In afwachting van foto's van TF kwam ik dit tegen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat 'n goed nieuws!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier minder goed nieuws![]()
Het is bij mijn schoonvader inderdaad longkanker, met uitzaaiingen in de longen en de lymfeklieren. Chemo en bestralingen....
Lief en ik hebben nu afgesproken dat we wachten tot half augustus met beslissen over de bruiloft. Dan zijn de eerste chemo's achter de rug en wordt er verder gekeken of bestralen nog zin heeft. Een ding is in ieder geval zeker: mijn schoonvader moet erbij zijn.
Vast net zo mooi als die van Taartjesfee!quote:
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
![]()
Zojuist de datum vastgesteld, nog genoeg tijd om dingen te regelen (hoop ik). Het heeft al heel wat geregel gekost, aangezien mijn aanstaande uit de Filippijnen komt. In 2007 ontmoet toen ze hier zat als au-pair bij vrienden van een neef van me...op een feestje viel ik als een blok voor deze oosterse schoonheid (en zij natuurlijk voor mij)
In totaal een half jaar zonder haar moeten leven om alles rond te krijgen zodat ze hier kon komen, maar dat is nu gelukkig voorbij! Nu kunnen we de 'leuke' dingen gaan regelen!
Getuigen zijn al geritseld, maar verder nog niets.
Ondertrouw: 30 juli 2009
Trouwdag: 2 oktober 2009
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
![]()
Zojuist de datum vastgesteld, nog genoeg tijd om dingen te regelen (hoop ik). Het heeft al heel wat geregel gekost, aangezien mijn aanstaande uit de Filippijnen komt. In 2007 ontmoet toen ze hier zat als au-pair bij vrienden van een neef van me...op een feestje viel ik als een blok voor deze oosterse schoonheid (en zij natuurlijk voor mij)
In totaal een half jaar zonder haar moeten leven om alles rond te krijgen zodat ze hier kon komen, maar dat is nu gelukkig voorbij! Nu kunnen we de 'leuke' dingen gaan regelen!
Getuigen zijn al geritseld, maar verder nog niets.
Ondertrouw: 30 juli 2009
Trouwdag: 2 oktober 2009
Wij houden het ook exclusief. 30 man zijn uitgenodigd. Beste vrienden en een gedeelte van de familie, ouders, oma's, peet-tante's en ooms. We willen geen massa mensen. Veels te druk. Dus dan viel het wel te doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
meneer chansadres, gefeliciteerd! ook meteen met de ondertrouw vandaag!
Efteling is mooi! (kwam bij ons te veel op het kostenplaatje drukken anders hadden wij dat ook gedaan!)
mooi tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wij houden het ook exclusief. 30 man zijn uitgenodigd. Beste vrienden en een gedeelte van de familie, ouders, oma's, peet-tante's en ooms. We willen geen massa mensen. Veels te druk. Dus dan viel het wel te doen!
Anderhalf al weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ook bijna een jaar geleden![]()
toch?
Wij gaan gewoon trouwen op onze verkeringdatum.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:18 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben vandaag vijf jaar dikke verkering!
En over anderhalve week trouwen we. Ik denk dat we onze verkeringsdatum gewoon aanhouden als champagnemoment en niet de trouwdag. Hoe doen jullie dat?
O dat is handig ja!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon trouwen op onze verkeringdatum.We hebben al moeite genoeg om die te onthouden (lees:we vergeten het ieder jaar
) dus we houden het mooi bij die datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |