Daar is twitter voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
Kunnen we geen autoreply in de KLB instellen, zodat de eerste post altijd is "koop een dagboek".
Dan geven we die pauper wannebe-KLB'ers geen kans
We kunnen het proberen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar is twitter voor.
En die kutusers waarover je het hebt weten donders goed dat ze een kutreactie posten maar het boeit ze gewoon niet.
Precies.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar is twitter voor.
En die kutusers waarover je het hebt weten donders goed dat ze een kutreactie posten maar het boeit ze gewoon niet.
Te makkelijkquote:
Daar is quickquote voor. Jezus, je bent dan wel erg lui.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
We kunnen het proberen.
Mensen die de OP quoten_!
PIquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar is quickquote voor. Jezus, je bent dan wel erg lui.
Maarja, ik gebruik dan ook teveel leestekens en tevens hoofdletters + PI.
Zoals Dahmer en het koel zetten van zijn lijken: voor mij is het een gewoonte geworden.quote:
Is het zonde om geld uit te geven aan een dagboek.quote:
Maak een weblog, dat is ook een dagboek onlinequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is het zonde om geld uit te geven aan een dagboek.
Maar dan krijg je zo weinig feedback.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:49 schreef Feejx het volgende:
[..]
Maak een weblog, dat is ook een dagboek online
Mogelijk om te reageren? Feedback genoeg dan imoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo weinig feedback.
Alsof dat meer geeft dan het drukst bezochte forum van Nederlandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:50 schreef Feejx het volgende:
[..]
Mogelijk om te reageren? Feedback genoeg dan imo
Ja dat weet je toch niet? Ik help alleen maar hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof dat meer geeft dan het drukst bezochte forum van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |