Je moet maar denken dat je het 3 weken daarna meteen weer opnieuw kan doen. Het is geen ramp als je zakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef pinquit het volgende:
ja haha dat doe ik ook idd. gewoon denken dat ik t niet haal, dan kan t alleen maar kloppen óf meevallen![]()
tis ook meer voor nu al. ben al aan de valeriaandruppeltjes, anders ben ik gewoon voor al dood![]()
en ik hoop zo dat ik dit 'voortraject' maar 1 keer hoef mee te maken![]()
Thats the spiritquote:
Al zit het tussen je oren dat je iets hebt geslikt voor de spanning, het helpt wel enigzins.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef kaos- het volgende:
No offence hoor, maar pilletjes, druppeltjes en meer van die onzin heb je toch niet serieus nodig wel?
Ik snap dat het ff spannend is een examen, maar om jezelf maar vol te proppen zodat je een beetje kalm bent vind ik ver gaan.
Was zelf ook wel gespannen, maar zet dat om in positieve spanning en je slaagt
Volgens mij was het 30 lessen pakket; nog 7 dan denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:52 schreef pinquit het volgende:
woah! dat doe je snelhoeveel lessen nog tot je praktijk?
Is een leuk auto'tje, stoelen zitten heel lekker voor langere afstanden. Helaas trekt hij niet heel fel, in de stad is het wat minder vlot, maar wel lekker rustig als je 120 aan het rijden bent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:50 schreef Scarify het volgende:
Peugot 207, slechts 32000 km op de teller, met A/C, stoelverwarming en nog wat snufjes
leen je dat dan niet ff van iemand?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff 2 dagen terug geslaagd, nog geen geld dus om m`n rijbewijs uberhaupt aan te vragen
Life sux.
Pas woensdag weer geld.
Ik moest nog 60 euro lenen voor het examenquote:
Dan sta je gewoon ff tot woensdag die 40 euro in het rood?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moest nog 60 euro lenen voor het examendus dat kan ook niet
Ach wacht wel tot woensdagquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dan sta je gewoon ff tot woensdag die 40 euro in het rood?
No big deal lijkt me?![]()
Vandaag eindelijk het roze pasje opgehaald
Misschien zitten er een stuk 10 van die examinators bij zo`n kantoortje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
ik wil ook vet graag mn rijbewijs
Kunnen jullie allemaal even heel hard gaan duimen de 15de! ?
En ik wil niet dezelfde examinator hooris die kans groot?
Thnxquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien zitten er een stuk 10 van die examinators bij zo`n kantoortje.
Je weet maar nooit
Maar natuurlijk ga ik voor je duimen
Hier in Almere wel, op afspraak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx
Is het eigk mogelijk om op zaterdag je rijbewijs af te halen?
Volgens mij zijn die paupers hier niet eens geopend op zatredag.
Hmm, ik zal eens navragen. Bij openingstijden staat hier iig niet dat ze geopend zijn.quote:
Ik wacht er wel gewoon vrolijk opquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens navragen. Bij openingstijden staat hier iig niet dat ze geopend zijn.
Nu? nee, nu nog niet. Wacht maar tot het de 14de is... dan slaap ik weer de hele nacht nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wacht er wel gewoon vrolijk op
Ga hem dan wel met spoed meteen aanvragen
Ben je trouwens zenuwachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |