Jamaar jamaar mevrouw de deo expert! Die harde blokken zoals Oxeo cube en zo, die moet je niet gaan snijden, toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stukje afsnijden zodat ie zacht en vers is en dan onder droge oksels aanbrengen
Vast iets met een zandkuil.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Tnx voor de info.
Maar wat is Duits douchen?
Gewoon smeren jaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gewoon wrijven met dat stukje dus?
Ik las bij eentje nl dat je 'm moest verkruimelen, en dat vond ik al gedoe.
|En werkt het een beetje? Vind het wel grappig nl, en die ongezonde spuitbussen ben ik wel zat nu.
Bij blokken denk ik aan de aromaco en aromarantquote:Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar jamaar mevrouw de deo expert! Die harde blokken zoals Oxeo cube en zo, die moet je niet gaan snijden, toch?![]()
Ik zweer zelf bij Aromacreme. Geweldig spul. Stukje (erwtje) eraf halen, warm laten worden tussen je vingers en je smeert het zo weg. Sommige mensen krijgen gevoelige oksels ervan: Dream Cream smeren schijnt dan goed te helpen.
Dat je niet doucht maar alleen veel deo opdoet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Tnx voor de info.
Maar wat is Duits douchen?
Een collega vertelde gisteren dat ze steeds stukjes eraf haalt met de kaasschaaf, dat vond ik wel een goeiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb aromant en aromaco en ik doe daar altijd cocospoeder over.
En idd, ik snij de deo in stukken en dan met het stukje wrijven en dan poeder op je hand en er op doen nog.
Je moet wel elke dag je badkamer poetsen
Huh? Nou dan lijk ik wel grijs ben ik bangquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je de body powders ook in je haar kunt doen?het werkt namelijk ontvettend. Ik leer echt elke dag nog bij
Het is parfum, geen eau de whatever. En of het op die geur lijkt, geen idee, die ken ik niet. Maar je kunt voor 5 euro zo'n miniflesje kopen in de winkel, dan kun je het testen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef Tokay het volgende:
Kunnen de Lush-experts in dit topic mij misschien vertellen of de Karma eau de toilette (of is het eau de parfum?) enigszins lijkt op de geur Aromatics Elixer van Clinique?
Ja wist ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je de body powders ook in je haar kunt doen?het werkt namelijk ontvettend. Ik leer echt elke dag nog bij
Als je het goed inmasseert dan zie je er niets meer vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef -Peach het volgende:
[..]
Huh? Nou dan lijk ik wel grijs ben ik bang
De blokken hebben de neiging om nogal snel uit te drogen. Als je daar geen last van hebt kun je inderdaad gewoon het hele blok gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef Shan_Savan het volgende:
Waarom zou je bv de aromaco in plakjes snijden?
Ik gebruik gewoon het hele blok, snap de meerwaarde niet van er een stukje afsnijden?
4 uur heeft het er in gezeten....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat ongelooflijk veel werk voor weinig resultaat zeg.
Hoe lang heb je het er in laten zitten?
Fijn dat ik weet dat ik dat ieg echt nooit hoef te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |