Ja dat hadden we mooi even bekokstoofd buiten hè.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor twee naar een volwassener level getrokken.
Meraquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat hadden we mooi even bekokstoofd buiten hè.![]()
Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen. Op de laatste vijf minuten na, toen ze het echt niet meer kon ophouden.![]()
Het lijkt me het handigst om haar verslag even af te wachten, want dat is zeer compleet.
Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hierquote:
Geen stickersquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef iteejer het volgende:
FOK! zal dan eind van de middag plat gaan, en pas ergens zondag weer uit de as herrijzen.
Ha Mera,quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:27 schreef Gert het volgende:
Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen.
Hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ha Mera,
Bedankt voor dik drie uur evaluatie typen, ik ga werken, dus kan het verslag zondag
pas lezen omdat ook Fok over zo'n drie uurtjes plat gaat tot zondag.
Misschien zijn forum Nowlive of Vol zo attent om jouw verslag te quoten dan kan ik het daar lezen.![]()
Ik heb buiten wat voor je klaargezet.
[ afbeelding ]
Juud niet ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hier.
- pussydeluxe
- iteejer
- Cc
- Dementor
- swarmahoer
- Dottey
- Mera
- Gert
- en ik
Nopequote:
En het hondje van dotty,was die er?Hij was aardig stoer in de bunker.Die heeft vast aangegeven dat zijn hondenvoer niet meer aan overlevers gegeven mag wordenquote:
kai heeft droogvoer voornamelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En het hondje van dotty,was die er?Hij was aardig stoer in de bunker.Die heeft vast aangegeven dat zijn hondenvoer niet meer aan overlevers gegeven mag worden
Verwende hond ha ha .Ook leuk om een bunker vol honden te stoppen.En dan krijgen ze ander voedsel dan ze gewend zijn.De hond die het minste piept krijgt als beloning allerlei lekkers mee naar huisquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
kai heeft droogvoer voornamelijkHij trok zijn neus op voor dat vlees van Eline en Amber..
Hij heeft aangegeven dat delen van zijn brokken prima is.. mits ik bij blijft kopen en er flink met hem gespeeld wordt.
Hij was niet bij de vergadering aanwezig. Hij was te druk met kluiven.
Op vrijdag een evaluatie met Fokkers, een evaluatie van en namens de kijkers. Wat snap jij niet aan het feit dat daar dan alle kijkers recht op die complete evaluatie (dat Fok! deel) hebben en wat begrijp jij niet aan de uitspraak van MeraViglioSa "Kan dus een paar dagen duren, als ik überhaupt al iets mag posten....."quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet
wat snap je niet aan die zin?
er zijn ook n boel dingen besproken zoals cijfers en toekomstplannen, het is logisch dat dat soort zaken niemand wat aangaat, dus daarom moet het even nagelezen worden voordat het hier neergezet wordt, azijnzijker
Ik meende het niet serieus hoor"honden in de bunker" Ik versta de taal ook niet goed van die beesten en ondertiteling zou lastig worden denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:18 schreef Dottey het volgende:
Nee dat is echt zielig.. Kai kan al niet zo goed tegen ander voedsel.. dan heeft hij enorm veel buikpijn..
Hij zal zich niet uit het veld laten slaan.. *poepveldje*
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik meende het niet serieus hoor"honden in de bunker" Ik versta de taal ook niet goed van die beesten en ondertiteling zou lastig worden denk ik
Is deze reactie op een kritische user een voortzetting van het bunker-pr-beleid of is er wat dat betreft een nieuwe koers ingeslagen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet
wat snap je niet aan die zin?
er zijn ook n boel dingen besproken zoals cijfers en toekomstplannen, het is logisch dat dat soort zaken niemand wat aangaat, dus daarom moet het even nagelezen worden voordat het hier neergezet wordt, azijnzijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |