abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:08:55 #51
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70095400
ja haha dat doe ik ook idd. gewoon denken dat ik t niet haal, dan kan t alleen maar kloppen óf meevallen

tis ook meer voor nu al. ben al aan de valeriaandruppeltjes, anders ben ik gewoon voor vrijdag al dood
en ik hoop zo dat ik dit 'voortraject' maar 1 keer hoef mee te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 17-06-2009 14:17:07 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:10:28 #52
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70095461
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef pinquit het volgende:
ja haha dat doe ik ook idd. gewoon denken dat ik t niet haal, dan kan t alleen maar kloppen óf meevallen

tis ook meer voor nu al. ben al aan de valeriaandruppeltjes, anders ben ik gewoon voor al dood
en ik hoop zo dat ik dit 'voortraject' maar 1 keer hoef mee te maken
Je moet maar denken dat je het 3 weken daarna meteen weer opnieuw kan doen. Het is geen ramp als je zakt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:17:25 #53
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70095747
dat is ook zo!
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:17:53 #54
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70095756
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef pinquit het volgende:
dat is ook zo!
Thats the spirit
pi_70097648
No offence hoor, maar pilletjes, druppeltjes en meer van die onzin heb je toch niet serieus nodig wel?
Ik snap dat het ff spannend is een examen, maar om jezelf maar vol te proppen zodat je een beetje kalm bent vind ik ver gaan.

Was zelf ook wel gespannen, maar zet dat om in positieve spanning en je slaagt
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:28:27 #56
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70098133
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef kaos- het volgende:
No offence hoor, maar pilletjes, druppeltjes en meer van die onzin heb je toch niet serieus nodig wel?
Ik snap dat het ff spannend is een examen, maar om jezelf maar vol te proppen zodat je een beetje kalm bent vind ik ver gaan.

Was zelf ook wel gespannen, maar zet dat om in positieve spanning en je slaagt
Al zit het tussen je oren dat je iets hebt geslikt voor de spanning, het helpt wel enigzins.
pi_70101310
Volgende week TTT en over 2 weken praktijk
Zit nu op les 23, en dat sinds 3 juni

Gaat hard Fileparkeren is een eitje, hopelijk zit het verkeer mee en vergeet ik niets, dan moet het goed komen!
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:52:12 #58
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70101538
woah! dat doe je snel hoeveel lessen nog tot je praktijk?
pi_70110466
Zo, ook even hier posten.

Heb inmiddels 3 weken mijn rijbewijs en heb in 4 verschillende auto's al gereden voor het werk, het bevalt stukken beter dan de lessen. Heb nu meer dan 2000 km zelf gereden, neem al collega's mee, ben in grote steden geweest, parkeergarages etc. Heerlijk!

En morgen ga ik mijn auto ophalen die ik gekocht heb! Leuk gezinsauto'tje, net een kinderstoeltje in dezelfde kleur kunnen kopen, heb er zin in en zaterdag op vakantie ermee (nouja, weekeindje weg).

Het rijden met tomtom is trouwens erg lastig als je alleen in de auto zit, dat lukt meestal goed, maar als je de radio aan hebt en op het verkeer zit te lessen luister je wat slecht naar dat ding en mis je soms afslagen. Dat is nog even wennen.

En je leert nog veel bij als je zelf gaat rijden, schat soms nog dingen wat verkeerd in en ga soms te snel of te langzaam. Het rijden in files op de snelweg e.d. is ook wat wennen, maar ik kom ook uit een gehucht in Friesland en als er meer dan 4 auto's hier achter elkaar rijden is het al druk
pi_70114660
hoi

in februari had ik geld over (lang leve de belastingdienst) en ben ik gaan peinzen over rijlessen, ondanks mijn al bijna bejaarde leeftijd (35) 6 maart had ik mijn eerste rijles. Een intake , wou een spoedcursus doen maar ik werd later gebeld dat er een behoorlijke wachtlijst was waarvan hij geen weet had...
dus op zoek naar andere rijschool. Daar losse lessen genomen, dacht 7 stuks...ging redelijk niet super maar goed. Kreeg een blessure waardoor ik ff niet kon rijden en ben daarna toch gaan denken dat ik toch liever een spoedcursus doe met veel lessen in een week ipv losse lessen.

Mijn theorie heb ik 18 maart in een keer gehaald (simpel ! gewoon kwestie van lezen en oefenen, heb zondag in de trein het boek gelezen, woensdag ochtend erna examen gedaan)

Dus heb een intake gedaan bij een andere, grotere rijschool voor een 10 daagse cursus. Helaas bleken de examenaanvragen stuk langer te duren dan geplanned, midden in de zomervakantie, aangezien ik al mama ben is dat niet zo handig. Heb dus wel een 10 daags pakket gekocht met 35 lessen, examen en evt herexamen. Maar verdeel de lessen over de 7 weken ervoor !

Zit nu in mijn tweede week en het gaat eigenlijk best wel lekker. Natuurlijk moet ik nog veel leren, maar het valt me mee. Morgen weer 2 uur les. Vanaf volgende week 6 uur per week tot mijn examen dag !
Die kan haast niet beter, een rustige dag, kwart voor 11 s morgens, in de bouwvak, wat wil een mens nog meer !
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_70114985
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:52 schreef pinquit het volgende:
woah! dat doe je snel hoeveel lessen nog tot je praktijk?
Volgens mij was het 30 lessen pakket; nog 7 dan denk ik.
Heb volgende week dus TTT en over 2 weken nog een trip Apeldoorn -> Amsterdam (lekker daar langs de grachten rijden )

Schiet idd aardig op, ben benieuwt of ik het haal!
We hebben een nieuwe auto hier en als ik daarmee naar Toscane mag rijden..
Peugot 207, slechts 32000 km op de teller, met A/C, stoelverwarming en nog wat snufjes
pi_70122417
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef Scarify het volgende:
Peugot 207, slechts 32000 km op de teller, met A/C, stoelverwarming en nog wat snufjes
Is een leuk auto'tje, stoelen zitten heel lekker voor langere afstanden. Helaas trekt hij niet heel fel, in de stad is het wat minder vlot, maar wel lekker rustig als je 120 aan het rijden bent.

Heb mijn rijlessen in een 207 gehad. Past alleen niet zoveel bagage in
pi_70128130
Hehe ja tis ook onze 'winkelwagen', heb wel zin om erin te rijden..

Instructeur vond het wel goed gaan vandaag, had alleen een keer dat hij zei 'sla linksaf', en toen ging ik in het vak voor links staan, bleek dat ik die voor 'rechtdoor' had moeten nemen (was niet rechtdoor, de weg ging sowieso naar links).
Maar het kijken ging lekker, alle bijzondere manoeuvres gingen goed..

En nu in spanning afwachten op telefoon van school
Na 3 uur ben ik geslaagd..
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:57:29 #64
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70134952
Pfff 2 dagen terug geslaagd, nog geen geld dus om m`n rijbewijs uberhaupt aan te vragen
Life sux.
Pas woensdag weer geld.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:59:10 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70135036
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff 2 dagen terug geslaagd, nog geen geld dus om m`n rijbewijs uberhaupt aan te vragen
Life sux.
Pas woensdag weer geld.
leen je dat dan niet ff van iemand?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:00:38 #66
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70135102
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

leen je dat dan niet ff van iemand?
Ik moest nog 60 euro lenen voor het examen dus dat kan ook niet
pi_70136133
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik moest nog 60 euro lenen voor het examen dus dat kan ook niet
Dan sta je gewoon ff tot woensdag die 40 euro in het rood?
No big deal lijkt me?

Vandaag eindelijk het roze pasje opgehaald
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:30:46 #68
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70136507
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef kaos- het volgende:

[..]

Dan sta je gewoon ff tot woensdag die 40 euro in het rood?
No big deal lijkt me?

Vandaag eindelijk het roze pasje opgehaald
Ach wacht wel tot woensdag

Hey gefeliciteerd
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:40:57 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136929
ik wil ook vet graag mn rijbewijs

Kunnen jullie allemaal even heel hard gaan duimen de 15de! ?

En ik wil niet dezelfde examinator hoor is die kans groot?
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:02:11 #70
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70137737
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
ik wil ook vet graag mn rijbewijs

Kunnen jullie allemaal even heel hard gaan duimen de 15de! ?

En ik wil niet dezelfde examinator hoor is die kans groot?
Misschien zitten er een stuk 10 van die examinators bij zo`n kantoortje.
Je weet maar nooit

Maar natuurlijk ga ik voor je duimen
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:07:16 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70137946
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:02 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Misschien zitten er een stuk 10 van die examinators bij zo`n kantoortje.
Je weet maar nooit

Maar natuurlijk ga ik voor je duimen
Thnx

Is het eigk mogelijk om op zaterdag je rijbewijs af te halen?

Volgens mij zijn die paupers hier niet eens geopend op zatredag.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:08:14 #72
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70137990
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Thnx

Is het eigk mogelijk om op zaterdag je rijbewijs af te halen?

Volgens mij zijn die paupers hier niet eens geopend op zatredag.
Hier in Almere wel, op afspraak.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:18:00 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70138309
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:08 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hier in Almere wel, op afspraak.
Hmm, ik zal eens navragen. Bij openingstijden staat hier iig niet dat ze geopend zijn.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:27:39 #74
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70138656
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hmm, ik zal eens navragen. Bij openingstijden staat hier iig niet dat ze geopend zijn.
Ik wacht er wel gewoon vrolijk op
Ga hem dan wel met spoed meteen aanvragen

Ben je trouwens zenuwachtig?
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:32:49 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70138822
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik wacht er wel gewoon vrolijk op
Ga hem dan wel met spoed meteen aanvragen

Ben je trouwens zenuwachtig?
Nu? nee, nu nog niet. Wacht maar tot het de 14de is... dan slaap ik weer de hele nacht niet
pi_70140699
Niet druk om maken joh, ooit haal je het gewoon.
Is het niet deze keer, dan wel de volgende.
Zoals ik ook al jaren loop te verkondigen; uitgaan van je eigen kunnen, weten dat je het kan.
Dat is met alles zo.

Nu wil ik mezelf niet te hemel in prijzen, maar ik ben nog nooit gezakt voor een examen, ben nog nooit geweigerd bij een sollicitatie. Gewoon er al vanuit gaan dat je het haalt.
Dit moet je natuurlijk niet overdone doen, want dan neigt het naar arrogantie, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Veel Succes!
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:54:21 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70141253
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef kaos- het volgende:
Niet druk om maken joh, ooit haal je het gewoon.
Is het niet deze keer, dan wel de volgende.
Zoals ik ook al jaren loop te verkondigen; uitgaan van je eigen kunnen, weten dat je het kan.
Dat is met alles zo.

Nu wil ik mezelf niet te hemel in prijzen, maar ik ben nog nooit gezakt voor een examen, ben nog nooit geweigerd bij een sollicitatie. Gewoon er al vanuit gaan dat je het haalt.
Dit moet je natuurlijk niet overdone doen, want dan neigt het naar arrogantie, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Veel Succes!
Ik wil hem graag voor 15 dec anders moet de theorie weer opnieuw

ik ging er de vorige x vanuit dat ik het haalde, ik failde
pi_70144577
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
wanneer ga jij nu weer examen doen? Ik meen over een paar weken toch? In Emmen of nu Den Helder?
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:37:02 #79
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70144681
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik ging er de vorige x vanuit dat ik het haalde, ik failde
Geen doelen voor jezelf stellen, anders is de teleurstelling alleen maar groter.

Ik zag mezelf ook al met m`n rijbewijs naar Pinkpop gaan. Ook niet gehaald.
pi_70145133
Nou ik had vandaag dus praktijk examen. Super gespannen natuurlijk. Bij het indrukken van de koppeling beefde mijn been gewoon met de motor mee, wat ik nog nooit meegemaakt heb.
Ik begin zo te rijden, alles gaat super! Met een big smile loop ik het gebouw weer in en ga lekker zitten met de gedachte dat ik mijn certificaat krijg.

Zegt hij zo van: "Nou, rijden gaat goed! Maar fileparkeren is onvoldoende, Van de drie parkeerplaatsen koos je ronduit de onveiligste plek die er was. Daarnaast parkeerde je niet achteruit in, wat tot gevolg had dat je uitparkeerde zonder dat je het verkeer ziet. Dat kan hele gevaarlijke situaties opleveren en ik begreep echt niet waarom je dat zo deed. Dus ik moet je helaas vertellen dat je niet geslaagd ben."

Ik kon wel janken! Ik parkeerde zo dicht mogelijk bij de supermarkt omdat ik dat in het echt ook zou doen als ik boodschappen moest doen. Daarnaast parkeerde ik vooruit in omdat ik dat makkelijker vind dan achteruit inparkeren. En bij het uitparkeren reed ik heel langzaam en keek ik heel goed om mij heen. Dat was de enige reden die hij opgaf om mij te laten zakken, en ik was er niet mee eens.

Ik had op de terugweg echt zitten huilen, omdat ik denk dat die man mij gewoon niet wou laten slagen en dat hij niet wil dat ik deze zomer als jong broekie de weg op ga. En het ergste van alles is nog dat ik er niks aan kan doen, klagen heeft geen zin want er wordt toch niet geluisterd.

Ja, nog voordat ik ging rijden vroeg mijn examinator nog of ik PAS 18 was en of dit PAS de eerste keer examen is... Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar als jullie vinden dat die examinator gelijk heeft zeg dat dan alsjeblieft, want ik kan het dus echt niet vinden met die man.
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:55:38 #81
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70145284
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:50 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Nou ik had vandaag dus praktijk examen. Super gespannen natuurlijk. Bij het indrukken van de koppeling beefde mijn been gewoon met de motor mee, wat ik nog nooit meegemaakt heb.
Ik begin zo te rijden, alles gaat super! Met een big smile loop ik het gebouw weer in en ga lekker zitten met de gedachte dat ik mijn certificaat krijg.

Zegt hij zo van: "Nou, rijden gaat goed! Maar fileparkeren is onvoldoende, Van de drie parkeerplaatsen koos je ronduit de onveiligste plek die er was. Daarnaast parkeerde je niet achteruit in, wat tot gevolg had dat je uitparkeerde zonder dat je het verkeer ziet. Dat kan hele gevaarlijke situaties opleveren en ik begreep echt niet waarom je dat zo deed. Dus ik moet je helaas vertellen dat je niet geslaagd ben."

Ik kon wel janken! Ik parkeerde zo dicht mogelijk bij de supermarkt omdat ik dat in het echt ook zou doen als ik boodschappen moest doen. Daarnaast parkeerde ik vooruit in omdat ik dat makkelijker vind dan achteruit inparkeren. En bij het uitparkeren reed ik heel langzaam en keek ik heel goed om mij heen. Dat was de enige reden die hij opgaf om mij te laten zakken, en ik was er niet mee eens.

Ik had op de terugweg echt zitten huilen, omdat ik denk dat die man mij gewoon niet wou laten slagen en dat hij niet wil dat ik deze zomer als jong broekie de weg op ga. En het ergste van alles is nog dat ik er niks aan kan doen, klagen heeft geen zin want er wordt toch niet geluisterd.

Ja, nog voordat ik ging rijden vroeg mijn examinator nog of ik PAS 18 was en of dit PAS de eerste keer examen is... Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar als jullie vinden dat die examinator gelijk heeft zeg dat dan alsjeblieft, want ik kan het dus echt niet vinden met die man.
Geloof het of niet, maar de kans dat je de eerste keer meteen slaagt is miniem.

Maar goed, dat je niet achteruit inparkeert is inderdaad verkeerd. Want als je weg wilt rijden kun je het verkeer op de weg niet goed zien. En tja, als jij het ook nog eens op het drukste punt van die hele weg doet dan levert dat natuurlijk een hoop gevaarlijke situaties op.
Het hele rijbewijs is er voor de veiligheid, niet voor jouw gemak.

Maar goed, probeer het gewoon nog een keer.
pi_70146211
Ja daar heb je wel gelijk in, maar als je de hele route heel goed gereden hebt dan mag het best wel gecompenseert worden, Ik bedoel, als ik vaak genoeg rij dan krijg je vanzelf wel oog op fileparkeren.
Gewoon even opnieuw proberen gaat echt niet op. ik verdien maar 4,27 euro per uur, en moet ik dus keihard werken om weer eens een lesje of examen te kunnen betalen. En de wachttijd op dit moment bij mijn autorijschool is 2 en een halve maand... Ik vind het echt veel te duur en oneerlijk. Iemand die goed verdient of alles van hun ouders krijgen betaald zitten niet zo met lesgeld. Ik moet gewoon mijn geld apart leggen en sparen voor lessen of examens.
Misschien had ik wel een (grove) fout gemaakt, maar het brak gewoon los toen ik realiseerde dat ik een hele maand hard werken in een half uur tijd ben kwijtgeraakt.
Voor de volgende keer maak ik deze fout dus nooit meer en ben ik ook van plan de komende lessen echt te oefenen op fileparkeren.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:27:18 #83
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70146331
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Ja daar heb je wel gelijk in, maar als je de hele route heel goed gereden hebt dan mag het best wel gecompenseert worden, Ik bedoel, als ik vaak genoeg rij dan krijg je vanzelf wel oog op fileparkeren.
Gewoon even opnieuw proberen gaat echt niet op. ik verdien maar 4,27 euro per uur, en moet ik dus keihard werken om weer eens een lesje of examen te kunnen betalen. En de wachttijd op dit moment bij mijn autorijschool is 2 en een halve maand... Ik vind het echt veel te duur en oneerlijk. Iemand die goed verdient of alles van hun ouders krijgen betaald zitten niet zo met lesgeld. Ik moet gewoon mijn geld apart leggen en sparen voor lessen of examens.
Misschien had ik wel een (grove) fout gemaakt, maar het brak gewoon los toen ik realiseerde dat ik een hele maand hard werken in een half uur tijd ben kwijtgeraakt.
Voor de volgende keer maak ik deze fout dus nooit meer en ben ik ook van plan de komende lessen echt te oefenen op fileparkeren.
Ja het kost duur, ik moet ook hard werken voor m`n centjes. Ik heb hem nu nadat ik 3000 (!) euro er totaal in geinvesteerd heb. Voor mij ook fortuin, maar heb hem nu na 3 keer afrijden.

Maar ben het wel eens dat veiligheid voorop staat, maak je een foutje dat de verkeersveiligheid in gevaar brengt ben ik het ermee eens.
Gisteren ook een vriendin gezakt voor de 3e keer, ze had een brommer over het hoofd gezien bij een rotonde.
Lullig, maar dat betekend gewoon dat je er nog niet klaar voor bent.

Maar met hoeveel geld dacht je dan je rijbewijs te kunnen halen?
pi_70146503
Mag in september rijlessen hopelijk lukt het in 1 keer want heb vorig jaar nog mijn theorie voor brommer ( ) gehaald en heb een schakelbrommer, dus snap dat schakelen nu ook wel.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:40:30 #85
167837 remmertjuh
One of us is going down
pi_70146924
Gaat dat rijbewijs halen vanaf je 17de nou al in in 2010 of nog niet ?
pi_70146937
Ik dacht dat ik met 1500 euro wel ver genoeg kwam. Dat klopt(e) aardig want ik ben nu totaal 1345 euro geinvesteerd. Nu komt daar nog 245 euro bij voor het volgende examen en ik ben wel van plan daartussen nog 5x lessen te nemen. dat wordt nu dus 1865 (als ik dan wel slaag)
Maja ik moet het maar onder ogen zien. Ik heb het opzich zo slecht nog niet en fietsen is op een mooie zomerdag helemaal niet erg. Bedankt voor je reacties! ik was net toch best wel pissig.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:42:06 #87
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70146985
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef remmertjuh het volgende:
Gaat dat rijbewijs halen vanaf je 17de nou al in in 2010 of nog niet ?
Lijkt me sterk.
pi_70147062
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:50 schreef Sand3rtj3 het volgende:
omdat ik denk dat die man mij gewoon niet wou laten slagen en dat hij niet wil dat ik deze zomer als jong broekie de weg op ga. En het ergste van alles is nog dat ik er niks aan kan doen, klagen heeft geen zin want er wordt toch niet geluisterd.

Examinator heeft gelijk, het is niet zo handig om zo te parkeren op het examen.

Wat je erna doet als je geslaagd bent is een heel andere zaak. Ik parkeer nu eigenlijk altijd vooruit in omdat ik niet zo goed ben in achteruit parkeren

Denk dat het zeker heeft meegewogen dat je er jong uitziet, dan zit hij al met argwaan naar je te kijken. Is niet helemaal eerlijk, maar wat doe je eraan?

Ik was trouwens 1580 euro kwijt en haalde pas op mijn 35e mijn rijbewijs, dus niet zo zeuren, het kan altijd nog slechter zoals in mijn geval
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:44:33 #89
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70147076
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Ik dacht dat ik met 1500 euro wel ver genoeg kwam. Dat klopt(e) aardig want ik ben nu totaal 1345 euro geinvesteerd. Nu komt daar nog 245 euro bij voor het volgende examen en ik ben wel van plan daartussen nog 5x lessen te nemen. dat wordt nu dus 1865 (als ik dan wel slaag)
Maja ik moet het maar onder ogen zien. Ik heb het opzich zo slecht nog niet en fietsen is op een mooie zomerdag helemaal niet erg. Bedankt voor je reacties! ik was net toch best wel pissig.
Koel gewoon wat af en bel volgende week je rijinstructeur gewoon op om verder hoe of wat te bespreken.

Heb zelf een tijdje terug eerlijk gezegd tegen m`n rijinstructeur dat m`n geld gewoon op was en ik het me niet meer kon veroorloven.
Daarom ook maar 1 lesje tussen m`n vorige examen en het examen van van de week waar ik bij geslaagd was.

Maar ja, zoals iedereen zegt is het een investering voor de rest van je leven.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:47:26 #90
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70147192
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Denk dat het zeker heeft meegewogen dat je er jong uitziet, dan zit hij al met argwaan naar je te kijken. Is niet helemaal eerlijk, maar wat doe je eraan?
Apart soort volk, examinators. Echt sommigen die geven gewoon de raarste redenen.
pi_70148636
geld...tja...
totaal zit ik al op 2000 euro ben ik bang. Eerst bij de ene rijschool 75 min les per keer a 40 euro. Theorie natuurlijk... had bij die rijschool 8 lessen ofzo gehad. Daarna 50 euro voor intake rijles (100 min) voor 10 daagse cursus...en gelijk daarna 1595 euro neergelegd voor dat pakket (is wel met examengarantie) 35 uur les , examen enz.

ik moet over ruim 4 weken afrijden...

Vandaag weer les gehad , feestje
waar ik bij de vorige instructeur steeds meer tegen de lessen opzag, wordt ik nu steeds vrolijker.
Heb een harstikke toffe instructeur, relaxed , je kan lol met hem hebben en hij kan mijn humor aan. Wat wil je nog meer ?
Veel gedaan weer, fileparkeren, het ging... draaide alleen steeds achteruit de punt weer naar buiten..
rotondes, geen idee hoeveel maar goed, invoegen op de ring groningen (was simpel want verkeer stond zo goed als stil, leuke oefening om met koppeling te spelen) ehhh de smalste straat van groningen doorgereden, dat is dus de sofiastraat....jakkkkkk die is echt smal...
euhh wat nog meer, o ja, parkeerplaats van saturn op, tussen van die smalle betonnen bielsen heen, kaartje uit automaat (als je klein bent moet je dus dicht bij de paal gaan staan en heb voor het eerst in mijn leven VROUWENPARKEERPLAATSEN GEZIEN !!!! echt waar, die zijn daar, blauw bord met P en een vrouwtje erop ! vraag me af of je een boete krijgt als je als man daar parkeerd....

Als ik een opmerking maak dat ik iets maar niks vindt, ben ik dus de bok, dan zoekt hij een nog net iets pittiger plekje op...

Alles bij elkaar genomen heb ik 1 keer motor laten afslaan bij optrekken, 1 keer te abrupt op de rem gestaan voor zebrapad (achterop komers niet blij, maar die zaten zowieso te dicht op mij) , 1 keer in zijn 3 een snelle bocht (ik vind dat wel lachen eigenlijk) ehh en nog wat foutjes maar goed, nog 24 uur les te gaan ...

het viel me niks tegen. Maandag ochtend 8:40 mag ik weer aan de bak... heb er zin in !
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:20:50 #92
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70148706
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef singlemetkids het volgende:
is wel met examengarantie
Weet wel dat je rijinstructeur nu van je kan verlangen dat je een x aantal lessen extra neemt om zo dat examengeld terug te verdienen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:24:54 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70148902
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja het kost duur, ik moet ook hard werken voor m`n centjes. Ik heb hem nu nadat ik 3000 (!) euro er totaal in geinvesteerd heb. Voor mij ook fortuin, maar heb hem nu na 3 keer afrijden.

Maar ben het wel eens dat veiligheid voorop staat, maak je een foutje dat de verkeersveiligheid in gevaar brengt ben ik het ermee eens.
Gisteren ook een vriendin gezakt voor de 3e keer, ze had een brommer over het hoofd gezien bij een rotonde.
Lullig, maar dat betekend gewoon dat je er nog niet klaar voor bent.

Maar met hoeveel geld dacht je dan je rijbewijs te kunnen halen?
Ik ben ook al op weg naar die 3000

Ik in het begin, nah, 1000 a 1200, gaat lukken!!

Nou, ik heb iets van 45 lessen gehad, en dit wordt mn 2de x examen. Dus ik zit wel rond de 2000 als het niet al 2500 is
pi_70148903
hoi

mijn instructeur verdiend er niet veel aan, zit bij een grote rijschool. Maar weet dat het kan dat er meer lessen geadviseerd worden. Moet hij wel snel zijn want heb komende weken al 6 uur per week les en dr kan niet veel meer bij...
Feitelijk is dit pakket al duurder dan als je losse (pakket) lessen neemt, dus denk dat de reden van examen terugverdienen in mijn geval niet opgaat...je betaald het herexamen toch..
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:26:11 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70148961
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben ook al op weg naar die 3000

Ik in het begin, nah, 1000 a 1200, gaat lukken!!

Nou, ik heb iets van 45 lessen gehad, en dit wordt mn 2de x examen. Dus ik zit wel rond de 2000 als het niet al 2500 is
Klopt, het is gewoon duur. Dat weet je van tevoren.
Als je rekening gaat houden met het feit dat je onder de 1800 euro klaar bent zit je fout.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:26:22 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70148971
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef Sand3rtj3 het volgende:
245????????

Waar de fuck doe jij her examen? ik betaal 160, en als ik hier in DH zou afrijden waar de erg duur zijn, 190 Wat betaal je per les?>??
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:27:13 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70149013
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Klopt, het is gewoon duur. Dat weet je van tevoren.
Als je rekening gaat houden met het feit dat je onder de 1800 euro klaar bent zit je fout.
ja, daar kwam ik wel achter ja Maar goed, ja, ik hoop ook écht te slagen de 15de. Maar zo niet, ja ik kan wel zitten kniezen en pissig zitten doen.... daar heb ik uiteindelijk enkel mezelf mee.
pi_70149030
het stomme is, examen aanvraag bij cbr door rijschool kost maar 90.80
de rest zijn administratie kosten, de instructeur en gebruik van de auto...
ik ken rijscholen waar je voor examen maar 130 euro betaald.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:27:49 #99
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70149035
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

245????????

Waar de fuck doe jij her examen? ik betaal 160, en als ik hier in DH zou afrijden waar de erg duur zijn, 190 Wat betaal je per les?>??
Ik kwam ook op 230 uit hoor voor een examen.
100 voor het CBR, rest steekt de rijschool in zn zak
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:28:02 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70149043
ik betaal 215 voor t examen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: