Ik heb deze jurk een tijdje geleden al eens gezien en ik was gelijk verliefd.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:26 schreef Lishe het volgende:
Bla_Bla_, wat op tijd al! Haha! Ben je niet bang dat je nog mooiers ziet bij *kuch* de nieuwe collectie *kuch* ik ben nu zelfs thuis in de collecties. Wil de echte bridezilla opstaan?![]()
Ik heb De jurk eigenlijk ook al gezien. Maar ik ga echt pas eind oktober ofzo. En dan hoop ik dat hij er nog is, of anders iets wat ik net zo mooi vind.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef Lishe het volgende:
Dat geloof ik dan meteen. In dat geval: Joehoe!
Zou je dat niet andersom doen? Straks zijn je nagels nog niet helemaal droog en moet je gaan trouwen met zaagsel op je nagels.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik moet er zo weer vandoor, mijn nagels worden gezet!
Daarna moet de cavia nog verschoont worden, tja je moet wat
Wat leuk gedaan!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Ethereal het volgende:
Heb trouwens het ontwerp voor het kaartje ook online gezet. Was een DVD-hoesje (zo'n kartonnen ding), met daarin een DVD. Als je deze in je DVD-speler legt krijg je een menuutje met daarop menukeuzes als "Wie?", "Waar?" "Wanneer?", "Kadotip" etc. Wel erg mooi gelukt, en alleen maar enthousiaste reacties gehad. Hoesje en DVD-menu zelf ontworpen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |