quote:
http://www.buienradar.nl/quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zo mountenbiken, denken jullie dat het droog blijft?
kijk op buienradarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
Hey maar Sackboy, waarom post je niet meer onder je eigen account?quote:
Dat jij sadness verkeerd schrijft is pas royal sadnessquote:
Wil jij nog in mijn broekje komen, Bob?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey maar Sackboy, waarom post je niet meer onder je eigen account?
Gelukkig ben jij de overtreffende trap van sadness.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat jij sadness verkeerd schrijft is pas royal sadness
pquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe krijgen jullie die omgekeerde 'b' ? Ik snap er niets van
Sarcasme kennen we niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de overtreffende trap van sadness.![]()
"ik wil het thema zijn" boehoe, stomme huilie
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat jij sadness verkeerd schrijft is pas royal sadness
over 10 minuten gaat het daar regenenquote:
2003 belde, ze wilden hun grap terugquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe krijgen jullie die omgekeerde 'b' ? Ik snap er niets van
(TIP) Doe is aardig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de overtreffende trap van sadness.![]()
"ik wil het thema zijn" boehoe, stomme huilie
Doe ik iedere dag al, je had er toch 1 opgestuurd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij nog in mijn broekje komen, Bob?
Nietwaar, athans als ik buienradar moet geloven. PHP gaat het erop wagen, de grote boze mensen wereld inquote:
Wie of waar is Doe dan?quote:
maak er wat vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nietwaar, athans als ik buienradar moet geloven. PHP gaat het erop wagen, de grote boze mensen wereld in
En jij bent wel zo verschrikkelijk origineel inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2003 belde, ze wilden hun grap terug
Sarcasme is verdwenen toen Emimich ontmaskerd werd.quote:
Wordt eens ziek. Niet terminaal, want dat mag ik niet zeggen. Maar wel heel ernstig. Dat je vingers afsterven zodat je niet meer kan posten ofzo.quote:
maar die rel tussen Emile en hem was wel grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
phpmystyle is en was een kutuser en zal nooit boegbeeld van FOK! worden
See me care about the age, staceyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik iedere dag al, je had er toch 1 opgestuurd?
Maar even serieus, ik denk dat we een punt achter onze relatie moeten zetten. Je bent veel te jong voor mij of ik ben veel te oud voor jou en dat is gewoon niet helemaal juist.
Een kloon is altijd nep. Pleonasme.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee Sackboy. En nu weer ophoeren, nepkloon
Dat is hetzelfde als doodgaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wordt eens ziek. Niet terminaal, want dat mag ik niet zeggen. Maar wel heel ernstig. Dat je vingers afsterven zodat je niet meer kan posten ofzo.
Nou niet doen alsof heel KLB dom is hè, dat hadden we zelf ook al doorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
Alleen als het gaat bliksemenquote:
Prima, ga je nu weer je eigen account gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
See me care about the age, stacey
[..]
Een kloon is altijd nep. Pleonasme.
Hij heet Bobquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ben ik zo langzamerhand alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
Het is word want het is gebiedende wijs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wordt eens ziek. Niet terminaal, want dat mag ik niet zeggen. Maar wel heel ernstig. Dat je vingers afsterven zodat je niet meer kan posten ofzo.
ZIj is goed lekkerquote:
Welke? Er waren meerdere.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Seam het volgende:
[..]
maar die rel tussen Emile en hem was wel grappig
Zeg, ga jij eens bij De Dikke van Dale editie 40 - 45 werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is word want het is gebiedende wijs.
Opkankeren Emimich!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is word want het is gebiedende wijs.
Jij kan ook je faalmodus uitzetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens bij De Dikke van Dale editie 40 - 45 werken
Nooit dat ik mijn wachtwoord met zo'n gedrocht zou delen.quote:
jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ZIj is goed lekker
Dat is toch die ene van Twilight?
Ok, dan niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan zelf ook gewoon opzouten en weer als Sackboy of Emimich inloggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan ook je faalmodus uitzetten.
Ga is weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens bij De Dikke van Dale editie 40 - 45 werken
Die ene waarbij je werd geholpen door heel KLB en toen wél wist te winnenquote:
Als ik Sackboy of Emimich was, had ik nu je moeder liggen neuken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan zelf ook gewoon opzouten en weer als Sackboy of Emimich inloggen.
Ik heb hem stuk of 4 keer aangevallen, daarbij ik heb ook zovaak een individuele discussie van hem gewonnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ene waarbij je werd geholpen door heel KLB en toen wél wist te winnen
Is dat het beste wat je kan verzinnen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik Sackboy of Emimich was, had ik nu je moeder liggen neuken.
Ben ik te dik? Hou je niet meer van me?quote:
Hij was wel je grootste fan! Uit het niets zo hoppa in kaste 2quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit dat ik mijn wachtwoord met zo'n gedrocht zou delen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij wordt duidelijk niet aangenomen daar.
Ga is weg![]()
Amateur.
Jij hebt ook niet echt een betere comeback hè?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan verzinnen?
Nee jij bent orgineelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan verzinnen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb hem stuk of 4 keer aangevallen, daarbij ik heb ook zovaak een individuele discussie van hem gewonnen.
Omdat ik de Sultana pop heb, ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij was wel je grootste fan! Uit het niets zo hoppa in kaste 2
Welnee schat, ik dacht alleen dat je misschien liever iemand van je eigen leeftijd zou willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik te dik? Hou je niet meer van me?
Nee, dan was je nu aan het schaken, nerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik Sackboy of Emimich was, had ik nu je moeder liggen neuken.
quote:
Ja vast, en toen werd je wakker zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb hem stuk of 4 keer aangevallen, daarbij ik heb ook zovaak een individuele discussie van hem gewonnen.
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee schat, ik dacht alleen dat je misschien liever iemand van je eigen leeftijd zou willen.
Nee, dan was ik de moeder van jitze aan het geven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, dan was je nu aan het schaken, nerd
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet echt een betere comeback hè?
Goed: PHPKUTUSER: bemoei je eens niet met discussies waar je geen reet mee te maken hebt.quote:
Mischien handig als je je bril opdoet en even mijn oeuvre gaat door spitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja vast, en toen werd je wakker zeker?
dat kan ik iedereen afradenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mischien handig als je je bril opdoet en even mijn oeuvre gaat door spitten.
Discussie winnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat geven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, dan was ik de moeder van jitze aan het geven.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
Klopt!quote:
Ik heb soms het idee dat jij Emimich bent. Je bent net zo bijdehand en waarschijnlijk ook net zo lelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goed: PHPKUTUSER: bemoei je eens niet met discussies waar je geen reet mee te maken hebt.
WDSACKMICH: Probeer je nu mijn eigen vraag tegen mijzelf te gebruiken? Dat benadrukt je betekenisloosheid nog maar weer eens.
Ook wel compilatie werk. Jij probeert hier iedereen af te branden imo om futiele redenen. Daarbij wil je hier ook nog de getapte jongen uithangen. Geloof me je bent verre van dat.quote:
Zolang je er nu van alles bij gaat halen wat er niet toe doet en wat helemaal niets met bovenstaande te maken heeft, weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat jij Emimich bent. Je bent net zo bijdehand en waarschijnlijk ook net zo lelijk.
Sorry dat ik nu weer geen antwoord gaf op je vraag, majesteit.
Lekker op tijd, Sherlock.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Breathtaking is een lekker wijf.
Dat heb ik zojuist geconcludeerd.
Jou "oeuvre"?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mischien handig als je je bril opdoet en even mijn oeuvre gaat door spitten.
Dat zijn we zo langzamerhand wel van je gewend, gewoon blijven doorposten! Nee ik ben niet Emimich maar mischien dat ik binnenkort een foto van me plaats.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat jij Emimich bent. Je bent net zo bijdehand en waarschijnlijk ook net zo lelijk.
Sorry dat ik nu weer geen antwoord gaf op je vraag, majesteit.
En waarom denk jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook wel compilatie werk. Jij probeert hier iedereen af te branden imo om futiele redenen. Daarbij wil je hier ook nog de getapte jongen uithangen. Geloof me je bent verre van dat.
Heb jij wel je redenen om mij Sackboy of Emimich te noemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang je er nu van alles bij gaat halen wat er niet toe doet en wat helemaal niets met bovenstaande te maken heeft, weet ik genoeg.
2007 belde, ze willen hun ontdekking terugquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil d'r daten. NU.
Ik had het tegen jitze.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn we zo langzamerhand wel van je gewend, gewoon blijven doorposten! Nee ik ben niet Emimich maar mischien dat ik binnenkort een foto van me plaats.
Ja, is uitgebreid besproken toen jij je gezicht niet durfde te laten zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij wel je redenen om mij Sackboy of Emimich te noemen?
Waarom begin je nou ineens moeilijke woorden op te ratelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook wel compilatie werk. Jij probeert hier iedereen af te branden imo om futiele redenen. Daarbij wil je hier ook nog de getapte jongen uithangen. Geloof me je bent verre van dat.
Jezus, leer eens lezen ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn we zo langzamerhand wel van je gewend, gewoon blijven doorposten! Nee ik ben niet Emimich maar mischien dat ik binnenkort een foto van me plaats.
Welnee, zowel Sackboy als Emimich waren niet zo grofgebekt! Daarbij liepen Sackboy en Emi altijd op elkaar te kankeren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We weten het allemaal, maar niemand durft het toe te geven
Ik ben volgens mij de enige die haar niet speciaal vind.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil d'r daten. NU.
Dat ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom begin je nou ineens moeilijke woorden op te ratelen?
Je hebt alle eigenschappen voor een perfecte lbo opleiding, fantastisch man! Mwah gewoon mensen kunnen mij wel waarderen, maargoed dat jij alles serieus neemt wat ik hier op internet neer plens. Daarbij begin jij nu wel erg sneue vormen aan te nemen als je ook nog begint te schelden met ziekte's zegt maar over jezelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jou "oeuvre"?
Maat, je wordt niet voor niets door heel KLB uitgekotst
Jou "oeuvre" bestaat uit slotjestopics met hielengelik en discussies die je verloren hebt
Ik zeg niks over je opleiding, want daar doe ik niet aan, maar je bent gewoon kankerdom man!
Ja, om de schijn op te houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, zowel Sackboy als Emimich waren niet zo grofgebekt! Daarbij liepen Sackboy en Emi altijd op elkaar te kankeren.
Oh sorry dat ik ook vrienden heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, is uitgebreid besproken toen jij je gezicht niet durfde te laten zien.
ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die haar niet speciaal vind.
Dat is nou internet he? Maar laat me raden: Jij redeneerd wel goed, om nog maar over je fundatie's te zwijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat allemaal?
Wel leuk hé? Ongefundeerde conclusies trekken zonder redenaties te geven.
Ik zit niet 24/7 alle FOK fotoboeken van vrouwelijke users af te zoeken om zo aan mijn gerief te komen.quote:
Ik zie geen moeilijk woord.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom begin je nou ineens moeilijke woorden op te ratelen?
Ja, Sackboy en Emimich zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik ook vrienden heb.
Nee, dat is niet per definitie internet. Maar het zegt genoeg dat je dat vind.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nou internet he? Maar laat me raden: Jij redeneerd wel goed, om nog maar over je fundatie's te zwijgen.
Ik doe niet aan opleidingen bekritiseren want dat vind ik laag, maar als we het er dan toch over hebben dan kan ik je wel mededelen dat ik studeer aan de universiteit!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt alle eigenschappen voor een perfecte lbo opleiding, fantastisch man! Mwah gewoon mensen kunnen mij wel waarderen, maargoed dat jij alles serieus neemt wat ik hier op internet neer plens. Daarbij begin jij nu wel erg sneue vormen aan te nemen als je ook nog begint te schelden met ziekte's zegt maar over jezelf.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt alle eigenschappen voor een perfecte lbo opleiding, fantastisch man! Mwah gewoon mensen kunnen mij wel waarderen, maargoed dat jij alles serieus neemt wat ik hier op internet neer plens. Daarbij begin jij nu wel erg sneue vormen aan te nemen als je ook nog begint te schelden met ziekte's zegt maar over jezelf.
!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
En ja wat is er met m'n intelligentie, oja ik heb vmbo gedaan, ik had beter havo kunnen zeggen zekerMaar blijf vooral meelopen jongen....
![]()
Aha zo zit het dus inmekaar. Nou meester jitzzzze je hebt helemaal gelijk, in alles. Want dat is wat je pretendeert.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is niet per definitie internet. Maar het zegt genoeg dat je dat vind.
En nergens beweer ik om wel goed te redeneren, maar ik doe dan ook weinig ongefundeerde aannames.
Dankje bowa.quote:
Joh, het woord futiel zou nog niet eens bij je zijn opgekomen al was Emimich zelf naar je toegekomen en had het er met een pollepel in je voorhoofd er in getikt!quote:
Jonge, haar pics stonden om de 10 delen wel in de SC, mede dankzij Emimich, Sackboy en postmortum.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 alle FOK fotoboeken van vrouwelijke users af te zoeken om zo aan mijn gerief te komen.
Kwam d'r bij toeval tegen en wat een schatjuh![]()
![]()
![]()
IK ZEG DOEN !
Leer eens Nederlandsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aha zo zit het dus inmekaar. Nou meester jitzzzze je hebt helemaal gelijk, in alles. Want dat is wat je pretendeert.
Nee, helaas. Ik heb wel de mensen die jij nooit kon vinden.quote:
Weer fout; waar beweer ik dat ik overal gelijk heb?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aha zo zit het dus inmekaar. Nou meester jitzzzze je hebt helemaal gelijk, in alles. Want dat is wat je pretendeert.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die haar niet speciaal vind.
Volgens mij snap jij geen ene kanker meer van je eigen zinnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Futiel hebben we gewoon op het vmbo gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, het woord futiel zou nog niet eens bij je zijn opgekomen al was Emimich zelf naar je toegekomen en had het er met een pollepel in je voorhoofd er in getikt!
Goed speurwerk naar "moeilijke" woorden hoor
Ja, ik ben ook echt op zoek naar Sackboy en Emimichquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik heb wel de mensen die jij nooit kon vinden.
En er staan er meerdere in het smileytopic!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, haar pics stonden om de 10 delen wel in de SC, mede dankzij Emimich, Sackboy en postmortum.![]()
Daarom gaat ie ook naar de marine.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik heb wel de mensen die jij nooit kon vinden.
Dat is wat je hier 6 pagina's lang loopt te verkondigenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weer fout; waar beweer ik dat ik overal gelijk heb?
Je trekt direct een conclusie, zonder te lezen of 2 seconden na te denken.
Ik witheet worden van woede, om jou, episch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje witheet van woede, daarom slaat het allemaal nergens meer op
Jij krijgt les uit de Dikke van Dalen om nog een beetje op normaal niveau te komen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Futiel hebben we gewoon op het vmbo gehad
Gelukkig heb je je moeder nog.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt op zoek naar Sackboy en Emimich
IK HAAT SCHAKEN!![]()
Nee, mafketel. Ik ben niet mijn waarheid aan het verkondigen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wat je hier 6 pagina's lang loopt te verkondigenAthans je hebt het met 3 mensen aan de stok.
Ik post altijd al op deze manier, ook toen ik emimich nog niet kende.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, het woord futiel zou nog niet eens bij je zijn opgekomen al was Emimich zelf naar je toegekomen en had het er met een pollepel in je voorhoofd er in getikt!
Goed speurwerk naar "moeilijke" woorden hoor
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt op zoek naar Sackboy en Emimich
IK HAAT SCHAKEN!![]()
De marine is voor mensen zonder vrienden.quote:
Pas je wel op dat je niet struikelt over je eigen komma's?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik witheet worden van woede, om jou, episch.
Waarom typ je dan van die onsamenhangende zinnen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik witheet worden van woede, om jou, episch.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik post altijd al op deze manier, ook toen ik emimich nog niet kende.
Nou neehoor, maar dat jij dat woord niet kent, hoef je iemand anders niet ter schande te zetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij krijgt les uit de Dikke van Dalen om nog een beetje op normaal niveau te komen?![]()
Ik ben het anders nog geen één keer eerder in je "oeuvre" tegen gekomenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik post altijd al op deze manier, ook toen ik emimich nog niet kende.
Nou, lelijke schaaknerd, wanneer heb je weer een toernooi?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De marine is voor mensen zonder vrienden.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
P.s Had ik je gister zo in verlegenheid gebracht? Maar wel je best blijven doon he? NJ gaf je die waarschuwing niets voor niets......
Markeer ze zou ik zeggen, fundeer het, en beredeneer want er onsamenhangend aan is. Beter ga je eerst is verdiepen in iemand voor je je oordeel velt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom typ je dan van die onsamenhangende zinnen?
Zijn dat niet de studentenverenigingenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De marine is voor mensen zonder vrienden.
Waaruit concludeer je nou weer dat ik dat woord niet ken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou neehoor, maar dat jij dat woord niet kent, hoef je iemand anders niet ter schande te zetten.
Dat vooral.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Zijn dat niet de studentenverenigingen?
Ach jij doet toch HBO, maar ik hoop niet dat ik je aan het huilen heb gemaakt. Trouwens heb je wel ''netsjes'' je excuus aangeboden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]. Ik ril nog steeds van die gevatte opmerking van je... Brrrrr !
Maar goed. Je hebt dan wel VMBO gedaan he. Daar kan ik niet tegen op !
Ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Zijn dat niet de studentenverenigingen?
Het barst van de spelfouten en grammaticale fouten. Ik hoef ze niet te markeren, dat doet Fok! al voor je; zoek alle groene posts maar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Markeer ze zou ik zeggen, fundeer het, en beredeneer want er onsamenhangend aan is. Beter ga je eerst is verdiepen in iemand voor je je oordeel velt.
Ze zitten er wel degelijk, moet je eerst ff me 2500 posts doorlezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben het anders nog geen één keer eerder in je "oeuvre" tegen gekomen
Hou jij nog wel van jezelf?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach jij doet toch HBO, maar ik hoop niet dat ik je aan het huilen heb gemaakt. Trouwens heb je wel ''netsjes'' je excuus aangeboden?
Nogmaals wijs ze aan!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het barst van de spelfouten en grammaticale fouten. Ik hoef ze niet te markeren, dat doet Fok! al voor je; zoek alle groene posts maar op.
Vanavond, dat weet je toch, ik heb de tijden net naar je geë-maild.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, lelijke schaaknerd, wanneer heb je weer een toernooi?
gewoonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze zitten er wel degelijk, moet je eerst ff me 2500 posts doorlezen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vanavond, dat weet je toch, ik heb de tijden net naar je geë-maild.
Deze hele post is eenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Markeer ze zou ik zeggen, fundeer het, en beredeneer want er onsamenhangend aan is. Beter ga je eerst is verdiepen in iemand voor je je oordeel velt.
Dat is de correcte spelling, echt waar.quote:
Kan je zelf niet meer zoeken? Je weet toch wel wat je net getypt hebt?quote:
Tis dat het je eigen post is.quote:
Gewatte?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vanavond, dat weet je toch, ik heb de tijden net naar je geë-maild.
nog nooit gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is de correcte spelling, echt waar.
Weet je wat mensen doen die niet meer van zichzelf houden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neemaar daarentegen wel van me schaakbord.
Ga dan meteen wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis dat het je eigen post is.
P.s faal users ga ik vanaf nu negeren!
Ik had je gister wel mooi gepwntquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hij is pas 16zie ik net.
Ik had z'n vader kunnen zijn zo ong.
OMFG. Baas de vrachtwagenwassert
Dan kan je zelf de computer wel uitzettenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gaat jezelf negeren?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Andere mensen denegeren op internet..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weet je wat mensen doen die niet meer van zichzelf houden?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had je gister wel mooi gepwntEerlijk is eerlijk..
Leer Nederlands Emimich. Kom eens met je neus uit het boek "Schaken voor dummies".quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geë-maild. E-mailen. Weet je wel.
Nee ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had je gister wel mooi gepwntEerlijk is eerlijk..
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een scooterforum-user wel ja.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Andere mensen denegeren op internet..
Scooters is toch jouw sector ? Sleutelkoning.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een scooterforum-user wel ja.
Maar verder gaat alles goed met je? Wellicht is het boek (hoe maak ik contacten) voor dummies wel interessant voor jou.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leer Nederlands Emimich. Kom eens met je neus uit het boek "Schaken voor dummies".
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leer Nederlands Emimich. Kom eens met je neus uit het boek "Schaken voor dummies".
In het groene boekje staat geë-maild.quote:
Maar je doet toch hbo? Hoor je dan niet in het praktijk lokaal te zitten nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Scooters is toch jouw sector ? Sleutelkoning.
Ik denk meer voor jou, ik kan anders prima contact maken met mensen. En ook nog eens fatsoenlijke zinnen typen in een discussie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles goed met je? Wellicht is het boek (hoe maak ik contacten) voor dummies wel interessant voor jou.
Het groene boekje uit 2004?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
In het groene boekje staat geë-maild.
Heel verstandig en correct antwoord.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ?![]()
Je hebt jezelf er alleen maar meer mee gepwntMeer zeg ik er niet over.
mensen die denken het recht te hebben te klagen over mensen die hoger opgeleid zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar je doet toch hbo? Hoor je dan niet in het praktijk lokaal te zitten nu?
Man ik ben allang afgestudeerd. Kans dat je straks mij als baas krijgt, loonslaaf.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij werkt toch al in de bouw?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er staat ook:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Wat ook voor jouw inloggen hier zou moeten gelden.quote:U kunt het het best vermijden.
Dat van goed zinnen typen is ook alles mee gezegt ja. Maar echt virtuoos in contacten maken en houden lijk je me niet. Athans zo gedraag je je op internet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk meer voor jou, ik kan anders prima contact maken met mensen. En ook nog eens fatsoenlijke zinnen typen in een discussie.
en jij gelooft het internetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van goed zinnen typen is ook alles mee gezegt ja. Maar echt virtuoos in contacten maken en houden lijk je me niet. Athans zo gedraag je je op internet.
Okquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man ik ben allang afgestudeerd. Kans dat je straks mij als baas krijgt, loonslaaf.
Ik moet eerlijk zeggen, je vermaakt me wel!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van goed zinnen typen is ook alles mee gezegt ja. Maar echt virtuoos in contacten maken en houden lijk je me niet. Athans zo gedraag je je op internet.
En iedereen gedraagt zich op Internet hetzelfde als in het echte leven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staat ook:
[..]
Wat ook voor jouw inloggen hier zou moeten gelden.
Dat mag ik hopen niet nee, als ik sommige users hier zo zie posten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En iedereen gedraagt zich op Internet hetzelfde als in het echte leven?
Ik ben altijd eerder verrast dat er tegenwoordig toch nog zulke idioten bestaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, je vermaakt me wel!
Altijd blij om te weten dat er nog zulke mensen bestaan!
Dat je dit als reactie gebruikt zegt genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar als ik jitzzze moet geloven..
Nou, waarom vergelijk je dat dan met elkaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen niet nee, als ik sommige users hier zo zie posten.
Nee jouw reacties zijn op niveau.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je dit als reactie gebruikt zegt genoeg.
Laten we het dan maar op blij verrast houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerder verrast dat er tegenwoordig toch nog zulke idioten bestaan
Dat was ook precies mijn bedoeling. Wel grappig dat zeggen mensen in real-life ook tegen mij, klaarblijkelijk heb ik toch humor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, je vermaakt me wel!
Altijd blij om te weten dat er nog zulke mensen bestaan!
HAHAHAH! Die HUMOR !11___11111quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar je zou om half 3 hier zijn, om mijn riolering te ontstoppen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op blij verrast houden
Daar ga je weerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee jouw reacties zijn op niveau.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/315/quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ja, leuk, ik heb hier toch een groen boekje liggen waar geë-maild in staat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/315/
Maar omdat jij in je zogenaamde fictieve wereldje nu iemand gedissed hebt, krijg je dan ook een stijf pikkie? Emimich kreeg dat wel altijd..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ga je weer
Proberen om mijn eigen uitspraken tegen me te gebruiken, enkel en alleen omdat je zelf niets meer weet te zeggen.
Typ dan niets.
Als ik merk dat je buiten dit topic kwaad bloed gaat zetten bij mensen dan ga je op de bon.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ja in m'n eentje he
Bite me.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ga je weer
Proberen om mijn eigen uitspraken tegen me te gebruiken, enkel en alleen omdat je zelf niets meer weet te zeggen.
Typ dan niets.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar omdat jij in je zogenaamde fictieve wereldje nu iemand gedissed hebt, krijg je dan ook een stijf pikkie? Emimich kreeg dat wel altijd..
klopt helemaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
Overigens zal het me verder aan m'n aars oxideren hoe je het schrijft, Nederlands is gewoon een kuttaal met nog meer updates dan MS Windows
Ja maar lieve schat, dat is het groene boekje. Ik verzin het ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik heb hier toch een groen boekje liggen waar geë-maild in staat.
Ik zal zometeen naar je baas opbellen. Beetje hier lamlendig achter internet zitten, en ik met een verstopte toilet zittenquote:
Deze post is ook slechts gecreëerd omdat de desbetreffende user geen inhoudelijke reactie meer kan geven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar omdat jij in je zogenaamde fictieve wereldje nu iemand gedissed hebt, krijg je dan ook een stijf pikkie? Emimich kreeg dat wel altijd..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal je dan niet meer de waarheid vertellen. Maar als je uitgelult bent, kan je ook gewoon weggaan. (bonustipquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik merk dat je buiten dit topic kwaad bloed gaat zetten bij mensen dan ga je op de bon.
Je irriteert mij, en met mij half KLB.
Als ik jou was zou ik me maar eens wat rustiger houden.
Wat je ermee doet moet jezelf weten.
Nou, gefeliciteerd man. Ik hoop dat je nu vredig zal sterven en mij de rest van je KLB-bestaan met rust laat.quote:
Je loopt alweer een paar posts achter die je moet beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal zometeen naar je baas opbellen. Beetje hier lamlendig achter internet zitten, en ik met een verstopte toilet zitten
Ga je weer. Kom nou eens met een echte reactie, prutser.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd man. Ik hoop dat je nu vredig zal sterven en mij de rest van je KLB-bestaan met rust laat.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
En nu zijn me batterijen van me toetsenbord op. Ik ga zo echt weg.
Ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Deze post kreeg m'n mondhoeken omhoog, poeh poeh deze post doet het. Maar hoelang wil je nog mod blijven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je loopt alweer een paar posts achter die je moet beantwoorden.
Hop Hop. Klim eens in dat toetsenbord. Of kan je het niet meer aan ?
Straks zien we jou ook terug op teletekst bij de NS vertragingen als gevolg van stress.
OOPSWAT ZEG IK ME DAAR NOU !!1
Je broertje moet nu gewoon op internet, leugenaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Zoiets gebeurde Emimich nou nooit. Die zorgde altijd wel dat ie een backup had.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
vergeet je kaartje niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Seam het volgende:
kut ik moet dadelijk ook nog gaan treinen en ik moet al mijn spullen nog pakken
1: Op die leeftijd van jou is nog het enige wat omhoog komt idd ws. je mondhoeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef phpmystyle het volgende:
Deze post kreeg m'n mondhoeken omhoog, poeh poeh deze post doet het. Maar hoelang wil je nog mod blijven?
En tóch hopen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Phpmystyle reageert nergens meer op, en ineens zijn de batterijen van zijn toetsenbord leeg. Ik vind het maar verdacht.
Ik ga geen echte reacties geven op jouw waardeloze kutreacties als ik eigenlijk niet eens weet waarom je zo verkankerd doet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je weer. Kom nou eens met een echte reactie, prutser.
Dus je wou al eerder weggaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Lieve schat, ik ben enigskind, ik heb 2 pc's tot m'n beschikking.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je broertje moet nu gewoon op internet, leugenaar![]()
Je internetcredits voor vandaag zijn op. Daaaag !
En nu ga je maar schelden ofzo? Of weet je niets meer te zeggen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga geen echte reacties geven op jouw waardeloze kutreacties als ik eigenlijk niet eens weet waarom je zo verkankerd doet.
Where to?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Seam het volgende:
kut ik moet dadelijk ook nog gaan treinen en ik moet al mijn spullen nog pakken
Ik hoop dat er nergens meer batterijen te koop zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus je wou al eerder weggaan
Waarom heb je dat niet gewoon gedaan, had je iedereen blij mee gemaakt
Of zo. Dank je.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu ga je maar schelden ofzo? Of weet je niets meer te zeggen?
Ik heb er al nieuwe bats ingedaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Phpmystyle reageert nergens meer op, en ineens zijn de batterijen van zijn toetsenbord leeg. Ik vind het maar verdacht.
Raap me opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben enigskind, ik heb 2 pc's tot m'n beschikking.
je bent een klein lief meisje, stop eens met vloeken en tieren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga geen echte reacties geven op jouw waardeloze kutreacties als ik eigenlijk niet eens weet waarom je zo verkankerd doet.
venray, nog steeds in limburgquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Op die leeftijd van jou is nog het enige wat omhoog komt idd ws. je mondhoeken.
2: Geen idee. Maar beslis jij dat of wat ?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben enigskind, ik heb 2 pc's tot m'n beschikking.
Nieuwe vleermuizen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb er al nieuwe bats ingedaan.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb er al nieuwe bats ingedaan.
Godverdomme, tyf gewoon op. Iedereen stoort zich aan je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar mischien dat ik wat kan beinvloeden..
Volgensmij ben ik wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus je wou al eerder weggaan
Waarom heb je dat niet gewoon gedaan, had je iedereen blij mee gemaakt
quote:
[..]
Nee, heel jammer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt veel inhoudelijker dan dit gaat het nooit worden? Of wel?
Nee je bent kankervervelend!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik wel vermakelijk.
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik blijf tot het einde van dit topic denk ik..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Godverdomme, tyf gewoon op. Iedereen stoort zich aan je aanwezigheid.
Blijf dromen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |