Klinkt leuk, dat feest!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Ik mag er 10 juli ook aan geloven, echt zin in inmiddels!
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit![]()
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...
Je brengt mij op hele wrede ideeën.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe je ook al geheimzinnig in de keuken? Dat hij plotseling weg moet omdat hij het geheime ingrediënt in de stamppot andijvie niet mag weten terwijl hij er al jaren met zijn neus bovenop stond als je stond te koken?
En dan heel snel en onopvallend de borden verwisselen als hij per ongeluk aan de verkeerde kant van de tafel gaat zitten?
Praten over later, als je als weduwe Artyshock alleen een cruise gaat maken van het verzekeringsgeld naar tropische oorden en dat het misschien wel een leuk idee is voor je 35e verjaardag, euh, je 85e bedoelde je natuurlijk? En dat je hem dan best wel zal missen?
Dat klinkt echt helemaal goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit![]()
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...
geweldig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Vraag het als huwelijkscadeau!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hadden het plan opgevat om het in het weiland achter het huis van mijn schoonouders te doen maar die zien dat niet zitten.
Echt een hele verandering he!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Bigbird!
Wat was je mooooooi!![]()
Heul anders dan die Bigbird die vorig jaar bij de asielactie was![]()
Mister Bird zag er ook goed uit!
Hebben we gedaan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vraag het als huwelijkscadeau!
Of is dat chantage?
Dat is exact zoals het gegaan isquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!
En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen
Biggiequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nu duimen voor mooi weer voor Rijstebuiltje! Die gaat dinsdag de dag van dr leven hebben
dat klinkt ook super tof!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
ik was gewoon met mn haar zo gaan slapenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!
En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen
dank je wel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef draculettetje het volgende:
en motorbloempje, wat zie ik nu! gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |