En daar kom je pas op zondag weer vandaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef remlof het volgende:
Ik ga morgenmiddag gewoon in het park liggen met een biertje
Ja, ik ben een slechte klager, van de laagste kaste zeg maar
die man is wel vaker dagen vermistquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar kom je pas op zondag weer vandaan?
Ik kan daar het forum niet vinden anders?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:58 schreef Snakey het volgende:
Dat komt mooi uit, dan zit ik hier. http://www.waldrock.nl/
Wel minder Taal-nazi'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:59 schreef dagdag het volgende:
kan danny zich niet een keer met zijn eigen leven bemoeien
morgen niet raar kijken als het aantal zelfmoordpogingen verdubbeld
Veel mensen kunnen hier niet tegen
echt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef Danny_Ramone het volgende:
De meeste users hier hebben een downtime ( lees: syndroom ) voor het leven, dus bekkie.
oohww.. eind van de middag..quote:
anders was je thuis gebleven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:04 schreef marcel-o het volgende:
zit k dan met mn poot omhoog![]()
[..]
oohww.. eind van de middag..
dan ga k naar mn dinnie toeniks aan t handje
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik kan daar het forum niet vinden anders?
haha nee, k dacht de hele dagquote:
Ja idd, weer geen excuus om niet in de tuin aan de gang te gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:54 schreef remlof het volgende:
Zaterdag 13 juni downtime!
Dus, morgenmiddag hebben we allemaal gezamenlijk FOK!vrij!
Mooi kut
Chill manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:05 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ja, hoor jij eindelijk bij een clubje.
fok sneller makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nou, succes iteejer en eventuele anderen!
Ik wil wel weten wat jullie gaan doen hoor
De vraag is alleen hoequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
fok sneller maken![]()
al is er de laatste tijd niks mis mee
Dat zal ongetwijfeld te volgen zijn op http://foknl.wordpress.com/quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nou, succes iteejer en eventuele anderen!
Ik wil wel weten wat jullie gaan doen hoor
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik kan daar het forum niet vinden anders?
Ja op het moment dat het gebeurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld te volgen zijn op http://foknl.wordpress.com/
Tot woensdag allemaalquote:FOK! zal dan eind van de middag plat gaan, en pas ergens zondag weer uit de as herrijzen.
Ow ja verrek, het gaat er de hele avond uit liggen. Dat wordt een goeie avond voor de horecaquote:
Top omzet voor de horeca, alluwel ik zie de meeste fokkers niet zomaar uit hun schulpje kruipenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja verrek, het gaat er de hele avond uit liggen. Dat wordt een goeie avond voor de horeca
En waarschijnlijk een geboortegolfje over 9 maanden
Stereotypenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Top omzet voor de horeca, alluwel ik zie de meeste fokkers niet zomaar uit hun schulpje kruipen
Daar zullen ze gecharmeerd van zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef dagdag het volgende:
morgenavond libelle forum
[ afbeelding ]
met vertrouwde sc
Mwah, dat was niet helemaal de reden dat ik het postte... Downtimes van FOK! duren altijd langer dan verwacht. Dus wat ik maandag en dinsdag moet doen op het werk, weet ik ook niet. Misschien eens kijken op GeenStijl?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja verrek, het gaat er de hele avond uit liggen. Dat wordt een goeie avond voor de horeca
Da's dan mooi kut. Die dient onder 'General Failure'.quote:major overhaul
Dan moet je ook uitgaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Seam het volgende:
Maar dan kan ik niet meer op zaterdagnacht fokken
Op zaterdag kom ik juist bij van het uitgaanquote:
Ik vind zaterdag uitgaan chillerder dan vrijdagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Op zaterdag kom ik juist bij van het uitgaanstudent doordeweeks jwz
Ik zit dan meestal bij mijn ouders en wij hebben hier dan alleen de Zenith:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind zaterdag uitgaan chillerder dan vrijdag
Sites met geluidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zit dan meestal bij mijn ouders en wij hebben hier dan alleen de Zenith:
http://www.thezenith.nl/c3_foto_s.html
is dat n soort van _norules iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef PiRANiA het volgende:
Gaan we dan allemaal naar www.fokchan.nl ?
k zie anders n motorrijder flink in puin liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, ik plaatste plaatjes van lijken en dat werd verwijderd
oh het is er nogquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:54 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k zie anders n motorrijder flink in puin liggen
Nou, ik zie de headlines in frontpage al zien staan... "Grote babyboom verwacht na aankomend weekend"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Seam het volgende:
Maar dan kan ik niet meer op zaterdagnacht fokken
Nog nooit geweest, maar das toch best een leuk tent? Of is het meer voor 16-jarigen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zit dan meestal bij mijn ouders en wij hebben hier dan alleen de Zenith:
http://www.thezenith.nl/c3_foto_s.html
heb ook tentamens dus ben blijquote:
meer voor guido's en breezersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar das toch best een leuk tent? Of is het meer voor 16-jarigen?
wat hij zegt, perfecte timing eigenlijk deze downtimequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
same here, en ik móet voldoendes halen
|Mijn chickies dwing ik altijd tot abortusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Nou, ik zie de headlines in frontpage al zien staan... "Grote babyboom verwacht na aankomend weekend"
als er iemand op reageert, staat ie weer op pagina 0 bovenaan..quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi, heb ik eindelijk weer eens tijd voor het andere forum waar ik mod van ben: scholieren.cum
Yotusba ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als er iemand op reageert, staat ie weer op pagina 0 bovenaan..
staat ranzige shit tussen![]()
wie heb dit nou verzonnen?
Doorvoeren van database-verbeteringen en het upgraden van alle webservers naar nieuwe versies van de software.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
fok sneller maken![]()
al is er de laatste tijd niks mis mee
Als vrienden van me dat zeggen geloof ik ze direct, maar als iemand op FOK! het zegt denk ik meteen aan van die Pinkpop-figuren die liever naar een duffe kroeg gaan.quote:
Wat gaan wij merken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doorvoeren van database-verbeteringen en het upgraden van alle webservers naar nieuwe versies van de software.
Geen offtopic meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als vrienden van me dat zeggen geloof ik ze direct, maar als iemand op FOK! het zegt denk ik meteen aan van die Pinkpop-figuren die liever naar een duffe kroeg gaan.
Dus we merken er niks vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doorvoeren van database-verbeteringen en het upgraden van alle webservers naar nieuwe versies van de software.
Allereerst de downtime. Daarna een sneller FOK! en in de komende tijd zullen er nieuwe versies van de bestaande subsites komen en er komen nieuwe subsites bij. Daarvoor is deze upgrade ook noodzakelijk.quote:
Cool!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
Allereerst de downtime. Daarna een sneller FOK! en in de komende tijd zullen er nieuwe versies van de bestaande subsites komen en er komen nieuwe subsites bij. Daarvoor is deze upgrade ook noodzakelijk.
Tofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef HuHu het volgende:
De webservers kunnen om-en-om down zodat je er niets van merkt, maar met de database gaat dat niet. Dus dan gaat heel FOK! plat.
Die nieuwe subsites zie je vanzelf wel komen.
is niet veel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
aantal posts: 9934 (gemiddeld 16 per dag)
zoekfunctie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
Allereerst de downtime. Daarna een sneller FOK! en in de komende tijd zullen er nieuwe versies van de bestaande subsites komen en er komen nieuwe subsites bij. Daarvoor is deze upgrade ook noodzakelijk.
En na de downtime kunnen het er nog meer wordenquote:
Ze hadden babes.fok.nl nooit offline moeten halen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:41 schreef LockonStratos het volgende:
Benieuwd naar de nieuwe subsites
Ik zeg brazzers.fok.nl
ánders was je op FOK gebleven uiteraardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga denk ik chickies batsen, als ik toch niks beters te doen heb.
Anders richten we wel hunks.fok.nl op en doorlinken naar m`n fobo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze hadden babes.fok.nl nooit offline moeten halen.
Duhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ánders was je op FOK gebleven uiteraard![]()
Nee, beter lezen Remlof. Pas aan het eind van de middag en 's avonds.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:54 schreef remlof het volgende:
Mooi kut
Jij bent liefquote:
Mooi hartje he.quote:
quote:
Zondag zit iedereen zijn F5 knop te verslijten in de hoop dat het forum weer online komtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
En zondag ???
Dankj,quote:
Geen verjaardagtopicquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Ach, morgen ben ik jarig, dus ik zal er niet veel van merken
Benieuwd wie het eerste KLB-topic opent met TT: KANKER LAYOUT :R:R:R:R:Rquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zondag zit iedereen zijn F5 knop te verslijten in de hoop dat het forum weer online komt
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen verjaardagtopic
of we moeten gewoon vroeg zijn, maar zaterdag is een uitslaapdag.
Gefeliciteerd dan maar, want morgen kan ik dat niet zeggen (of zal het waarschijnlijk vergetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Want dat was het een Thais forum geweest??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef ASroma het volgende:
Dit had onder Ted zijn bewind nooit gebeurd.
Goed dat je dat plaatje post. Een link werkt natuurlijk niet aangezien de Frontpage al een dag eerder down is.quote:
Dank uquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar, want morgen kan ik dat niet zeggen (of zal het waarschijnlijk vergeten).
Dit is makkelijkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Goed dat je dat plaatje post. Een link werkt natuurlijk niet aangezien de Frontpage al een dag eerder down is.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef remlof het volgende:
Ik ga morgenmiddag gewoon in het park liggen met een biertje
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef remlof het volgende:
Neem t mij kwalijk, een kleine voorbereiding pakt iets anders uit dan ik had verwacht. Hij zal het zo weer doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:14 schreef Bartleunen het volgende:
Volgens mij zijn ze de frontpage nu al op de schop aan het nemen. Krijg veel foutmeldingen!
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:query:1054)
Dat wordt gezelligquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef LockonStratos het volgende:
Ik nodig hierbij IEDEREEN uit op fokchan te komen zaterdag
add me @ msn en ik zorg dat je wat te doen hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
En dan net op een zaterdag dat ik niets te doen heb hebitches
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
add me @ msn en ik zorg dat je wat te doen hebt![]()
Oehhhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
add me @ msn en ik zorg dat je wat te doen hebt![]()
Done,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OehhhPM je msn maar even dan voeg ik je morgen meteen toe
!
Hint, hint, ik verveel mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:54 schreef remlof het volgende:
Mooi kut
Nee man, in de zolderkamer kan je het ook zien hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik voorspel overal bleke mensjes buiten, zich verwonderend afvragen wat die gele bal in de lucht is en waarom ie zo warm is.
Nee, dat IS geen smiley!
Waarschijnlijk is het dan snel naar binnen op WoW te gaan spelenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik voorspel overal bleke mensjes buiten, zich verwonderend afvragen wat die gele bal in de lucht is en waarom ie zo warm is.
WoWquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:48 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dan snel naar binnen op WoW te gaan spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:55 schreef zquing het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Het begint rond 18.00 +/- 30 minquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer begint de downtime ?
Wat moet ik anders doen tijdens het werk
Ohh. Maar wat is het probleem dan?quote:
Dat is de begintijd, niet de totale tijdquote:
Kakquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is de begintijd, niet de totale tijd
Dan pasquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan pasIk dacht 's middags.
Bij deze is het wel de totale tijd. Je werkt maar door!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is de begintijd, niet de totale tijd
Tenminste wat te doen tijdens de downtimequote:
De layout heb ik ook nog maar ff snel in elkaar gezetquote:
geen search?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De layout heb ik ook nog maar ff snel in elkaar gezet
Welquote:
laughing out out out out out out out out out out out out out out out out loud?quote:
Heb je die afgelopen week gezien dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:12 schreef bloodysunday het volgende:
Kan eindelijk die aids server weer is goed draaien zonder al die database failsdus ik snap de klacht niet
remix jwtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
laughing out out out out out out out out out out out out out out out out loud?
Ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je die afgelopen week gezien dan?
Oh, ik niet. Kom zeker te weinig op FOK!.quote:
Het was op Mobile, maar weet niet of die op een hele andere server draaitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Kom zeker te weinig op FOK!.
Nee, is allemaal dezelfde db-server. De afgelopen tijd zijn er wat veranderingen gedaan, en als het blijft zoals afgelopen week dan hoor je mij niet klagen over de database.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het was op Mobile, maar weet niet of die op een hele andere server draait
Hmm nee klopt, het is in ieder geval een stuk minder als eerst. Alleen de snelheid mag wel is omhoog. Maarja dat kan aan provider liggen of aan Fok!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, is allemaal dezelfde db-server. De afgelopen tijd zijn er wat veranderingen gedaan, en als het blijft zoals afgelopen week dan hoor je mij niet klagen over de database.
De forum lay-out rendert veel sneller in Google Chrome (of de variant daarop zonder googletroep: SRWare Iron), misschien moet je daarmee eens kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm nee klopt, het is in ieder geval een stuk minder als eerst. Alleen de snelheid mag wel is omhoog. Maarja dat kan aan provider liggen of aan Fok!
Waarom chromequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De forum lay-out rendert veel sneller in Google Chrome (of de variant daarop zonder googletroep: SRWare Iron), misschien moet je daarmee eens kijken
Volgens mij is niet geheel duidelijk waarom de lay-out zo langzaam is in Firefox. Probeer maar eens een topic te openen met 300 posts; op FF is dat echt langzaam terwijl Chrome direct laadt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom chromepas hem aan op FF of IE.
Tsjah, was ik maar zo goedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Volgens mij is niet geheel duidelijk waarom de lay-out zo langzaam is in Firefox. Probeer maar eens een topic te openen met 300 posts; op FF is dat echt langzaam terwijl Chrome direct laadt.
Als je uit kunt zoeken waardoor het komt en een simpele oplossing aan kunt dragen, zal dat zeker gewaardeerd worden.
Die "position: fixed" op de menubalk aan de bovenkant maakt het scrollen iig traag, of dat ook de overige rendertijden beinvloed weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef GlowMouse het volgende:
Als je uit kunt zoeken waardoor het komt en een simpele oplossing aan kunt dragen, zal dat zeker gewaardeerd worden.
Dat is een setting (Navigatiebalk bovenaan vastzetten? op Nee zetten).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:01 schreef ACM het volgende:
[..]
Die "position: fixed" op de menubalk aan de bovenkant maakt het scrollen iig traag, of dat ook de overige rendertijden beinvloed weet ik niet.
Komt er nu ook nieuwe Lay-out of veranderingen. Of is het puur database?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is een setting (Navigatiebalk bovenaan vastzetten? op Nee zetten).
Binnenkort gaat Danny aan een hele nieuwe lay-out werken (ziehier), dus er is een kans dat het dan wel snel gaat onder Firefox. Maar client-side coden is mijn ding niet, dus veel zinnigs kan ik er niet over zeggen.
Het wordt trouwens eerder 18.30 dat het offline gaat.
Alleen onderhoud aan de servers, je ziet morgen geen verschil anders dan een mogelijk klein verschil in snelheidquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Komt er nu ook nieuwe Lay-out of veranderingen. Of is het puur database?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:23 schreef dagdag het volgende:
danny liet mij weten dat bij de nieuwe lay out geen webicoons kunnen worden gebruikt
dus die verdwijnen.
Of je gaat gewoon naar een kroeg of iets dergelijks op zaterdagavond .....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, dan kan ik wel lekker 6 uur lang achter elkaar Duitse teksten gaan lezen voor school. Yay.
Mijn vrienden zijn niet echt van die kroeg-gasten, en ik heb de tijd wel nodig omdat ik anders morgen alles moet doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar een kroeg of iets dergelijks op zaterdagavond .....
Nee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:26 schreef Acinonyx het volgende:
toch nog maar even, want je weet maar nooit:::
LAPO !!!
Hoop het niet voor je. Necrofolie is een slechte gewoontequote:
Een dooie kun je wel kenne tog.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoop het niet voor je. Necrofolie is een slechte gewoonte
Maar liever niet in de zin, dat kafka zou willenquote:
Bedoel je dat ik... dat ik... mijn eerste stalker heb?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:38 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Maar liever niet in de zin, dat kafka zou willen
Je ken nie tellen niet!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik... dat ik... mijn eerste stalker heb?
Als je maar lang genoeg op fok! uithangt, overkomt het je toch wel ooit wel een keerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik... dat ik... mijn eerste stalker heb?
En je userid is al een keer zo hoogquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg op fok! uithangt, overkomt het je toch wel ooit wel een keer
Ik persoonlijk kan ze al bijna niet meer van me afslaan.
1 keer zo hoog als wat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je userid is al een keer zo hoog
Neem een abonnement.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:47 schreef fratsman het volgende:
Zet dan meteen die banners vast, zodat ze niet meer midden over een post lopen.
Heb ik je helemaal voor niets toegevoegd!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Niets van gemerkt, want was er niet.
quote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik miste vooral het Alberto Stegemantopic (in KLB).
Ondanks dat ik daar zelf niet in post, geniet ik altijd wel mee van die paupertelevisie.
quote:
Hoe dan ook, er zitten nog steeds dezelfde fouten in. En de snelheid faalt ook gewoon. Mischien had danny beter z'n geld kunnen steken in een computer cursus dan in een paar flut schijven.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het schijnt dat het forum heel even up was.
Welke fouten.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe dan ook, er zitten nog steeds dezelfde fouten in. En de snelheid faalt ook gewoon. Mischien had danny beter z'n geld kunnen steken in een computer cursus dan in een paar flut schijven.
Ik krijg soms zo'n venster midden in me beeld, dat hij ene link niet kan openen. en als je hem wegklikt zegt die dat hij de opgevraagde pagina niet meer kan vinden.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Ongelooflijk dat dit op FOK! kan. Mijn collega gaat naar het zuiden van het land. Waar een man een pitbull met een paard wil kruisen. We hebben alles gefilmd. Ontkennen heeft geen zin, u wilde dit paard een suikerklontje geven en de hond wat brokjes. Om het ze alvast wat aangenamer te maken.
Tot zo meteen na de reclame.
Bug in mysqldump waardoor het terugzetten ergens vannacht stopte (en zie maar eens te vinden waar in een dumpfile van tientallen gigabytes) omdat hij bij --extended-insert toch net iets te grootte packets aanmaakt.quote:
Ooooooooohquote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bug in mysqldump waardoor het terugzetten ergens vannacht stopte (en zie maar eens te vinden waar in een dumpfile van tientallen gigabytes) omdat hij bij --extended-insert toch net iets te grootte packets aanmaakt.
En iets mis met een innodb logfile waardoor we vanmiddag weer gauw down moesten.
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lief dat jullie het grootste deel van mijn 48-uursban uit respect meteen maar heel Fok down hebben gehad.
Hiervoor dank. Het wordt gewaardeerd.
mvg,
BK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |