abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70908633
ik duim iig voor jullie!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_70908690
Ik duim hard voor je Kaatje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70924688
Succes KJ! Ik duim voor je dat het allemaal lukt!
O+ 11-06-2009 O+
pi_70931008
Tis gelukt.. As donderdag om 13.30 trouwen we. Nu nog een boel regelen maar ben zo enorm blij...
*poef* nu is het weg
pi_70932293
Dat is nou fijn nieuws KJ. Wat goed dat het op zo'n snelle termijn kan!
O+ 11-06-2009 O+
pi_70932857
Wat fijn KJ
pi_70937575
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Tis gelukt.. As donderdag om 13.30 trouwen we. Nu nog een boel regelen maar ben zo enorm blij...
dat is fijn nieuws voor jullie!

succes met de rest regelen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 juli 2009 @ 16:36:43 #283
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70937646
KJ, wat fijn joh!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70942943
KJ super dat je het nog zo snel kan regelen en ik hoop dat jullie met zijn allen een super dag hebben.

De eerst komende 2 weken zal ik niet posten, want vakantie here i come oftewel tot in het volgende topic iedereen!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_70985529
We zijn nu bijna klaar met voorbereiden. Het gaat geweldig. Alles wat we gepland hadden voor 9 december kan nu gewoon doorgaan. Ik ben er zo blij mee. Moet alleen morgen og op kleding jacht. Maar ik weet dat dat gewoon goed gaat komen. Mijn vriend is vandaag geslaagd voor wat leuks.

Ik ben dr zo bij mee!!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:32:02 #286
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70985687
ohh moet je nu nog je trouwjurk kopen? Of ga je in 'gewone' kleding?
Wel tof dat het gelukt is allemaal, het regelen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70985811
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ohh moet je nu nog je trouwjurk kopen? Of ga je in 'gewone' kleding?
Wel tof dat het gelukt is allemaal, het regelen
Het was sowieso al de bedoeling dat ik in iets feestelijks zou trouwen. Ik zag mezelf niet echt in een trouwjurk. Het scheelt dat ik nu gewoon in iets zomers kan trouwen. Het wordt donderdag nog best lekker weer!!

Mijn moeder heeft toch nog dr zin gekregen. Ik ga met haar winkelen. Ik zou eigenlijk met mijn vriend gaan, maar dat komt nu echt niet uit. Na ja, vind het ook leuk, toch nog een moeder/dochter ding.

Ik krijg nu wel de zenuwen. Het is gewoon echt. Ik ben gewoon over twee dagen getrouwd.. wtf
*poef* nu is het weg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:36:50 #288
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70985897
Ok dat scheelt, een echte trouwjurk zou lastig worden op z`n korte termijn
Ik hoop dat je leuk slaagt morgen en ik wens je nu alvast een bijzonder mooie en speciale dag toe, donderdag!
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 15 juli 2009 @ 06:57:39 #289
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70990446
Kaatjejannie, ik krijg gewoon helemaal kippenvel en traanoogjes van je posts! Zomaar de datum en alles wat erbij hoort verzet, zomaar ploep ineens nú trouwen! Geweldig, in wat een achtbaan zullen jullie nu zitten! Maar wel een heel fijne, mooie, passende.

Veel succes en plezier vandaag met het kiezen van je kleding!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70990880
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 06:57 schreef Sugar het volgende:
Kaatjejannie, ik krijg gewoon helemaal kippenvel en traanoogjes van je posts! Zomaar de datum en alles wat erbij hoort verzet, zomaar ploep ineens nú trouwen! Geweldig, in wat een achtbaan zullen jullie nu zitten! Maar wel een heel fijne, mooie, passende.

Veel succes en plezier vandaag met het kiezen van je kleding!!

Je verwoord precies zoals het nu voelt. ondanks alle gedoetjes die natuurlijk elke familie wel heeft, staat toch iedereen dr morgen. Ik ben daar zo blij mee. Vind het zo waardevol. Ook mijn familie, die op zich mijn schoonvader niet eens zo goed kennen werken mee. Was even bang dat mijnouders het niet fijn zouden vinden maar dat was niet zo. Ik ben zo blij. Ok, het randje om deze dag blijft. We verzetten het niet zomaar. Maar nu.. de liefde overheerst. Voor alles en iedereen

Mijn aanstaande heeft gisteren zijn kleding gekocht. En de blouse is volgens mij zo ongebveer de kleur als de zomerjurk die ik in mijn gedachten heb. Ik hoop het zo.
*poef* nu is het weg
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:11:24 #291
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70996462
Kaatjejannie wat fijn dat het allemaal in elkaar valt zo! Echt goed dat je alles op alles gezet hebt, en te gek dat het gewoon gelukt is!
Heel veel geluk morgen. Het drukt me met de neus op de feiten, op waar het allemaal om te doen is: trouwen met iedereen die je lief hebt erbij. En dan maakt het niet uit of het regent, welke kleren je aanhebt enz.
Dat het een mooie dag mag worden, je schoonvader boft met zulke kinderen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_70996533
Kaatjejannie ik hoop dat jullie morgen een hele mooie dag hebben!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:38:54 #293
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71001062
Zucht

Wat een heerlijk romantisch topic is dit toch!
(Un)masking for the greater good.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 juli 2009 @ 14:44:01 #294
13151 crew  Rewimo
pi_71001282
KJ, ik wens jullie een prachtige dag morgen, met iedereen die je lief is

Morgen is het voor ons nog 1 week

Tijd dat iemand ons in de OP zet, anders hoeft het niet meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71003395
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:38 schreef Natalie het volgende:
Zucht

Wat een heerlijk romantisch topic is dit toch!
kom jij wat vertellen?
pi_71003467
KJ wat fijn dat alles zo mooi op zn plekje valt!

een hele fijne dag morgen en geniet van alle liefde om jullie heen!
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:11:43 #297
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71006582
KJ, alvast een mooie dag gewenst!

Volgende week om deze tijd heb ik het alweer achter de rug! Mijn vrijgezelle dagen zijn geteld!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:46:47 #298
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71007788
KJ, een fantastische dag gewenst morgen
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 @ 15:42 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kom jij wat vertellen?
I wish. Als dat ooit het geval is (waar ik vurig op hoop) dan gil ik het zeker weten uit hier. Hahaha!
(Un)masking for the greater good.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 juli 2009 @ 20:19:36 #299
13151 crew  Rewimo
pi_71012249
Gisteren spraken we onze buren, we nodigden ze uit voor de bbq 's avonds. Ze vroegen wat we wilden hebben (maar aangezien wij 2 jaar terug vanuit 2 huizen zijn gaan samenwonen hebben we alles dubbel en bovendien vinden we het helemaal niet belangrijk om wat te krijgen). Wij zeiden dus dat we niets wilden, alleen maar dat ze zouden komen en dat we gewoon een leuke dag wilden met de mensen om ons heen.

En nu heeft de buurvrouw vanmorgen aan qltel aangeboden om in plaats van een cadeau salade te maken voor bij de bbq. Zo lief
pi_71015008
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef Natalie het volgende:
KJ, een fantastische dag gewenst morgen
[..]

I wish. Als dat ooit het geval is (waar ik vurig op hoop) dan gil ik het zeker weten uit hier. Hahaha!
hmmm jammer, maar geef nooit op he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')