En daar kom je pas op zondag weer vandaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef remlof het volgende:
Ik ga morgenmiddag gewoon in het park liggen met een biertje
Ja, ik ben een slechte klager, van de laagste kaste zeg maar
die man is wel vaker dagen vermistquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar kom je pas op zondag weer vandaan?
Ik kan daar het forum niet vinden anders?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:58 schreef Snakey het volgende:
Dat komt mooi uit, dan zit ik hier. http://www.waldrock.nl/
Wel minder Taal-nazi'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:59 schreef dagdag het volgende:
kan danny zich niet een keer met zijn eigen leven bemoeien
morgen niet raar kijken als het aantal zelfmoordpogingen verdubbeld
Veel mensen kunnen hier niet tegen
echt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef Danny_Ramone het volgende:
De meeste users hier hebben een downtime ( lees: syndroom ) voor het leven, dus bekkie.
oohww.. eind van de middag..quote:
anders was je thuis gebleven?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:04 schreef marcel-o het volgende:
zit k dan met mn poot omhoog![]()
[..]
oohww.. eind van de middag..
dan ga k naar mn dinnie toeniks aan t handje
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik kan daar het forum niet vinden anders?
haha nee, k dacht de hele dagquote:
Ja idd, weer geen excuus om niet in de tuin aan de gang te gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:54 schreef remlof het volgende:
Zaterdag 13 juni downtime!
Dus, morgenmiddag hebben we allemaal gezamenlijk FOK!vrij!
Mooi kut
Chill manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:05 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ja, hoor jij eindelijk bij een clubje.
fok sneller makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nou, succes iteejer en eventuele anderen!
Ik wil wel weten wat jullie gaan doen hoor
De vraag is alleen hoequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
fok sneller maken![]()
al is er de laatste tijd niks mis mee
Dat zal ongetwijfeld te volgen zijn op http://foknl.wordpress.com/quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nou, succes iteejer en eventuele anderen!
Ik wil wel weten wat jullie gaan doen hoor
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik kan daar het forum niet vinden anders?
Ja op het moment dat het gebeurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld te volgen zijn op http://foknl.wordpress.com/
Tot woensdag allemaalquote:FOK! zal dan eind van de middag plat gaan, en pas ergens zondag weer uit de as herrijzen.
Ow ja verrek, het gaat er de hele avond uit liggen. Dat wordt een goeie avond voor de horecaquote:
Top omzet voor de horeca, alluwel ik zie de meeste fokkers niet zomaar uit hun schulpje kruipenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja verrek, het gaat er de hele avond uit liggen. Dat wordt een goeie avond voor de horeca
En waarschijnlijk een geboortegolfje over 9 maanden
Stereotypenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Top omzet voor de horeca, alluwel ik zie de meeste fokkers niet zomaar uit hun schulpje kruipen
Daar zullen ze gecharmeerd van zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef dagdag het volgende:
morgenavond libelle forum
[ afbeelding ]
met vertrouwde sc
Mwah, dat was niet helemaal de reden dat ik het postte... Downtimes van FOK! duren altijd langer dan verwacht. Dus wat ik maandag en dinsdag moet doen op het werk, weet ik ook niet. Misschien eens kijken op GeenStijl?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja verrek, het gaat er de hele avond uit liggen. Dat wordt een goeie avond voor de horeca
En waarschijnlijk een geboortegolfje over 9 maanden
Da's dan mooi kut. Die dient onder 'General Failure'.quote:major overhaul
Dan moet je ook uitgaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Seam het volgende:
Maar dan kan ik niet meer op zaterdagnacht fokken
Op zaterdag kom ik juist bij van het uitgaanquote:
Ik vind zaterdag uitgaan chillerder dan vrijdagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Op zaterdag kom ik juist bij van het uitgaanstudent doordeweeks jwz
Ik zit dan meestal bij mijn ouders en wij hebben hier dan alleen de Zenith:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind zaterdag uitgaan chillerder dan vrijdag
Sites met geluidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zit dan meestal bij mijn ouders en wij hebben hier dan alleen de Zenith:
http://www.thezenith.nl/c3_foto_s.html
is dat n soort van _norules iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef PiRANiA het volgende:
Gaan we dan allemaal naar www.fokchan.nl ?
k zie anders n motorrijder flink in puin liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, ik plaatste plaatjes van lijken en dat werd verwijderd
oh het is er nogquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:54 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k zie anders n motorrijder flink in puin liggen
Nou, ik zie de headlines in frontpage al zien staan... "Grote babyboom verwacht na aankomend weekend"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Seam het volgende:
Maar dan kan ik niet meer op zaterdagnacht fokken
Nog nooit geweest, maar das toch best een leuk tent? Of is het meer voor 16-jarigen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zit dan meestal bij mijn ouders en wij hebben hier dan alleen de Zenith:
http://www.thezenith.nl/c3_foto_s.html
heb ook tentamens dus ben blijquote:
meer voor guido's en breezersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar das toch best een leuk tent? Of is het meer voor 16-jarigen?
wat hij zegt, perfecte timing eigenlijk deze downtimequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
same here, en ik móet voldoendes halen
|Mijn chickies dwing ik altijd tot abortusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Nou, ik zie de headlines in frontpage al zien staan... "Grote babyboom verwacht na aankomend weekend"
als er iemand op reageert, staat ie weer op pagina 0 bovenaan..quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi, heb ik eindelijk weer eens tijd voor het andere forum waar ik mod van ben: scholieren.cum
Yotusba ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als er iemand op reageert, staat ie weer op pagina 0 bovenaan..
staat ranzige shit tussen![]()
wie heb dit nou verzonnen?
Doorvoeren van database-verbeteringen en het upgraden van alle webservers naar nieuwe versies van de software.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
fok sneller maken![]()
al is er de laatste tijd niks mis mee
Als vrienden van me dat zeggen geloof ik ze direct, maar als iemand op FOK! het zegt denk ik meteen aan van die Pinkpop-figuren die liever naar een duffe kroeg gaan.quote:
Wat gaan wij merken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doorvoeren van database-verbeteringen en het upgraden van alle webservers naar nieuwe versies van de software.
Geen offtopic meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als vrienden van me dat zeggen geloof ik ze direct, maar als iemand op FOK! het zegt denk ik meteen aan van die Pinkpop-figuren die liever naar een duffe kroeg gaan.
Dus we merken er niks vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doorvoeren van database-verbeteringen en het upgraden van alle webservers naar nieuwe versies van de software.
Allereerst de downtime. Daarna een sneller FOK! en in de komende tijd zullen er nieuwe versies van de bestaande subsites komen en er komen nieuwe subsites bij. Daarvoor is deze upgrade ook noodzakelijk.quote:
Cool!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
Allereerst de downtime. Daarna een sneller FOK! en in de komende tijd zullen er nieuwe versies van de bestaande subsites komen en er komen nieuwe subsites bij. Daarvoor is deze upgrade ook noodzakelijk.
Tofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef HuHu het volgende:
De webservers kunnen om-en-om down zodat je er niets van merkt, maar met de database gaat dat niet. Dus dan gaat heel FOK! plat.
Die nieuwe subsites zie je vanzelf wel komen.
is niet veel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
aantal posts: 9934 (gemiddeld 16 per dag)
zoekfunctie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
Allereerst de downtime. Daarna een sneller FOK! en in de komende tijd zullen er nieuwe versies van de bestaande subsites komen en er komen nieuwe subsites bij. Daarvoor is deze upgrade ook noodzakelijk.
En na de downtime kunnen het er nog meer wordenquote:
Ze hadden babes.fok.nl nooit offline moeten halen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:41 schreef LockonStratos het volgende:
Benieuwd naar de nieuwe subsites
Ik zeg brazzers.fok.nl
ánders was je op FOK gebleven uiteraardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga denk ik chickies batsen, als ik toch niks beters te doen heb.
Anders richten we wel hunks.fok.nl op en doorlinken naar m`n fobo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze hadden babes.fok.nl nooit offline moeten halen.
Duhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ánders was je op FOK gebleven uiteraard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |