abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:37:33 #76
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70127217
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Ik mag er 10 juli ook aan geloven, echt zin in inmiddels!
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...
Klinkt leuk, dat feest!
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 01:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe je ook al geheimzinnig in de keuken? Dat hij plotseling weg moet omdat hij het geheime ingrediënt in de stamppot andijvie niet mag weten terwijl hij er al jaren met zijn neus bovenop stond als je stond te koken?
En dan heel snel en onopvallend de borden verwisselen als hij per ongeluk aan de verkeerde kant van de tafel gaat zitten?
Praten over later, als je als weduwe Artyshock alleen een cruise gaat maken van het verzekeringsgeld naar tropische oorden en dat het misschien wel een leuk idee is voor je 35e verjaardag, euh, je 85e bedoelde je natuurlijk? En dat je hem dan best wel zal missen?
Je brengt mij op hele wrede ideeën.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70127756
quote:
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...
Dat klinkt echt helemaal goed.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70128522
quote:
geweldig!

als wij die mogelijkheid hadden gehad (weiland enzo) was dit echt geweest hoe het had gemoeten
Ja doei.
pi_70128913
Wij hadden het plan opgevat om het in het weiland achter het huis van mijn schoonouders te doen maar die zien dat niet zitten.
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:30:26 #80
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70128975
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hadden het plan opgevat om het in het weiland achter het huis van mijn schoonouders te doen maar die zien dat niet zitten.
Vraag het als huwelijkscadeau!

Of is dat chantage?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70130668
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Bigbird!
Wat was je mooooooi!

Heul anders dan die Bigbird die vorig jaar bij de asielactie was

Mister Bird zag er ook goed uit!
Echt een hele verandering he! Ik wilde de jurk ook echt niet meer uit doen! En 's avonds heeft de kapster mijn make-up wat donkerder gemaakt en het helemaal opgestoken, het was echt perfect!
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:38:59 #82
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70131607
Ja, gaaf he!

En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70132932
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef Duderella het volgende:

[..]

Vraag het als huwelijkscadeau!

Of is dat chantage?
Hebben we gedaan!
En toen boden ze aan om het feest te betalen, alles was goed als het maar niet in hun achtertuin was.
pi_70136768
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!

En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen
Dat is exact zoals het gegaan is

Wel jammer hoor, dat zo'n dag zo snel voorbij is. En zeker als je ziet dat het verder steeds wel mooi weer is geweest Maar jah, ik heb echt de mooiste herinneringen aan die dag, en ik ben er achter wie wel en wie niet vrienden zijn. Al met al dus wel zeer geslaagd
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:48:31 #85
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_70141074
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef bigbird het volgende:

[..]

Nu duimen voor mooi weer voor Rijstebuiltje! Die gaat dinsdag de dag van dr leven hebben
Biggie ..
Ik heb inmiddels genoeg bij te praten met je, dus kommie snel weer online..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_70155866
quote:
dat klinkt ook super tof!
pi_70155906
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!

ik was gewoon met mn haar zo gaan slapen

en had idd snel een broek aangetrokken, mn nachthemd nog aangehouden en een vest erover heen
ontbijt was wel echt gezellig zo met de gasten die mee bleven camperen

wat betreft het weer, hadden wij ook de enige dag in die week regen, maar eigenlijk zelf weinig van gemerkt

rijstebuiltje bijna zover!
pi_70156092
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef draculettetje het volgende:
en motorbloempje, wat zie ik nu! gefeliciteerd!
dank je wel!
Ja doei.
pi_70156134
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dank je wel!
alst
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:19:47 #90
59303 Ethereal
With Strength I Burn
pi_70156889
Dank u allen Ben inmiddels echt benieuwd naar haar jurk, of alles wel goed gaat, wat het weer wordt, of de ambtenaar nog even contact op gaat nemen, argh! Maar wel leuk om mee bezig te zijn.. Na de bruiloft nog een weekje werken en dan 3 weken richting Zuid Afrika.. Getrouwd olifantjes kijken
**Insert cool Signature here**
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:24:16 #91
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_70158545
Ja Draculettetje..
Het gaat enorm snel..

Als ik de weersverwachting bekijk, wordt het geweldig weer..
En met ons dagprogramma is dat natuurlijk helemaal super!

NelisB, ook voor jou gaat het snel, en voor jou zijn de weergoden ook goed gestemd lees k !
pi_70160012
bigbird duimt voor de hele week mooi weer (Alhoewel ik de hele week moet werken, dus voor mij is het weinig nuttig om een hele week te wensen )

Rijst ben je al zenuwachtig? Wij gaan vandaag informeren bij mijn schoonzusje hoe hun foto's zijn geworden. Willen alvast (omdat het album van de fotograaf nog tijdje duurt) zelf een albumpje gaan maken die makkelijk is om aan mensen te laten zien.
O+ 11-06-2009 O+
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:36:32 #93
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_70202705
Tjoeps .. een flinke tjoep omhoog !
Hier 1 van mijn laatste posts als ongehuwde

Vandaag heb ik mijn jurk opgehaald, die hangt nu mooi te prijken bij mijn schoonouders..
Het pak van mijn wederhelft hangt hier in huis, onder een grote blauwe zak ..

Morgen nog een dagje rust, en maandag echt de allerlaatste dingen:

• Mijn nagels worden gezet
  • De bedankjes op de feestlocatie afgeven
  • De sleutel halen van onze overnachtingslocatie..

En DONE !

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 20-06-2009 21:25:32 ]
  • Wir müssen leben, bis wir sterben!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 juni 2009 @ 20:31:45 #94
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_70204636
    Ik kom ook weer eens kijken. Wij gaan ons ertussen wringen, we trouwen waarschijnlijk 23 of 24 juli

Hier in DLD kun je een week van tevoren nog aangeven dat je wilt trouwen We hebben nu alle papieren bij elkaar (papiertje dat je mag trouwen halen in NL, waarvoor je dan weer een papiertje dat je mag trouwen moet overleggen uit DLD ) en we kunnen dus! Alleen mocht qltel de datum niet in zijn eentje vastleggen, daar moet ik bij zijn. Dus dat gaan we donderdag maar eens afspreken
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      zaterdag 20 juni 2009 @ 20:33:58 #95
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_70204712
    Rewimo ..

Leuk gedoe dat trouwen in het buitenland..
    Succes met de afspraak enzo !
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 juni 2009 @ 20:37:08 #96
    13151 crew  Rewimo
    pi_70204795
    Dank je wel, en jij alvast een geweldige dag, dinsdag!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_70206118
    Snel zeg.
    Gefeliciteerd!
    pi_70236618
    rewimo gefeliciteerd! dus morgen weet je eigenlijk wanneer precies!
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 juni 2009 @ 22:39:04 #99
    13151 crew  Rewimo
    pi_70236783
    Ehm nee, donderdag

Dus toch morgen, want ik haal donderdag sluitingstijd niet, kom ik net achter.
    pi_70236853
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef Rewimo het volgende:
    Ehm nee, donderdag
    ehm nie goed gelezen, of wel goed gelezen maar niet goed onthouden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')