Wie zegt dat ik het wil?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Hukkie het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik zit regelmatig lekker op de pot met een stapel folders om door te lezen. Niets mis mee.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nee, want dan krijg je verstopping.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:54 schreef sombogywogy het volgende:
goed voor je zal het vast niet zijn... Maar het kan weinig kwaad naar mijn idee om het af en toe een tijdje in te houden. doe dat vaak genoeg;-)
Dat snap ik dus echt niet. Je gaat toch niet de hele dag met dat klotegevoel op je werk rondlopen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:11 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld op mijn werk ben of iets dergelijks... Dan wacht ik liever een tijdjwe
Precies, verstopping dus. Er wordt dan te veel vocht opgenomen door je endeldarm, hoe langer je wacht hoe vervelender het wordt als het er uiteindelijk uit moet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:41 schreef Étoile het volgende:
Dat is slecht, als je dat te vaak/te lang doet kan je last krijgen van obstipatie. Kan een pijnlijke aangelegenheid worden dan.
Da's wel erg veelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:25 schreef Ps2K het volgende:
Als je je schijt te lang binnenhoudt krijg je uitstulpingen in de darmwand. In die uitstulpingen gaat zich poep ophopen en rotten zodat je naar de tering gaat.
Een gezond persoon schijt 2-3x op een dag (bruinbrood is en blijft baas)
Veel bruinbrood eten is de trucquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Da's wel erg veelIk hou het bij 1x p/d.
Dat voedingsstoffen verhaal geldt alleen voor de dunne darm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe langer je het binnenhoudt, hoe meer voedingsstoffen je er aan kunt onttrekken. Iets om te onthouden als je een keertje ergens strandt.
Maar ik werk dan ook snachts in de horeca zonder pauze en geen schone wc'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Je gaat toch niet de hele dag met dat klotegevoel op je werk rondlopen?
Dat heb ik vroeger idd ook eens op tv gezien, mensen die niet durfden te poepen en daardoor van die dingen in hun darmen kregen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:25 schreef Ps2K het volgende:
Als je je schijt te lang binnenhoudt krijg je uitstulpingen in de darmwand. In die uitstulpingen gaat zich poep ophopen en rotten zodat je naar de tering gaat.
OMG.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Op vakantie moet ik soms een hele week niet
Ligt volledig aan de persoon en hoeveel deze eet. Een gezond mens kan net zo goed 1x per twee dagen schijten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:25 schreef Ps2K het volgende:
Juist niet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Precies, verstopping dus. Er wordt dan te veel vocht opgenomen door je endeldarm, hoe langer je wacht hoe vervelender het wordt als het er uiteindelijk uit moet.
Ik heb het ook ooit eens een hele week niet gedaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
OMG.
Meen je dat serieus? Ik zou me dan echt zo ongelooflijk kut voelen hè.
Aan de andere kant oefen je er misschien wel je sluitspier mee (??)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:41 schreef Étoile het volgende:
Dat is slecht, als je dat te vaak/te lang doet kan je last krijgen van obstipatie. Kan een pijnlijke aangelegenheid worden dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |