wij hebben ze gewoon uitgepakt geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen
Hoe werkt dat eigenlijk met het uitpakken van cadeautjes? We hebben dan wel om enveloppen gevraagd maar ik weet dat er ook een aantal mensen zijn die graag een cadeau geven. Pak je dat meteen uit, of zet je dat apart en pak je `s avonds alles uit?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:51 schreef Vicky het volgende:wij gaan ook trouwen
8 september 2009!!
Alleen geen feest, geen jurk, geen uitnodigingen. We trouwen voor de formaliteit en omdat er twee kindjes zijn... Maar toch... We gaan trouwen
Wat 'n goed nieuws!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Morgause het volgende:
Bedankt voor het duimen, het heeft geholpen. Mijn lever en lymfeklieren waren schoon. Ze haden wel 1 maar, waar gesneden is zit liitekenweefsel en daar zit een verdikking in. Dat gaan ze onderzoeken door een dagopname krijg dan een echo en een punctie. Maar waarschijnlijk is die verdikking omdat ik daar een ontsteking heb gehad. Heb dus hoop weer hoop in de toekomst![]()
Dus vriendlief vraag mij maar gauw dan kan het regelen beginnen
Oeps ik vergat Vicky te feliciteren, dus bij deze![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goed nieuws Morgause![]()
![]()
KJ sterkte, ik hoop dat het bestralen nog zin heeft en dat hij volop gaat genieten van jullie bruiloft
Draculettetje gefeliciteerd!!
Wij hebben gister de ringen al besteldwe wisten al welke ringen we wilde en toevallig was er nu een mooie aanbieding waarbij de herenring gratis was. Dus daar hebben we maar even gebruik van gemaakt
![]()
Ben er helemaal blij mee, ze zijn zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |