abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69994122
Het was zeker top! Dottey heeft een halve krant zitten typen, Mera'het oog'Vigliosa ook, en er zijjn natuurlijk de foto's
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:59:04 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69994975
Ik was er ook bij. En ga door voor de koelkast. Or dare I say Coolkast?

Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2. Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor twee naar een volwassener level getrokken. Dat is imo een beetje de essentie van gisteren.

Ben benieuwd naar de uitgebreide verslagen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 10:27:48 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69995418
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor twee naar een volwassener level getrokken.

Ja dat hadden we mooi even bekokstoofd buiten hè.

Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen. Op de laatste vijf minuten na, toen ze het echt niet meer kon ophouden.
Het lijkt me het handigst om haar verslag even af te wachten, want dat is zeer compleet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_69995704
foto's
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69996253
geen fotos
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:59:27 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69997387
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja dat hadden we mooi even bekokstoofd buiten hè.

Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen. Op de laatste vijf minuten na, toen ze het echt niet meer kon ophouden.
Het lijkt me het handigst om haar verslag even af te wachten, want dat is zeer compleet.
Mera
pi_69997841
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 06:27 schreef Manu82 het volgende:
Welke Fokkers?
Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hier .

- pussydeluxe
- iteejer
- Cc
- Dementor
- swarmahoer
- Dottey
- Mera
- Gert
- en ik
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_69997927
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:15 schreef swarmahoer het volgende:
geen fotos
Geen stickers
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:11:12 #34
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_69999505
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef iteejer het volgende:
FOK! zal dan eind van de middag plat gaan, en pas ergens zondag weer uit de as herrijzen.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:27 schreef Gert het volgende:

Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen.
Ha Mera,

Bedankt voor dik drie uur evaluatie typen, ik ga werken, dus kan het verslag zondag
pas lezen omdat ook Fok over zo'n drie uurtjes plat gaat tot zondag.

Misschien zijn forum Nowlive of Vol zo attent om jouw verslag te quoten dan kan ik het daar lezen.

Ik heb buiten wat voor je klaargezet.
pi_69999563
Oh ja foto's, misschien dat ik ze straks ff op de servers zet, ik ben er toch >:0
pi_70000509
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:11 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

Ha Mera,

Bedankt voor dik drie uur evaluatie typen, ik ga werken, dus kan het verslag zondag
pas lezen omdat ook Fok over zo'n drie uurtjes plat gaat tot zondag.

Misschien zijn forum Nowlive of Vol zo attent om jouw verslag te quoten dan kan ik het daar lezen.

Ik heb buiten wat voor je klaargezet.
[ afbeelding ]
Haha Dankje!
Maar ik heb slecht nieuws, in plaats van dat ik voor Fok heb genotuleerd heb ik dat gedaan voor de crew zelf.
Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet... En aangezien de harde kern op dit moment nog steeds doorvergadert moeten we daar even op wachten. Kan dus een paar dagen duren, als ik überhaupt al iets mag posten...
Ow en foto's heb ik niet echt gemaakt eigenlijk, was veel teveel aan het typen

Dus... Tuinfluitertje, lieverd... Ik ben bang dat ik mijn belofte niet helemaal na kan komen

Hopelijk zet Iteejer zijn foto's nog ff hier neer, dan hebben we nog wat
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70000899
Top, die transparantie

Dus, gewoon helemaal geen evaluatie met Fokkers, enkel met de bestaande incrowd, het "ons kent ons" clubje.

Bunker deel II wordt daarom, vermoed ik, niet veel beter dan Bunker deel I! Er wordt alleen wat meer achter de schermen en "onder de pet" gehouden, minder transparantie dus.

Met andere woorden, we gaan bij deel II minder merken van "fouten", omdat het dicht getimmerd gaat worden.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:06:02 #38
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_70001056
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hier .

- pussydeluxe
- iteejer
- Cc
- Dementor
- swarmahoer
- Dottey
- Mera
- Gert
- en ik
Juud niet ?
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_70001073
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:06 schreef mooiiiiii het volgende:
Juud niet ?
Nope .
pi_70001080
Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet

wat snap je niet aan die zin?
er zijn ook n boel dingen besproken zoals cijfers en toekomstplannen, het is logisch dat dat soort zaken niemand wat aangaat, dus daarom moet het even nagelezen worden voordat het hier neergezet wordt, azijnzijker
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:10:26 #41
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_70001129
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nope .
En het hondje van dotty,was die er?Hij was aardig stoer in de bunker.Die heeft vast aangegeven dat zijn hondenvoer niet meer aan overlevers gegeven mag worden
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_70001191
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

En het hondje van dotty,was die er?Hij was aardig stoer in de bunker.Die heeft vast aangegeven dat zijn hondenvoer niet meer aan overlevers gegeven mag worden
kai heeft droogvoer voornamelijk Hij trok zijn neus op voor dat vlees van Eline en Amber..
Hij heeft aangegeven dat delen van zijn brokken prima is.. mits ik bij blijft kopen en er flink met hem gespeeld wordt.

Hij was niet bij de vergadering aanwezig. Hij was te druk met kluiven.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:16:08 #43
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_70001244
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:13 schreef Dottey het volgende:

[..]

kai heeft droogvoer voornamelijk Hij trok zijn neus op voor dat vlees van Eline en Amber..
Hij heeft aangegeven dat delen van zijn brokken prima is.. mits ik bij blijft kopen en er flink met hem gespeeld wordt.

Hij was niet bij de vergadering aanwezig. Hij was te druk met kluiven.
Verwende hond ha ha .Ook leuk om een bunker vol honden te stoppen.En dan krijgen ze ander voedsel dan ze gewend zijn.De hond die het minste piept krijgt als beloning allerlei lekkers mee naar huis
pi_70001283
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:

er zijn ook n boel dingen besproken zoals cijfers en toekomstplannen, het is logisch dat dat soort zaken niemand wat aangaat, dus daarom moet het even nagelezen worden voordat het hier neergezet wordt, azijnzijker
Op vrijdag een evaluatie met Fokkers, een evaluatie van en namens de kijkers. Wat snap jij niet aan het feit dat daar dan alle kijkers recht op die complete evaluatie (dat Fok! deel) hebben en wat begrijp jij niet aan de uitspraak van MeraViglioSa "Kan dus een paar dagen duren, als ik überhaupt al iets mag posten....."
pi_70001296
Nee dat is echt zielig.. Kai kan al niet zo goed tegen ander voedsel.. dan heeft hij enorm veel buikpijn..

Hij zal zich niet uit het veld laten slaan.. *poepveldje*
pi_70001330
Maar goed, er zijn daar helemaal geen kijkers, er zitten daar mensen van "de vriendenclub" en vrijwilligers. Dat is iets anders dan een evaluatie met Fokkers!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:21:05 #47
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_70001340
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:18 schreef Dottey het volgende:
Nee dat is echt zielig.. Kai kan al niet zo goed tegen ander voedsel.. dan heeft hij enorm veel buikpijn..

Hij zal zich niet uit het veld laten slaan.. *poepveldje*

Ik meende het niet serieus hoor"honden in de bunker" Ik versta de taal ook niet goed van die beesten en ondertiteling zou lastig worden denk ik
pi_70001490
De transparantie gaat over de inhoud van 't programma en niet over bijvoorbeeld de organisatie van de redactie. Als er besloten wordt om de polls duidelijker te maken en meer nieuws te posten op de bunkersite is dat iets wat de inhoud van 't programma en dus de streamers aangaat. Of dat gebeurt door efficiënter te werken of door 't personeel te vervijfvoudigen is iets wat buiten FOK!'ers omgaat en ook niet onder transparantie valt (het is organisatorisch). Dat soort dingen zijn wel besproken, dus natuurlijk moet er dan worden gesneden in hetgeen hier gepost gaat worden.
pi_70001516
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ik meende het niet serieus hoor"honden in de bunker" Ik versta de taal ook niet goed van die beesten en ondertiteling zou lastig worden denk ik
pi_70001967
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:

Is deze reactie op een kritische user een voortzetting van het bunker-pr-beleid of is er wat dat betreft een nieuwe koers ingeslagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')