Heb toen ik thuiskwam ook nog langer gekeken dan ik wilde, dat nachtracen blijft mooi om te zien.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef FriescheHengst het volgende:
Mooie race, verdiende winnaar. En voor die nederlandse Eurosport-gozert die de HELE nacht commentaar zat te geven, bedankt dat je er bij was. Geweldig gedaan.
Is die ergens online terug te kijken? Ik zag alleen de laatste 5 minuten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie docu vanavond trouwens ook bij Andere Tijden Sport, mooie verhalen van Nederlandse deelnemers.
Komt vannacht of morgen vast wel op uitzending gemist.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Is die ergens online terug te kijken? Ik zag alleen de laatste 5 minuten.
Das de keuze van de fabrikant, bij de ene zal het beter zijn voor de luchtstroom.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef bodylotion het volgende:
Waarom heeft Aston Martin een dichte cockpit, en bijv. Audi niet?
quote:Verstappen can feel Minassian breathing down his neck
Sunday 14 June 2009 - 08h07
Photo : Frédéric GAUDIN - ACO/Nikon
The #008 Lola Aston Martin driven by Jos Verstappen is having transmission problems and has been in its pits since 7:40. Impatient and rather worried, Verstappen is keeping an eye on the timing screens as Nicolas Minassian in the #7 Peugeot is only one lap down.
"It's a gearbox problem, I heard a worrying noise. Something broke inside the gearbox, but we haven't pinpointed it yet", explained the Belgian driver.
Audi rijdt als sinds 1999 met open-top auto's. En aangezien volgend jaar iedere P1 auto met een dak moet rijden (volgens mij dan) heeft Lola dat dit jaar meteen maar op de Aston Martin gezet.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef bodylotion het volgende:
Audi rijdt altijd met open auto's omdat als de ruit (van een dichte auto) stuk gaat, je veel tijd kwijt bent met vervangen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef bodylotion het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie docu vanavond trouwens ook bij Andere Tijden Sport, mooie verhalen van Nederlandse deelnemers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |