En helaas zitten we nu met deze bagger opgescheept...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef Roa het volgende:
Klacht3: Eerste poging tot het posten van dit meesterwerkje resulteerde in het verdwijnen van mijn post in een zwart gat
Ja, mijn eerste post was echt goed! Maarja...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef error_404 het volgende:
[..]
En helaas zitten we nu met deze bagger opgescheept...
Ja, dat las ik al ergens, maar daar ging het plafond bolstaan?quote:
Dan maak je hem daarna weer openquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
En dan gaat ie dood, gaat het mega erg stinken
Systeemplafond ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
En dan gaat ie dood, gaat het mega erg stinken
Ja, en plakband op de aanknopquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
Zo'n anti-muggen tennisracket neerleggenKaas in het midden
Nee, helaas zijn het gipsplaten, vastgeschroefd en dichtgeplamuurdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
ROA:
Als ik je OP lees heb je een systeemplafond, of iets in die trend.
Ws. heb je dus een plafond met platen ?!? Met andere woorden: Platen die je weg kunt tillen ?
Zoals ik het lees zitten er gewoon balken onder het dak, waartegen gipsplaten geschroeft zijn (en daarna waarschijnlijk afgewerkt). Nee, die krijg je niet op een manier weg dat je ze daarna nog makkelijk terug kunt zetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
ROA:
Als ik je OP lees heb je een systeemplafond, of iets in die trend.
Ws. heb je dus een plafond met platen ?!? Met andere woorden: Platen die je weg kunt tillen ?
Geweldigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
Zo'n anti-muggen tennisracket neerleggenKaas in het midden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Koelkast25 het volgende:
Ceilingcat lost het voor je op
http://www.monkeysfly.net/kaistar/comedy/ceilingcat.jpg
Wijze woorden van de Boswachterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer die muis er maar op 1 manier uit kan raad ik je toch aan om iets van een lokdoosje te kopen. Werkt het effectiefst.
Ja, webcam met motion detection zit er nu opquote:
really?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:53 schreef Roa het volgende:
[..]
Ja, webcam met motion detection zit er nu op
Maar goed. Zal wel geen resultaten geven...
"The Thing".quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Barachem het volgende:
Gewoon een beetje "The Thing" loslaten en hoppakee, muis weg.![]()
Dan nog van "The Thing" af komen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Remsjo het volgende:
Dierenbescherming bellen, beestje laten vangen, mee laten nemen en hopla het beest is weer één met de natuur. Dierenbeschermingsmensen blij, jij blij en beestje blij
Jezusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Remsjo het volgende:
Dierenbescherming bellen, beestje laten vangen, mee laten nemen en hopla het beest is weer één met de natuur. Dierenbeschermingsmensen blij, jij blij en beestje blij
ben ik nou gek of klimt die muis daar zo weer uit?quote:
2x jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ben ik nou gek of klimt die muis daar zo weer uit?
quote:
Jawel hoor! Dat komt waarschijnlijk ook. Maar aangezien ik gisteren voor het eerst dat beest gehoord heb, eerst maar eens kijken of er uberhaubt wat zit.quote:
haha cool manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef Roa het volgende:
[..]
Jawel hoor! Dat komt waarschijnlijk ook. Maar aangezien ik gisteren voor het eerst dat beest gehoord heb, eerst maar eens kijken of er uberhaubt wat zit.
Je zou zeggen dat hij niet in het plafond kan blijven ivm eten...tenzij hij al zo'n grote stash heeft dat hij voorlopig kan blijven.. Anders kunnen we hem waarschijnlijk vangen met een diervriendelijke val (jaja! diervriendelijk!) en als dat allemaal niet mag baten, tja, dan gif! In principe hoeft dat beestje van mij niet dood, maar ik wil em ook niet in mijn plafond hebben.
Die webcam met motion detection vind ik gewoon grappig, hoewel ik betwijfel of de muis eruit komt nu er wat licht in de kast zit (anders ziet de webcam niets) Maar ik moet vanavond toch werken, laat ik het aanstaan, als ik thuis ben doe ik het uit, dan heeft de muis nog een paar donkere uurtjes waarin hij in mijn geimproviseerde val kan lopen.
plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef Roa het volgende:
[..]
Jawel hoor! Dat komt waarschijnlijk ook. Maar aangezien ik gisteren voor het eerst dat beest gehoord heb, eerst maar eens kijken of er uberhaubt wat zit.
Je zou zeggen dat hij niet in het plafond kan blijven ivm eten...tenzij hij al zo'n grote stash heeft dat hij voorlopig kan blijven.. Anders kunnen we hem waarschijnlijk vangen met een diervriendelijke val (jaja! diervriendelijk!) en als dat allemaal niet mag baten, tja, dan gif! In principe hoeft dat beestje van mij niet dood, maar ik wil em ook niet in mijn plafond hebben.
Die webcam met motion detection vind ik gewoon grappig, hoewel ik betwijfel of de muis eruit komt nu er wat licht in de kast zit (anders ziet de webcam niets) Maar ik moet vanavond toch werken, laat ik het aanstaan, als ik thuis ben doe ik het uit, dan heeft de muis nog een paar donkere uurtjes waarin hij in mijn geimproviseerde val kan lopen.
plaatje:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |