quote:
http://www.buienradar.nl/quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zo mountenbiken, denken jullie dat het droog blijft?
kijk op buienradarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
Hey maar Sackboy, waarom post je niet meer onder je eigen account?quote:
Dat jij sadness verkeerd schrijft is pas royal sadnessquote:
Wil jij nog in mijn broekje komen, Bob?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey maar Sackboy, waarom post je niet meer onder je eigen account?
Gelukkig ben jij de overtreffende trap van sadness.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat jij sadness verkeerd schrijft is pas royal sadness
pquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe krijgen jullie die omgekeerde 'b' ? Ik snap er niets van
Sarcasme kennen we niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de overtreffende trap van sadness.![]()
"ik wil het thema zijn" boehoe, stomme huilie
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat jij sadness verkeerd schrijft is pas royal sadness
over 10 minuten gaat het daar regenenquote:
2003 belde, ze wilden hun grap terugquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe krijgen jullie die omgekeerde 'b' ? Ik snap er niets van
(TIP) Doe is aardig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de overtreffende trap van sadness.![]()
"ik wil het thema zijn" boehoe, stomme huilie
Doe ik iedere dag al, je had er toch 1 opgestuurd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij nog in mijn broekje komen, Bob?
Nietwaar, athans als ik buienradar moet geloven. PHP gaat het erop wagen, de grote boze mensen wereld inquote:
Wie of waar is Doe dan?quote:
maak er wat vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nietwaar, athans als ik buienradar moet geloven. PHP gaat het erop wagen, de grote boze mensen wereld in
En jij bent wel zo verschrikkelijk origineel inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2003 belde, ze wilden hun grap terug
Sarcasme is verdwenen toen Emimich ontmaskerd werd.quote:
Wordt eens ziek. Niet terminaal, want dat mag ik niet zeggen. Maar wel heel ernstig. Dat je vingers afsterven zodat je niet meer kan posten ofzo.quote:
maar die rel tussen Emile en hem was wel grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
phpmystyle is en was een kutuser en zal nooit boegbeeld van FOK! worden
See me care about the age, staceyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik iedere dag al, je had er toch 1 opgestuurd?
Maar even serieus, ik denk dat we een punt achter onze relatie moeten zetten. Je bent veel te jong voor mij of ik ben veel te oud voor jou en dat is gewoon niet helemaal juist.
Een kloon is altijd nep. Pleonasme.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee Sackboy. En nu weer ophoeren, nepkloon
Dat is hetzelfde als doodgaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wordt eens ziek. Niet terminaal, want dat mag ik niet zeggen. Maar wel heel ernstig. Dat je vingers afsterven zodat je niet meer kan posten ofzo.
Nou niet doen alsof heel KLB dom is hè, dat hadden we zelf ook al doorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
Alleen als het gaat bliksemenquote:
Prima, ga je nu weer je eigen account gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
See me care about the age, stacey
[..]
Een kloon is altijd nep. Pleonasme.
Hij heet Bobquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ben ik zo langzamerhand alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
Het is word want het is gebiedende wijs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wordt eens ziek. Niet terminaal, want dat mag ik niet zeggen. Maar wel heel ernstig. Dat je vingers afsterven zodat je niet meer kan posten ofzo.
ZIj is goed lekkerquote:
Welke? Er waren meerdere.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Seam het volgende:
[..]
maar die rel tussen Emile en hem was wel grappig
Zeg, ga jij eens bij De Dikke van Dale editie 40 - 45 werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is word want het is gebiedende wijs.
Opkankeren Emimich!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is word want het is gebiedende wijs.
Jij kan ook je faalmodus uitzetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens bij De Dikke van Dale editie 40 - 45 werken
Nooit dat ik mijn wachtwoord met zo'n gedrocht zou delen.quote:
jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ZIj is goed lekker
Dat is toch die ene van Twilight?
Ok, dan niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan zelf ook gewoon opzouten en weer als Sackboy of Emimich inloggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan ook je faalmodus uitzetten.
Ga is weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens bij De Dikke van Dale editie 40 - 45 werken
Die ene waarbij je werd geholpen door heel KLB en toen wél wist te winnenquote:
Als ik Sackboy of Emimich was, had ik nu je moeder liggen neuken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan zelf ook gewoon opzouten en weer als Sackboy of Emimich inloggen.
Ik heb hem stuk of 4 keer aangevallen, daarbij ik heb ook zovaak een individuele discussie van hem gewonnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ene waarbij je werd geholpen door heel KLB en toen wél wist te winnen
Is dat het beste wat je kan verzinnen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik Sackboy of Emimich was, had ik nu je moeder liggen neuken.
Ben ik te dik? Hou je niet meer van me?quote:
Hij was wel je grootste fan! Uit het niets zo hoppa in kaste 2quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit dat ik mijn wachtwoord met zo'n gedrocht zou delen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij wordt duidelijk niet aangenomen daar.
Ga is weg![]()
Amateur.
Jij hebt ook niet echt een betere comeback hè?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan verzinnen?
Nee jij bent orgineelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan verzinnen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb hem stuk of 4 keer aangevallen, daarbij ik heb ook zovaak een individuele discussie van hem gewonnen.
Omdat ik de Sultana pop heb, ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij was wel je grootste fan! Uit het niets zo hoppa in kaste 2
Welnee schat, ik dacht alleen dat je misschien liever iemand van je eigen leeftijd zou willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik te dik? Hou je niet meer van me?
Nee, dan was je nu aan het schaken, nerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik Sackboy of Emimich was, had ik nu je moeder liggen neuken.
quote:
Ja vast, en toen werd je wakker zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb hem stuk of 4 keer aangevallen, daarbij ik heb ook zovaak een individuele discussie van hem gewonnen.
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee schat, ik dacht alleen dat je misschien liever iemand van je eigen leeftijd zou willen.
Nee, dan was ik de moeder van jitze aan het geven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, dan was je nu aan het schaken, nerd
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet echt een betere comeback hè?
Goed: PHPKUTUSER: bemoei je eens niet met discussies waar je geen reet mee te maken hebt.quote:
Mischien handig als je je bril opdoet en even mijn oeuvre gaat door spitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja vast, en toen werd je wakker zeker?
dat kan ik iedereen afradenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mischien handig als je je bril opdoet en even mijn oeuvre gaat door spitten.
Discussie winnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |