Je moet maar denken dat je het 3 weken daarna meteen weer opnieuw kan doen. Het is geen ramp als je zakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef pinquit het volgende:
ja haha dat doe ik ook idd. gewoon denken dat ik t niet haal, dan kan t alleen maar kloppen óf meevallen![]()
tis ook meer voor nu al. ben al aan de valeriaandruppeltjes, anders ben ik gewoon voor al dood![]()
en ik hoop zo dat ik dit 'voortraject' maar 1 keer hoef mee te maken![]()
Thats the spiritquote:
Al zit het tussen je oren dat je iets hebt geslikt voor de spanning, het helpt wel enigzins.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef kaos- het volgende:
No offence hoor, maar pilletjes, druppeltjes en meer van die onzin heb je toch niet serieus nodig wel?
Ik snap dat het ff spannend is een examen, maar om jezelf maar vol te proppen zodat je een beetje kalm bent vind ik ver gaan.
Was zelf ook wel gespannen, maar zet dat om in positieve spanning en je slaagt
Volgens mij was het 30 lessen pakket; nog 7 dan denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:52 schreef pinquit het volgende:
woah! dat doe je snelhoeveel lessen nog tot je praktijk?
Is een leuk auto'tje, stoelen zitten heel lekker voor langere afstanden. Helaas trekt hij niet heel fel, in de stad is het wat minder vlot, maar wel lekker rustig als je 120 aan het rijden bent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef Scarify het volgende:
Peugot 207, slechts 32000 km op de teller, met A/C, stoelverwarming en nog wat snufjes
leen je dat dan niet ff van iemand?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff 2 dagen terug geslaagd, nog geen geld dus om m`n rijbewijs uberhaupt aan te vragen
Life sux.
Pas woensdag weer geld.
Ik moest nog 60 euro lenen voor het examenquote:
Dan sta je gewoon ff tot woensdag die 40 euro in het rood?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moest nog 60 euro lenen voor het examendus dat kan ook niet
Ach wacht wel tot woensdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dan sta je gewoon ff tot woensdag die 40 euro in het rood?
No big deal lijkt me?![]()
Vandaag eindelijk het roze pasje opgehaald
Misschien zitten er een stuk 10 van die examinators bij zo`n kantoortje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
ik wil ook vet graag mn rijbewijs
Kunnen jullie allemaal even heel hard gaan duimen de 15de! ?
En ik wil niet dezelfde examinator hooris die kans groot?
Thnxquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien zitten er een stuk 10 van die examinators bij zo`n kantoortje.
Je weet maar nooit
Maar natuurlijk ga ik voor je duimen
Hier in Almere wel, op afspraak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx
Is het eigk mogelijk om op zaterdag je rijbewijs af te halen?
Volgens mij zijn die paupers hier niet eens geopend op zatredag.
Hmm, ik zal eens navragen. Bij openingstijden staat hier iig niet dat ze geopend zijn.quote:
Ik wacht er wel gewoon vrolijk opquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens navragen. Bij openingstijden staat hier iig niet dat ze geopend zijn.
Nu? nee, nu nog niet. Wacht maar tot het de 14de is... dan slaap ik weer de hele nacht nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wacht er wel gewoon vrolijk op
Ga hem dan wel met spoed meteen aanvragen
Ben je trouwens zenuwachtig?
Ik wil hem graag voor 15 decquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef kaos- het volgende:
Niet druk om maken joh, ooit haal je het gewoon.
Is het niet deze keer, dan wel de volgende.
Zoals ik ook al jaren loop te verkondigen; uitgaan van je eigen kunnen, weten dat je het kan.
Dat is met alles zo.
Nu wil ik mezelf niet te hemel in prijzen, maar ik ben nog nooit gezakt voor een examen, ben nog nooit geweigerd bij een sollicitatie. Gewoon er al vanuit gaan dat je het haalt.
Dit moet je natuurlijk niet overdone doen, want dan neigt het naar arrogantie, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Veel Succes!![]()
wanneer ga jij nu weer examen doen? Ik meen over een paar weken toch? In Emmen of nu Den Helder?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
Ik wil hem graag voor 15 decanders moet de theorie weer opnieuw
Geen doelen voor jezelf stellen, anders is de teleurstelling alleen maar groter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil hem graag voor 15 decanders moet de theorie weer opnieuw
ik ging er de vorige x vanuit dat ik het haalde, ik failde
Geloof het of niet, maar de kans dat je de eerste keer meteen slaagt is miniem.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:50 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Nou ik had vandaag dus praktijk examen. Super gespannen natuurlijk. Bij het indrukken van de koppeling beefde mijn been gewoon met de motor mee, wat ik nog nooit meegemaakt heb.
Ik begin zo te rijden, alles gaat super! Met een big smile loop ik het gebouw weer in en ga lekker zitten met de gedachte dat ik mijn certificaat krijg.
Zegt hij zo van: "Nou, rijden gaat goed! Maar fileparkeren is onvoldoende, Van de drie parkeerplaatsen koos je ronduit de onveiligste plek die er was. Daarnaast parkeerde je niet achteruit in, wat tot gevolg had dat je uitparkeerde zonder dat je het verkeer ziet. Dat kan hele gevaarlijke situaties opleveren en ik begreep echt niet waarom je dat zo deed. Dus ik moet je helaas vertellen dat je niet geslaagd ben."
Ik kon wel janken! Ik parkeerde zo dicht mogelijk bij de supermarkt omdat ik dat in het echt ook zou doen als ik boodschappen moest doen. Daarnaast parkeerde ik vooruit in omdat ik dat makkelijker vind dan achteruit inparkeren. En bij het uitparkeren reed ik heel langzaam en keek ik heel goed om mij heen. Dat was de enige reden die hij opgaf om mij te laten zakken, en ik was er niet mee eens.
Ik had op de terugweg echt zitten huilen, omdat ik denk dat die man mij gewoon niet wou laten slagen en dat hij niet wil dat ik deze zomer als jong broekie de weg op ga. En het ergste van alles is nog dat ik er niks aan kan doen, klagen heeft geen zin want er wordt toch niet geluisterd.
Ja, nog voordat ik ging rijden vroeg mijn examinator nog of ik PAS 18 was en of dit PAS de eerste keer examen is... Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar als jullie vinden dat die examinator gelijk heeft zeg dat dan alsjeblieft, want ik kan het dus echt niet vinden met die man.
Ja het kost duur, ik moet ook hard werken voor m`n centjes. Ik heb hem nu nadat ik 3000 (!) euro er totaal in geinvesteerd heb. Voor mij ook fortuin, maar heb hem nu na 3 keer afrijden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Ja daar heb je wel gelijk in, maar als je de hele route heel goed gereden hebt dan mag het best wel gecompenseert worden, Ik bedoel, als ik vaak genoeg rij dan krijg je vanzelf wel oog op fileparkeren.
Gewoon even opnieuw proberen gaat echt niet op. ik verdien maar 4,27 euro per uur, en moet ik dus keihard werken om weer eens een lesje of examen te kunnen betalen. En de wachttijd op dit moment bij mijn autorijschool is 2 en een halve maand... Ik vind het echt veel te duur en oneerlijk. Iemand die goed verdient of alles van hun ouders krijgen betaald zitten niet zo met lesgeld. Ik moet gewoon mijn geld apart leggen en sparen voor lessen of examens.
Misschien had ik wel een (grove) fout gemaakt, maar het brak gewoon los toen ik realiseerde dat ik een hele maand hard werken in een half uur tijd ben kwijtgeraakt.
Voor de volgende keer maak ik deze fout dus nooit meer en ben ik ook van plan de komende lessen echt te oefenen op fileparkeren.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef remmertjuh het volgende:
Gaat dat rijbewijs halen vanaf je 17de nou al in in 2010 of nog niet ?
Examinator heeft gelijk, het is niet zo handig om zo te parkeren op het examen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:50 schreef Sand3rtj3 het volgende:
omdat ik denk dat die man mij gewoon niet wou laten slagen en dat hij niet wil dat ik deze zomer als jong broekie de weg op ga. En het ergste van alles is nog dat ik er niks aan kan doen, klagen heeft geen zin want er wordt toch niet geluisterd.
Ja, nog voordat ik ging rijden vroeg mijn examinator nog of ik PAS 18 was en of dit PAS de eerste keer examen is... Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar als jullie vinden dat die examinator gelijk heeft zeg dat dan alsjeblieft, want ik kan het dus echt niet vinden met die man.
Koel gewoon wat af en bel volgende week je rijinstructeur gewoon op om verder hoe of wat te bespreken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Ik dacht dat ik met 1500 euro wel ver genoeg kwam. Dat klopt(e) aardig want ik ben nu totaal 1345 euro geinvesteerd. Nu komt daar nog 245 euro bij voor het volgende examen en ik ben wel van plan daartussen nog 5x lessen te nemen. dat wordt nu dus 1865 (als ik dan wel slaag)
Maja ik moet het maar onder ogen zien. Ik heb het opzich zo slecht nog niet en fietsen is op een mooie zomerdag helemaal niet erg. Bedankt voor je reacties! ik was net toch best wel pissig.
Apart soort volk, examinators. Echt sommigen die geven gewoon de raarste redenen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Denk dat het zeker heeft meegewogen dat je er jong uitziet, dan zit hij al met argwaan naar je te kijken. Is niet helemaal eerlijk, maar wat doe je eraan?
Weet wel dat je rijinstructeur nu van je kan verlangen dat je een x aantal lessen extra neemt om zo dat examengeld terug te verdienen.quote:
Ik ben ook al op weg naar die 3000quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja het kost duur, ik moet ook hard werken voor m`n centjes. Ik heb hem nu nadat ik 3000 (!) euro er totaal in geinvesteerd heb. Voor mij ook fortuin, maar heb hem nu na 3 keer afrijden.
Maar ben het wel eens dat veiligheid voorop staat, maak je een foutje dat de verkeersveiligheid in gevaar brengt ben ik het ermee eens.
Gisteren ook een vriendin gezakt voor de 3e keer, ze had een brommer over het hoofd gezien bij een rotonde.
Lullig, maar dat betekend gewoon dat je er nog niet klaar voor bent.
Maar met hoeveel geld dacht je dan je rijbewijs te kunnen halen?
Klopt, het is gewoon duur. Dat weet je van tevoren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook al op weg naar die 3000
Ik in het begin, nah, 1000 a 1200, gaat lukken!!
Nou, ik heb iets van 45 lessen gehad, en dit wordt mn 2de x examen. Dus ik zit wel rond de 2000 als het niet al 2500 is
245????????quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef Sand3rtj3 het volgende:
Ik dacht dat ik met 1500 euro wel ver genoeg kwam. Dat klopt(e) aardig want ik ben nu totaal 1345 euro geinvesteerd. Nu komt daar nog 245 euro bij voor het volgende examen en ik ben wel van plan daartussen nog 5x lessen te nemen. dat wordt nu dus 1865 (als ik dan wel slaag)
Maja ik moet het maar onder ogen zien. Ik heb het opzich zo slecht nog niet en fietsen is op een mooie zomerdag helemaal niet erg. Bedankt voor je reacties! ik was net toch best wel pissig.
ja, daar kwam ik wel achter jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt, het is gewoon duur. Dat weet je van tevoren.
Als je rekening gaat houden met het feit dat je onder de 1800 euro klaar bent zit je fout.
Ik kwam ook op 230 uit hoor voor een examen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
245????????
Waar de fuck doe jij her examen? ik betaal 160, en als ik hier in DH zou afrijden waar de erg duur zijn, 190Wat betaal je per les?>??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |