Beweer je hiermee dat je verwacht dat Cissé er bij een WK zomaar 3 of meer inlegt?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n rendement naast Drogba toch wel iets hoger is?
Er waren meer (kapitaalkrachtigere) kapers op de kust en Feyenoord had weinig keus.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hmm oke, dan geloof ik er eigenlijk helemaal niets van.![]()
Dat zou echt een te debiele deal zijn. Maarja, Feyenoord is tot alles in staat.
Absoluut. 5 keer gescoord in 8 interlands. Is toch niet slecht.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n rendement naast Drogba toch wel iets hoger is?
Ze konden ook nee zeggen tegen een dergelijke idiote deal.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er waren meer (kapitaalkrachtigere) kapers op de kust en Feyenoord had wenig keus.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze konden ook nee zeggen tegen een dergelijke idiote deal.
Nee, ik bedoel dat ie in een beter elftal ook een hoger rendement zal hebben dan bij Roda.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beweer je hiermee dat je verwacht dat Cissé er bij een WK zomaar 3 of meer inlegt?
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar kennelijk wilden ze hem erg graag hebben en heeft Van Geel het onderste uit de kan weten te halen.
Ik weet niet of dat veel uitmaakt, hij krijgt/creëert kansen genoeg, maar hij maakt er te weinig af. Dat is het afgelopen halfjaar wel verbeterd, maar ik betwijfel of hij ooit een spits wordt die er een stuk of 20 in schopt.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ie in een beter elftal ook een hoger rendement zal hebben dan bij Roda.
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:30 schreef Kopbal het volgende:
Zal wel rond de 30 procent liggen. 50 procent en 3.5 miljoen, dan zal hij dus rond de 8-9 miljoen in totaal hebben gekost
Het risico is volgens mij dat Feyenoord zelf dan nul komma nul kapitaal op het veld heeft.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Kopbal het volgende:
Op het moment sta ik ook niet raar te kijken van 40-50 procent voor Roda bij doorverkoop, we kunnen weinig anders...
Aan de andere kant, dan is het risico van verlies voor de investeerder toch veel te groot?
50 procent van de meerwaarde, niet van de totale transfersom. Dus als hij voor 6.000.000 verkocht wordt krijgt Roda (indien hij 3,5 miljoen gekost heeft) 1,25 miljoen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:30 schreef Kopbal het volgende:
Zal wel rond de 30 procent liggen. 50 procent en 3.5 miljoen, dan zal hij dus rond de 8-9 miljoen in totaal hebben gekost
Ach, je hebt honderd spelers die van de ene op de andere dag ineens goalgetters werden.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat veel uitmaakt, hij krijgt/creëert kansen genoeg, maar hij maakt er te weinig af. Dat is het afgelopen halfjaar wel verbeterd, maar ik betwijfel of hij ooit een spits wordt die er een stuk of 20 in schopt.
Dat hoeft ook niet, het is een aanvaller en geen spits. Als ie er 10 maakt (2 meer dan bij jullie afgelopen seizoen, moet kunnen) is dat netjes. Ik hoop dat Been er nog wat mee kan.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat veel uitmaakt, hij krijgt/creëert kansen genoeg, maar hij maakt er te weinig af. Dat is het afgelopen halfjaar wel verbeterd, maar ik betwijfel of hij ooit een spits wordt die er een stuk of 20 in schopt.
Dit weet ik overigens niet zeker, maar dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
50 procent van de meerwaarde, niet van de totale transfersom.
Dan maar niemand kopen dus? Want ik gok dat het bij elke speler van het kaliber Cissé zo gegaan zou zijn. Feijenoord kan niets anders op de transfermarkt en moet gewoon creatief zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze konden ook nee zeggen tegen een dergelijke idiote deal.
En dan spelers als Bruins en Wijnaldum, waar je ook 25 % kwijt bent bij verkoop.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het risico is volgens mij dat Feyenoord zelf dan nul komma nul kapitaal op het veld heeft.Roda is voor de helft eigenaar en de andere helft zal als eerst bij de investeerders komen.
3 tot 4 miljoen alleen al moet voldoende zijn voor Cissé. + een procentje of 10-20 dan. Niet 50.
Ben ik het met je eens, maar hij heeft nu wel flink wat waar te maken.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan maar niemand kopen dus? Want ik gok dat het bij elke speler van het kaliber Cissé zo gegaan zou zijn. Feijenoord kan niets anders op de transfermarkt en moet gewoon creatief zijn.
Op die fiets. Lijkt me wel logisch dan, investeerder z'n geld terug (er van uitgaande dat hij meer waard gaat worden) en Feyenoord een versterking erbij voor noppes.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
50 procent van de meerwaarde, niet van de totale transfersom. Dus als hij voor 6.000.000 verkocht wordt krijgt Roda (indien hij 3,5 miljoen gekost heeft) 1,25 miljoen.
Als het op de meerwaarde is zoals Plato nu zegt is het geen debiele deal.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan maar niemand kopen dus? Want ik gok dat het bij elke speler van het kaliber Cissé zo gegaan zou zijn. Feijenoord kan niets anders op de transfermarkt en moet gewoon creatief zijn.
Nogmaals: ik weet dit niet zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord akkoord is gegaan met een deal van 3,5 miljoen en 50% van de volgende transfer, dan zijn ze echt gek.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als het op de meerwaarde is zoals Plato nu zegt is het geen debiele deal.
ik heb 'm tot een jaar geleden echt steevast bekritiseerd. Het was niks en zou niks worden. Nu heeft ie me echter wel overtuigd met vooral zijn laatste half jaar. Toen lukte eigenlijk alles wat voorheen nooit lukte. Het kan 2 kanten op, of hij houdt z'n laatste rendement en zelfvertrouwen vast en scoort er 15 of hij bezwijkt onder de druk en is na 3 jaar vertrokken via de achterdeur.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |