onder elkaar heb je het dan over sex, kerels, eten, ect... haske leuk... maar ik schiet er geen reet mee op.

"je schakelt niet goed. Niet zo rammen met dat ding"

"je gaat te hard door de bochten"

Ik heb er echt veel meer aan als er gezegd wordt zoals arnoud (mn "nieuwe" instructeur) zegt ; 7 meter voor de bocht alles los. Beetje bijremmen. Schakelen naar zn 2, en tijdens de 2 kijken of je door kan. Dan langzaam heel weinig gas doorgeven zodat je net die bocht doorkomt, en daarna weer optrekken.

Daar heb ik veel meer aan als "ja nee niet te hard door de bocht"

Idem dito met dat schakelen. Mij is nooit geleerd dat ik mn duim bovenop en mn hand eromheen , en ik zeg het maar ff heel graag, maar bijna net zoals je een vent aftrekt, moet hebben.

Ja, NU weet ik dat. Maar dat had ik graag vanaf het begin willen weten, want het schakelt stukken beter

Morgen een proefles bij nog een rijschool hier. Eigk alleen voor de lol. Is gratis... en ik zou eerst daar lessen, maar omdat ze niet belde ben ik naar arnoud gegaan

Maar zij heeft een benzine auto. Ben benieuwd dus.
Ooeeh benzine, ik neem een auto van iemand over, ook een benzine. Ik wou daarin laatst inparkeren lukte echt niet.

Maar ja, dat vond ik juist vervelend als iets heel uitgebreid word uitgelegd en dan ook nog tijdens het rijden. Dat raak ik helemaal door de war.

Ik heb er ook over zitten denken om naar een andere rijschool te gaan, toch niet gedaan vanwege tijd en geld. M`n rijinstructeur kwam vaak hartstikke laat, of dan nam ik vrij van m`n werk voor rijles en belde hij 15 min. van tevoren af. Dat soort dingetjes.

Maar geduld hebben, dat is dat hele rijbewijs
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:45:10 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149720
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ooeeh benzine, ik neem een auto van iemand over, ook een benzine. Ik wou daarin laatst inparkeren lukte echt niet.

Maar ja, dat vond ik juist vervelend als iets heel uitgebreid word uitgelegd en dan ook nog tijdens het rijden. Dat raak ik helemaal door de war.

Ik heb er ook over zitten denken om naar een andere rijschool te gaan, toch niet gedaan vanwege tijd en geld. M`n rijinstructeur kwam vaak hartstikke laat, of dan nam ik vrij van m`n werk voor rijles en belde hij 15 min. van tevoren af. Dat soort dingetjes.

Maar geduld hebben, dat is dat hele rijbewijs
Nou, chantal mn "oude" instructrice, legt sommige dingen dus NA het rijden uit. Dus na je uur, heb je nog 10 min uitleg. Arnoud doet dat tijdens het rijden. En soms stoppen we even. Tis even wennen, maar goed, ik weet nou iig hoe ik fatsoenlijk moet schakelen

Ik ben zo bang dat benzine echt kut rijdt. Ik heb wel es de auto van mn pa verplaatst, of van mn vriend. Maar echt, die koppeling moet je echt kei langzaam laten opkomen. Das bij diesel totaal niet zo
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:46:28 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149780
Sprak je hem daar trouwens niet op aan dan? Dat te laat komen of vlak van te voren afbellen?

Chantal doet dat ook wel eens, maar goed, ik doe dat bij chantal ook wel eens. Als het een enkele keer voorkomt vind ik het niet erg, maar constant zou ik ook niet vrolijk van worden !
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:47:26 #112
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70149822
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, chantal mn "oude" instructrice, legt sommige dingen dus NA het rijden uit. Dus na je uur, heb je nog 10 min uitleg. Arnoud doet dat tijdens het rijden. En soms stoppen we even. Tis even wennen, maar goed, ik weet nou iig hoe ik fatsoenlijk moet schakelen

Ik ben zo bang dat benzine echt kut rijdt. Ik heb wel es de auto van mn pa verplaatst, of van mn vriend. Maar echt, die koppeling moet je echt kei langzaam laten opkomen. Das bij diesel totaal niet zo
Het is wel relaxed als je even stilstaat, iets bespreekt en daarna gaat oefenen en dan kun je tijdens het rijden nog wel evalueren.
Maar tijdens het rijden wil ik niet uitgebreide gesprekken hebben

Benzine rijd ook kut Je moet je koppeling op laten komen en tegelijk je gas in trappen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:48:51 #113
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70149881
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
Sprak je hem daar trouwens niet op aan dan? Dat te laat komen of vlak van te voren afbellen?

Chantal doet dat ook wel eens, maar goed, ik doe dat bij chantal ook wel eens. Als het een enkele keer voorkomt vind ik het niet erg, maar constant zou ik ook niet vrolijk van worden !
Was voor m`n eerste examen echt boos op hem geworden, door de telefoon. Toen had ie voor de 3de week op rij afgezegd en had toen 3 dagen later examen. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar door de stress kwam het er gewoon uit.
Ik word eigenlijk nooit zo gauw boos op mensen
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:49:53 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149926
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het is wel relaxed als je even stilstaat, iets bespreekt en daarna gaat oefenen en dan kun je tijdens het rijden nog wel evalueren.
Maar tijdens het rijden wil ik niet uitgebreide gesprekken hebben

Benzine rijd ook kut Je moet je koppeling op laten komen en tegelijk je gas in trappen.
Nee, uitgebreide gesprekken werkt ook niet. Die hebben chantal en ik dus wel. Dan gaat het bijvoorbeeld over kerels, en dan echt een heel gesprek, nou en dan ben ik de draad kwijt en maak ik allemaal kut fouten

Arnoud is volgens mij niet echt van de gesprekken wel lekker rustig. Alhoewel hij wel raar gaat zitten mee zingen met de radio maar das grapsig

Serieus? Nou, wordt nog wat morgen dan

Ik wil mn diesel terug!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:50:46 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149948
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Was voor m`n eerste examen echt boos op hem geworden, door de telefoon. Toen had ie voor de 3de week op rij afgezegd en had toen 3 dagen later examen. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar door de stress kwam het er gewoon uit.
Ik word eigenlijk nooit zo gauw boos op mensen
Ooh ik wel. Als me iets niet aanstaat, zeg ik het ook gewoon gelijk eerlijk. 3de x op rij, men ik zou echt vet pissig zijn
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:53:06 #116
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70150029
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, uitgebreide gesprekken werkt ook niet. Die hebben chantal en ik dus wel. Dan gaat het bijvoorbeeld over kerels, en dan echt een heel gesprek, nou en dan ben ik de draad kwijt en maak ik allemaal kut fouten

Arnoud is volgens mij niet echt van de gesprekken wel lekker rustig. Alhoewel hij wel raar gaat zitten mee zingen met de radio maar das grapsig

Serieus? Nou, wordt nog wat morgen dan

Ik wil mn diesel terug!
Normaal zing ik altijd met de radio mee

Maar ja, een leuk gesprekje voeren als je op de snelweg rijd moet kunnen, maar niet in een smal straatje ofzo. Dan moet je je concentreren.

Nou, aan een benzine moet je gewoon wennen, net zoals dat je aan een automaat enzo moet wennen.

Ik zat ook een tijdje terug te denken om gewoon eerst met een automaat af te rijden, en daarna misschien wel weer met een diesel.
Maar ja, kost ook weer extra geld enzo.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:53:36 #117
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70150047
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh ik wel. Als me iets niet aanstaat, zeg ik het ook gewoon gelijk eerlijk. 3de x op rij, men ik zou echt vet pissig zijn
Was ik ook wel, maar ik durf daar niks van te zeggen
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:54:40 #118
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_70150083
Nu ik eenmaal aan benzine gewend bent, rijd het echt super

Kwestie van wennen
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:55:10 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70150103
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Normaal zing ik altijd met de radio mee

Maar ja, een leuk gesprekje voeren als je op de snelweg rijd moet kunnen, maar niet in een smal straatje ofzo. Dan moet je je concentreren.

Nou, aan een benzine moet je gewoon wennen, net zoals dat je aan een automaat enzo moet wennen.

Ik zat ook een tijdje terug te denken om gewoon eerst met een automaat af te rijden, en daarna misschien wel weer met een diesel.
Maar ja, kost ook weer extra geld enzo.
Hier in Den Helder is geen snelweg in de buurt dan moet je naar de afsluitdijk, dan ben je een u verder maar snelweg rijden, invoegen, inhalen, ect dat kan ik gelukkig wel. Dus dat er geen snelweg is, is niet zo erg. Ik blér ook altijd met de radio mee

ja, kost idd extra geld. En ik heb eens gekeken, maar ook al woont mn vriend 200km verderop.... diesel kan niet uit voor me. Helaas
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:56:53 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70150171
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Was ik ook wel, maar ik durf daar niks van te zeggen
Gewoon je mond open doen echt, het is notabene voor je eigen. Zo'n instructeur zal het een worst zijn of je zakt. Hij verdient er alleen maar weer geld aan.

Mijn oude zal ook nooit zeggen bv als ik zeg "moet ik ipv 3 u per week nu 6 u per week nemen vlak voor het examen?" van nee. Die ziet haar kas ook wel gespekt
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:58:08 #121
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70150225
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier in Den Helder is geen snelweg in de buurt dan moet je naar de afsluitdijk, dan ben je een u verder maar snelweg rijden, invoegen, inhalen, ect dat kan ik gelukkig wel. Dus dat er geen snelweg is, is niet zo erg. Ik blér ook altijd met de radio mee

ja, kost idd extra geld. En ik heb eens gekeken, maar ook al woont mn vriend 200km verderop.... diesel kan niet uit voor me. Helaas
Hier struikel je dus over de snelwegen moest iedere keer naar Harderwijk toe rijden 40 min heen en 40 min terug. Was vaak wel relaxed over de snelweg.
Echt op de terugweg reed mn instructeur dus, echt de hele snelweg linksrijden, bij iedereen bumperkleven. Ook nog de hele boel bij elkaar schreeuwen. En dan ook nog erna zeggen "Dit is niet het goede voorbeeld he".
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:59:08 #122
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70150259
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gewoon je mond open doen echt, het is notabene voor je eigen. Zo'n instructeur zal het een worst zijn of je zakt. Hij verdient er alleen maar weer geld aan.

Mijn oude zal ook nooit zeggen bv als ik zeg "moet ik ipv 3 u per week nu 6 u per week nemen vlak voor het examen?" van nee. Die ziet haar kas ook wel gespekt
Ach, ben gelukkig van dat hele CBR en rijschool dinges af
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:02:51 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70150403
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hier struikel je dus over de snelwegen moest iedere keer naar Harderwijk toe rijden 40 min heen en 40 min terug. Was vaak wel relaxed over de snelweg.
Echt op de terugweg reed mn instructeur dus, echt de hele snelweg linksrijden, bij iedereen bumperkleven. Ook nog de hele boel bij elkaar schreeuwen. En dan ook nog erna zeggen "Dit is niet het goede voorbeeld he".
zo herkenbaar. Toen ik gezakt was, reed zij ook. Staat er iemand opeens stil, omdat die niet weet waar ze heen wil.

"GODVERDOMME MUTS. RIJ DOOR MET JE KUT AUTO. IK STA HIER VERDOMME TOCH NIET VOOR JAN LUL."

"DOM WIJF"

Ik heb me rot gelachen
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:03:04 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70150411
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ach, ben gelukkig van dat hele CBR en rijschool dinges af
ik wil ook
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:07:08 #125
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70150556
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

zo herkenbaar. Toen ik gezakt was, reed zij ook. Staat er iemand opeens stil, omdat die niet weet waar ze heen wil.

"GODVERDOMME MUTS. RIJ DOOR MET JE KUT AUTO. IK STA HIER VERDOMME TOCH NIET VOOR JAN LUL."

"DOM WIJF"

Ik heb me rot gelachen
Het blijven tenslotte ook gewone mensen Maar wel weer het uiterste

Zelf kan ik me ook ergeren aan anderen. Laatst ook, ik reed op de snelweg en wou eraf. Reed er een andere lesauto (en ik ook in een lesauto) echt 50-60 ofzo op de afrit. Pffff reed maar niet door.
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:09:50 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70150664
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het blijven tenslotte ook gewone mensen Maar wel weer het uiterste

Zelf kan ik me ook ergeren aan anderen. Laatst ook, ik reed op de snelweg en wou eraf. Reed er een andere lesauto (en ik ook in een lesauto) echt 50-60 ofzo op de afrit. Pffff reed maar niet door.
Ik heb er ook een handje van trouwens Ik ga ook altijd vol op de rem als een idioot te dicht achter me zit

Laatst, er zat echt nog geen liniaal tussen. Dus ik echt hard remmen, en die kerel, nou die schrok zich toch de tering

Mijn instructrice "WAT DOE JE!"

Ik - ooh dat was niet het gas
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:13:03 #127
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70150814
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb er ook een handje van trouwens Ik ga ook altijd vol op de rem als een idioot te dicht achter me zit

Laatst, er zat echt nog geen liniaal tussen. Dus ik echt hard remmen, en die kerel, nou die schrok zich toch de tering

Mijn instructrice "WAT DOE JE!"

Ik - ooh dat was niet het gas
In Harderwijk heb je wegwerkzaamheden, moet je dus op een buiten Harderwijk een stuk 50 rijden. Echt iedereen voor me scheurt met 80 door, achter mij ontstaat een hele rij Ik moet best irri zijn wat dat betreft.

Of bij een dubbelbaans rotonde als ik op de binnenste baan rijd en ik naar de rechter baan wil en iemand rijd toch ff gauw die rotonde op

Maar hey, ik ga offline
pi_70164600
Er werd eerder in dit topic gezegd dat de kans miniem is dat je de eerste keer slaagd.
Ik ben het daar dus echt niet mee eens. Mijn rij-instructeur had 78% slagingspercentage, bij de eerste keer.
Het is erg afhankelijk wat voor instructeur je hebt, en wat je eigen inzicht is.
Het is een feit dat in het westen de mensen minder snel slagen de eerste keer, maar in het oosten bijvoorbeeld gaat het de mensen een stuk makkelijker af. Het landelijk gemidiidle zit volgens mij net iets onder de 50%, zo miniem vind ik dat dus niet.

Dit zijn natuurlijk gewoon feitjes, en als jij dan toevallig bij dat percentage hoort wat niet meteen slaagt, sja.
Het ligt niet aan het CBR, niet aan de examinateur, niet aan de auto, het ligt puur aan jezelf

Rijbewijs halen is niet moeilijk. Ik heb makkelijk lullen achteraf nu ik hem heb, maar pas de regels gewoon toe, beetje kijken, beetje opletten, klaar
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:01:19 #129
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70169645
gezakt!!

maar wel heel goed gereden. jammer van de fietser die ik niet zag, dus dikke stress de rest van de rit waardoor er een stuk meer misging.

zonde! maar ik heb veel vertrouwen in de volgende keer
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_70181466
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef kaos- het volgende:
Er werd eerder in dit topic gezegd dat de kans miniem is dat je de eerste keer slaagd.
Ik ben het daar dus echt niet mee eens. Mijn rij-instructeur had 78% slagingspercentage, bij de eerste keer.
Ik snap die opmerking ook niet. Ik ken maar weinig mensen die niet de 1e keer geslaagd zijn. Mijn instructeur had dit jaar (heb zelf nog niet zo lang mijn rijbewijs) maar 2 mensen die pas de 2e keer slaagden (en dat waren vrouwen, daar kan hij dus niks aan doen ). Het halen is inderdaad niet moeilijk, ik lees al maanden lang hier toch vrij grote fouten die mensen maken en maar echt heel af en toe iets van waarvan ik ook denk: dat is wat twijfelachtig.
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef Qwea het volgende:
Sorry hoor, maar dit is echt het domste wat je kan doen. Begrijp trouwens nu wel waarom je niet geslaagd bent. Echt, van die mensen die nog lessen volgen en bij het examen te horen krijgen dat er veel mis is en het niet begrijpen (zoals je positie op de weg etc.) en dan denken andere mensen de les te moeten lezen.

Wacht maar totdat een automobilist achter je rijdt en even niet oplet als jij zo leuk denkt te zijn en op de rem gaat trappen, wat denk je dat er met jouw auto gebeurd als er met 80 of meer iemand achterop je knalt?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:26:22 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70181714
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:18 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik snap die opmerking ook niet. Ik ken maar weinig mensen die niet de 1e keer geslaagd zijn. Mijn instructeur had dit jaar (heb zelf nog niet zo lang mijn rijbewijs) maar 2 mensen die pas de 2e keer slaagden (en dat waren vrouwen, daar kan hij dus niks aan doen ). Het halen is inderdaad niet moeilijk, ik lees al maanden lang hier toch vrij grote fouten die mensen maken en maar echt heel af en toe iets van waarvan ik ook denk: dat is wat twijfelachtig.
[..]

Sorry hoor, maar dit is echt het domste wat je kan doen. Begrijp trouwens nu wel waarom je niet geslaagd bent. Echt, van die mensen die nog lessen volgen en bij het examen te horen krijgen dat er veel mis is en het niet begrijpen (zoals je positie op de weg etc.) en dan denken andere mensen de les te moeten lezen.

Wacht maar totdat een automobilist achter je rijdt en even niet oplet als jij zo leuk denkt te zijn en op de rem gaat trappen, wat denk je dat er met jouw auto gebeurd als er met 80 of meer iemand achterop je knalt?
niks mis mee. Moeten ze niet zo dicht achter me zitten. Mn instructeur en trice doen het ook. Daag. Flikker op zo dicht op mn bumper te zitten. Veel mis is ja, ik ben enkel gezakt door het fietspad en de bocht. Nou nou, veel mis ;P
pi_70181832
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
niks mis mee. Moeten ze niet zo dicht achter me zitten.

Bekijk dit filmpje maar eens van een rijschool die wel de juiste dingen aan zijn/haar leerlingen doceert:

Echt, als jouw leraren dit gedrag doen, dan zit je bij de verkeerde rijschool

[ Bericht 17% gewijzigd door willempjewever op 19-06-2009 22:43:49 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:34:46 #133
201952 lezut
et rezut
pi_70181916
Rijles is echt tof. Ik heb vandaag m'n 2e les gehad en het gaat best lekker. Aardige instructeur, fijn wagentje, komt helemaal goed Komende 2 weken lekker veel les, want uber-post-examen vakantie
pi_70184326
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:01 schreef pinquit het volgende:
gezakt!!

maar wel heel goed gereden. jammer van de fietser die ik niet zag, dus dikke stress de rest van de rit waardoor er een stuk meer misging.

zonde! maar ik heb veel vertrouwen in de volgende keer
Die dikke stress had je dus echt achterwege moeten laten. Tijdens mijn examen heb ik ook een fietser over het hoofd gezien maar ben gewoon heel ontspannen verder gereden. Toen ben ik dus alsnog geslaagd.
Tok.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:57:37 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70184650
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Bekijk dit filmpje maar eens van een rijschool die wel de juiste dingen aan zijn/haar leerlingen doceert:

Echt, als jouw leraren dit gedrag doen, dan zit je bij de verkeerde rijschool
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:54:30 #136
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70187155
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

pi_70187534
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

niks mis mee. Moeten ze niet zo dicht achter me zitten. Mn instructeur en trice doen het ook. Daag. Flikker op zo dicht op mn bumper te zitten. Veel mis is ja, ik ben enkel gezakt door het fietspad en de bocht. Nou nou, veel mis ;P
3x heel licht op de rem trappen is genoeg voor de klever om te weten dat ie zich koest moet houden. Flink remmen is gewoon dom.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:11:25 #138
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70195665
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
Zo moet je heul niet schakelen
Gewoon soepel met 2 vingers bovenop naar achter trekken voor 2 en 3, voor de rest alleen met je handpalm naar voor drukken.
En waar had je het dan over tijdens die gesprekken over sex met je instructrice?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_70196569
Niet nadenken over hoe je hand zit maar gewoon doen, als het maar lukt. Zo moeilijk is het ook niet.
What Would Goku Do
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:42:53 #140
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70196611
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef viagraap het volgende:
Niet nadenken over hoe je hand zit maar gewoon doen, als het maar lukt. Zo moeilijk is het ook niet.
Dat dus, ik heb heus geen technieken om m`n hand op de pook te houden
pi_70258717
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tering, wil niet lullig doen, maar ik ben blij dat jij je rijbewijs nog niet hebt.
Als je er zo laconiek overdoet heb jij totaal niet begrepen hoe het verkeer in elkaar zit, en hoe daarmee om te gaan.

Als iemand dicht op je bumper zit ga je niet op je rem stappen. Het feit dat hij dicht op je zit is niet goed, maar om hem dat dan maar meteen op een (vreselijk) gevaarlijke manier te laten weten...

En zoals eerder gezegd, als je instructeur dat ook doet, dan zit je echt bij de verkeerde.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  maandag 22 juni 2009 @ 18:36:35 #142
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70261486
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef kaos- het volgende:

[..]

Tering, wil niet lullig doen, maar ik ben blij dat jij je rijbewijs nog niet hebt.
Als je er zo laconiek overdoet heb jij totaal niet begrepen hoe het verkeer in elkaar zit, en hoe daarmee om te gaan.

Als iemand dicht op je bumper zit ga je niet op je rem stappen. Het feit dat hij dicht op je zit is niet goed, maar om hem dat dan maar meteen op een (vreselijk) gevaarlijke manier te laten weten...

En zoals eerder gezegd, als je instructeur dat ook doet, dan zit je echt bij de verkeerde.
Kom op he, ze is echt niet de enige. Meeste mensen, ook mensen die al tig jaar hun rijbewijs hebben, doen dat gewoon.

Bumperkleven is ook gevaarlijk.

Mijn instructeur rijdt ook niet het veiligst, maar gaf me wel goed les.

Zelf zou ik het overigens niet doen, vind het te gevaarlijk.
pi_70262428
Je zegt het zelf al, te gevaarlijk, dus waarom zou je haar verdedigen.
pi_70263500
lol@the people die 'vol in de rem gaan' met bumperklevers achter zich. Blij dat jullie nog rondtuffen in een auto met de l van loser op 't dak.

Bumperklevers zijn irritant en gevaarlijk bezig, maar om nu op zo'n manier van bumperklevers 'af te komen' ofzo getuigt ook nie van veel verantwoordelijkheidsbesef.
pi_70275672
ik trapte laatst per ongeluk volop op de rem voor zebra terwijl ik niet in de gaten had dat er iemand toch wel dicht achter mij zat...gelukkig ging het goed, maar mijn instructeur heeft dus wel extra aangegeven dat ik altijd moet checken of er iemand dicht achter mij zit..

Daarnaast wil hij graag een bordje achterop de auto dat mensen stom zijn als ze te dicht achter een lesauto rijden. Een instructeur kan nl wel remmen en de koppeling gebruiken of het stuur rechttrekken maar als de persoon die les heeft volop de rem trapt dan kan hij weinig doen...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_70282216
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef singlemetkids het volgende:
Daarnaast wil hij graag een bordje achterop de auto dat mensen stom zijn als ze te dicht achter een lesauto rijden.
Lesauto's vind ik soms wel een gevaar op de weg, vooral op invoegstroken van snelwegen en als er een leerling achter het stuur zit met 0,0 rijleservaring. Zit je achter die lesauto met 60 km per uur op die invoegstrook te rijden terwijl het overige verkeer met 130 km per uur langs je scheurt

En had ik hier al vermeld dat weefstroken echt ondingen zijn? Wat een gruwel, moet er altijd 2 voor het werk nemen en de helft van de keren staat er een file op die weefstrook en mis ik de afslag of sta ik naast die file omdat ik er doorheen moet, echt wie dat bedacht heeft...
pi_70284221
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Lesauto's vind ik soms wel een gevaar op de weg, vooral op invoegstroken van snelwegen en als er een leerling achter het stuur zit met 0,0 rijleservaring. Zit je achter die lesauto met 60 km per uur op die invoegstrook te rijden terwijl het overige verkeer met 130 km per uur langs je scheurt
te voorzichtig zijn, maar ik geef toe, ik zit ook af en toe te kloten op de invoegstrook, maar ik heb wel geleerd om vol die gaspedaal in te trappen zodra je uit het hart van de bocht bent
Straks rijles #26, morgen TTT en rijles #27
Volgende week ritje naar Amsterdam, nog 4 rijlessen en praktijkexamen op vrijdag!
En dan hopen dat ik het haal!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:44:23 #148
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70284260
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef willempjewever het volgende:

[..]

En had ik hier al vermeld dat weefstroken echt ondingen zijn? Wat een gruwel, moet er altijd 2 voor het werk nemen en de helft van de keren staat er een file op die weefstrook en mis ik de afslag of sta ik naast die file omdat ik er doorheen moet, echt wie dat bedacht heeft...
Duh, maar iedereen moet ergens beginnen.
Jij zal ook wel niet direct vanaf het eerste uur perfect rijden.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:59:33 #149
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_70327419
Ik heb tot nu toe zo'n 35 lessen gehad, en ik mag 17 juli om 08.55 uur op voor mijn rijbewijs. Ik ben eens benieuwd.
Op zich gaat het wel goed, maar ik merk dat wanneer ik langer dan anderhalf uur achter het stuur zit, ik van die stomme fouten begin te maken, zoals vergeten in welke versnelling ik ook weer zit, wat lakser worden met kijken en dergelijke. Ook moet ik nog wat oefenen met de bijzondere verrichtingen. Stopopdracht, fileparkeren, keren en bochtje achteruit gaan wel goed, maar bij vooruit inparkeren wil ik nog wel eens te traag indraaien of teveel terugdraaien. Bij hellingproef vergeet ik soms nog eens de volgorde waarin ik de handelingen moet doen.
Laats ook gehoord van mijn rijinstructeur (hij had het gesprek toevallig opgevangen toen hij bij het CBR was): ze gaan nu strenger worden op het initiatief nemen voor een bijzondere verrichting. Als je bijvoorbeeld een straat inrijdt en de examinator zegt: 'Ik wil dat je in deze straat gaat fileparkeren' en er is alleen helemaal aan het begin van de straat de mogelijkheid daarvoor en je ziet dat niet direct (doordat je misschien niet goed ziet of er ergens anders ook nog plaats is ofzo) kunnen je ze daar ook op af gaan rekenen.
The Police 08-06-2008
pi_70339371
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:44 schreef Juicyhil het volgende:
Jij zal ook wel niet direct vanaf het eerste uur perfect rijden.
Moet zeggen dat je wel redelijk goed rijdt als je net je rijbewijs hebt (zal wel door het hoge nivo van de lessen komen), in iedergeval een stuk beter dan veel ouderen. Maar het duurt nog wel even voordat het lekker gaat zonder na te denken, het kost vrij veel energie in het begin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')