dat is fijn nieuws voor jullie!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Tis gelukt.. As donderdag om 13.30 trouwen we. Nu nog een boel regelen maar ben zo enorm blij...![]()
![]()
Het was sowieso al de bedoeling dat ik in iets feestelijks zou trouwen. Ik zag mezelf niet echt in een trouwjurk. Het scheelt dat ik nu gewoon in iets zomers kan trouwen. Het wordt donderdag nog best lekker weer!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ohh moet je nu nog je trouwjurk kopen? Of ga je in 'gewone' kleding?
Wel tof dat het gelukt is allemaal, het regelen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:57 schreef Sugar het volgende:
Kaatjejannie, ik krijg gewoon helemaal kippenvel en traanoogjes van je posts! Zomaar de datum en alles wat erbij hoort verzet, zomaar ploep ineens nú trouwen! Geweldig, in wat een achtbaan zullen jullie nu zitten! Maar wel een heel fijne, mooie, passende.![]()
Veel succes en plezier vandaag met het kiezen van je kleding!!
kom jij wat vertellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:38 schreef Natalie het volgende:
Zucht
Wat een heerlijk romantisch topic is dit toch!
I wish. Als dat ooit het geval is (waar ik vurig op hoop) dan gil ik het zeker weten uit hier. Hahaha!quote:
hmmm jammer, maar geef nooit op hequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef Natalie het volgende:
KJ, een fantastische dag gewenst morgen
[..]
I wish. Als dat ooit het geval is (waar ik vurig op hoop) dan gil ik het zeker weten uit hier. Hahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |