wil ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef JonKeL het volgende:
Ik wil ook lieve smsjes![]()
maar niet van Djayzz![]()
aw wat liefquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, of ben je zoveel veranderd na de foto's in je fobo
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef JonKeL het volgende:
+1quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef JonKeL het volgende:
Ingeruild?quote:
PM je nummer Djayzzquote:
Helpt als je eerst je nummer geeftquote:
Klinkt goedquote:
Van jou zekerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die wil ik al helemaal niet van Djayzz
ja maar jij stuurt niks terugquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:hengel helemaal niet, maar zou wel weer leuks zijn
Alleen een sms of had je nog meer in gedachtequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar jij stuurt niks terugdas nie leuk
Ik wil wel wat sturenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar jij stuurt niks terugdas nie leuk
Eigenlijk wil ik een lief smsje van maar 1 iemandquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Helpt als je eerst je nummer geeft
nee jij wilde me nummer niet vragenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb nog niks ontvangen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een lief smsje van maar 1 iemand
haha dan weet je wel zeker dat je krijgt wat je wilt horenquote:
Niet jezelfquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Huh? Ik ga mezelf geile smsjes sturen? loool
quote:
Whehequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vandaag zelfs lieve snail mail gekregen, dus ik zeur niet
Momenteel even niet neequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
laat maar, ben weer niet goed genoeg zeker
idd niet via deze wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee jij wilde me nummer niet vragen
Meer natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen een sms of had je nog meer in gedachte
nee kan dat niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
pfff, zonder jullie nummers kan ik geen lieve sms-je sturen dames!
Schroom je nietquote:
Kom je nu mee, vanmiddag had ik nog wel die kant op willen rijdenquote:
Vraag haar nummer dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Denk dat er weinig gebeurd als ik die naam als ontvanger invul
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
maar goed nu heb ik nog steeds eerste smsje van me lieve collega niet beantwoord...
Hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort het meest irritante geluid ooit erop zetten en dan heel de avond mijzelf smsen als ik in een drukke ruimte ben
Dan doe ik hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, nu durf ik niet eens meer je nummer te vragen
*bent al bezet
moet je wel wat terug sturen natuurlijk!quote:
Hay!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, nu durf ik niet eens meer je nummer te vragen
*bent al bezet
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik ben helemaal niet bezet
![]()
is lang verhaal met die collega....
Voor herhaling vatbaar samen op vakantie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hay!![]()
Ja, was gezellig! Wel even wennen, met iemand die je niet heel goed kent een week op elkaars lip zitten, maar we hebben het allebei zonder kleerscheuren overleefd.![]()
Oeh, ik zal straks wel even een foto plaatsen.
sow daar wordt je blij vanquote:
Gewoon doenquote:
hou nog een beetje hoopquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hou nog een beetje hoop
quote:
Zie je Jonkel zo moeilijk is het nietquote:
Ik denk niet dat dat er snel van zal komen. Die vriend van me is een beetje een soort vrijbuiter, niet iemand op wie je kunt rekenen. Hij gaat waar de wind hem voert, als het ware. Dit was gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar samen op vakantie?
dat kloptquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij bent ook wel heeeeeeeel dapper
Vrienden makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja durf het ook wel, maar weet niet wat ik ermee moet eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Jammer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er snel van zal komen. Die vriend van me is een beetje een soort vrijbuiter, niet iemand op wie je kunt rekenen. Hij gaat waar de wind hem voert, als het ware. Dit was gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.
Ik wil trouwens ook wel nummers van meisjes door verkopen hier. Er was pas een storing bij t-mobile toen heb ik met half nederland aan de telefoon gehangen en van een paar leuke meiden hun nummer opgeslagenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie je Jonkel zo moeilijk is het niet
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat er snel van zal komen. Die vriend van me is een beetje een soort vrijbuiter, niet iemand op wie je kunt rekenen. Hij gaat waar de wind hem voert, als het ware. Dit was gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vrienden makenMisschien moet ik dat dan ook maar eens doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Flena!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vrienden makenDat is allemaal wel leuk en aardig die geile smsjes sturen, maar uiteindelijk moet je dan toch weer de hand aan jezelf gaan slaan want er zal wel weer een afstand van heel nederland tussen zitten en dan wip je niet even snel naar binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel per nummer? Is er keuze?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook wel nummers van meisjes door verkopen hier. Er was pas een storing bij t-mobile toen heb ik met half nederland aan de telefoon gehangen en van een paar leuke meiden hun nummer opgeslagen
Ach ik doe dat zelf ook hoor, hoezo heb je er niks aan dan?quote:
daar zit ook wel wat in. maar tis wel gezelligquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel leuk en aardig die geile smsjes sturen, maar uiteindelijk moet je dan toch weer de hand aan jezelf gaan slaan want er zal wel weer een afstand van heel nederland tussen zitten en dan wip je niet even snel naar binnen
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Flena!
Ik wilde het doen, maar heb haar nummer niet.
Gewoon dichtbij huis zoekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel leuk en aardig die geile smsjes sturen, maar uiteindelijk moet je dan toch weer de hand aan jezelf gaan slaan want er zal wel weer een afstand van heel nederland tussen zitten en dan wip je niet even snel naar binnen
Flena, mag ik je nummer? dan krijg je een lief smsje van mequote:
Dat is misschien leuk als je de tijd hebt maar als je ergens bent (kort) dan niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ik doe dat zelf ook hoor, hoezo heb je er niks aan dan?
Oepsquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef Flena het volgende:
ik zit te refreshen op de 1e pagina...ik vond jullie al zo stil
Ja er is keuze uit een aantal, maar die ken ik verder nietquote:
Tof!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hay!![]()
Ja, was gezellig! Wel even wennen, met iemand die je niet heel goed kent een week op elkaars lip zitten, maar we hebben het allebei zonder kleerscheuren overleefd.![]()
Oeh, ik zal straks wel even een foto plaatsen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef Flena het volgende:
ik zit te refreshen op de 1e pagina...ik vond jullie al zo stil
Hoezo? Je kunt toch ook kort go with the flowen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is misschien leuk als je de tijd hebt maar als je ergens bent (kort) dan niet.
ja das echt stom..ik denk..naja wat is iedereen ineens stil..voelde me gelijk al weer heel eenzaamquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gehad
Hahaha dat is coolquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja er is keuze uit een aantal, maar die ken ik verder niet![]()
1 blijft in mijn prive collectie![]()
Maar ik belde een maatje toen kreeg ik een vreemde aan de telefoon. En die maat van me kreeg toen ook een vreemde aan de lijn. Zo gingen we steeds elkaar bellen en kregen we vreemden aan de telefoon. Steeds opnieuw tot we leuke mensen aan de lijn hadden. Met 1 zijn we die avond nog gaan stappen zelfs
jaartje of 20 ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt toch ook kort go with the flowen?
Geen pm's van stille aanbidders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:01 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zeg dat wel
maar kheb nog steeds geen smsje
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
daar zit ook wel wat in. maar tis wel gezellig
Slaap lekker Tijnquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt toch ook kort go with the flowen?
Dat zou kunnen, maar ik weet niet of die mensen leuk zijn. Door de telefoon waren ze wel aardigquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha dat is cool![]()
Maar een klein probleempje wat jij leuk vindt, vind ik niks en andersom.
Nee hoor, het was gewoon leuk voor een keertje.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik weet niet of die mensen leuk zijn. Door de telefoon waren ze wel aardig![]()
Hele gesprekken mee gehouden over van alles en nog wat
Truste Erikquote:
avond KFquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Echt zoiets grappigs net toen ik wat ging drinken met vrienden
Vertelquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond!
Echt zoiets grappigs net toen ik wat ging drinken met vrienden
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
We zaten in een best volle tent en zat met mijn telefoon te spelen
Toen noemde ik mijn toestel 'seksverslaafd' en ging andere bluetooth apparaten zoeken
Toen was er ene Wendy, dus ik stuur een foto met code 0000
Pakt een meisje vlak naast ons haar telefoon en vraagt: "ben jij seksverslaafd ?"
Dus ik heel verbaast kijken "huh?! "
____
Slaap lekker,quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef djayzz het volgende:
En nu moet ik eigenlijk ook maar eens gaan slapen...
nu al?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef djayzz het volgende:
En nu moet ik eigenlijk ook maar eens gaan slapen...
Mag ik mee? wil niet alleen naar bedje toequote:
Het was meer een "oh god gaat het deze kant opquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mag ik mee? wil niet alleen naar bedje toe
heb j er nog een date aan overgehouden? of een klap in je gezicht of iets?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
Na 5 seconde had ze pas door wat ze vroeg en moest ze keihard lachen hahaha
Dan neem je je knuffel meequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mag ik mee? wil niet alleen naar bedje toe
Als je dan je zweep maar wel in de kast laat hequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was meer een "oh god gaat het deze kant op" maar van mij wel hoor
![]()
quote:
Ja, zal toch een keer moeten. En waarschijnlijk blijf ik nog 10 minuten sms-jes sturen in bedquote:
Dan trek je je speeltjes uit de laquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das nie gezellie, dat wil ik niet
idd dacht even dat een buitenlands taal was, begrijp er weinig vanquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, zal toch een keer moeten. En waarschijnlijk blijf ik nog 10 minuten sms-jes sturen in bed![]()
Dat kan ik je niet garanderenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je dan je zweep maar wel in de kast laat he
Ja normaal ook, maar om de paar seconde had ik een nieuwe aan de lijn en de tegenpartij ook en dan moet je er maar het beste van maken hequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Kijk, dat zou ik al niet kunnen, als ik iemand bel en die krijg ik niet is het ow, verkeerd verbonden klik...
quote:
dan beter pas je op want ik sla terug hoorquote:
Ik heb helemaal geen speeltjes in me nachtkastje liggenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan beter pas je op want ik sla terug hoor
Ik genoeg alleen niet op die manierquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen speeltjes in me nachtkastje liggen
Onder je bed vandaan dan? Of waar je ze anders bewaardquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen speeltjes in me nachtkastje liggen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:17 schreef 907 het volgende:
[..]
Onder je bed vandaan dan? Of waar je ze anders bewaard
quote:
nou iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
Mannen denken altijd dat vrouwen kasten vol met speeltjes hebben
We moeten toch wat hebben om over te fantaserenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
Mannen denken altijd dat vrouwen kasten vol met speeltjes hebben
slaap lekker meneertjequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:ga even douchen en gelijk me bedje in, welterusten lieve mensen
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef djayzz het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn nachtrust!
SLaap lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Flena het volgende:
ik ga me bed ook es verblijden met een bezoekje...slaap lekker allemaal en tot morgen
Mis mij![]()
je doet zelf niet wegklikken...is je eigenschuldquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef djayzz het volgende:
Jullie zijn niet goed voor mijn nachtrust!
trustequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Flena het volgende:
ik ga me bed ook es verblijden met een bezoekje...slaap lekker allemaal en tot morgen
Mis mij![]()
Ben je al vroeg terug!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
Hmm best slecht verhaal eigenlijkje had er bij moeten zijn
Gewoon uitgegaan zonder iets uit te gevenben trots op mezelf
Dat is dan idd verstandigquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:23 schreef KudFokker het volgende:
Nja normaal zitten we op donderdag avond tot 1:00
Maar moet morgen naar Groningen voor mijn werk, dus lekker rustig aan
En ben weer serieus aan het sporten, dan is alcohol ook funest
Ach, Topic, PM, SMS....quote:
Daar zit wat in....quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Flena het volgende:
[..]
je doet zelf niet wegklikken...is je eigenschuld
Fitnessquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:24 schreef 907 het volgende:
[..]
Dat is dan idd verstandig. Naar de sportschool of iets voor jezelf?
Ga dan ook je bed in jijquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ach, Topic, PM, SMS....
[..]
Daar zit wat in....
Ja ik begin dat ook te herkennen. Bij mij komt dat gezuip ook ten einde. Is ook wel leuk om andere een glaasje teveel zien drinkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Fitness
Begin ook een buikje te krijgen door al dat zuipen
ja iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja ik begin dat ook te herkennen. Bij mij komt dat gezuip ook ten einde. Is ook wel leuk om andere een glaasje teveel zien drinken
Oh mi corazon!quote:
quote:
Dat is idd goed ja. Bij mij ook altijd de regel voor mijzelf; als ik rijd, dan drink ik niet, ook niet 1 glas ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja idd
Ik ga nu ook vaker bob'n
Was net ook met de auto gegaan zodat ik niet een kón drinken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe grappig.. tegen iemand op msn een heelv erhaal vertellen en dan blijkt het iemand anders te zijn dan je denkt.. (ivm zelfde msn naam enzo)
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe grappig.. tegen iemand op msn een heelv erhaal vertellen en dan blijkt het iemand anders te zijn dan je denkt.. (ivm zelfde msn naam enzo)
Goeie actiequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Snoesjen!quote:
Laat je eens lekker gaan johquote:
Njah ik heb als ik niks drink net zo flauwe humor (woordgrappenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef 907 het volgende:
[..]
Dat is idd goed ja. Bij mij ook altijd de regel voor mijzelf; als ik rijd, dan drink ik niet, ook niet 1 glas ofzo.
En gezelligheid is belangrijker dan een pilsje drinken
Je hebt snel je onderschrift verandert,quote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Laat je eens lekker gaan joh![]()
gewoon ff nergens aan denken maar je lakker laten gaan
haha ohw sorryquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt snel je onderschrift verandert,.
Ja dahag, ben ik morgen weer het kutwijf zekerquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Laat je eens lekker gaan joh![]()
gewoon ff nergens aan denken maar je lakker laten gaan
als je niet drinkt, heb je de zelfde humor als dat je niet drinkt, gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik heb als ik niks drink net zo flauwe humor (woordgrappen) dan wanneer ik niet drink
dus altijd gezellig
!
En de dag erna geen kater, en het scheelt geld
Ik ga slapen, morgen naar Groningen
Altijd dezelfde humor en grote bekquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als je niet drinkt, heb je de zelfde humor als dat je niet drinkt, gelukkigen als je wel drinkt?
Trustequote:
Neuhquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja dahag, ben ik morgen weer het kutwijf zeker
Met jou altijd, oh schoone deerne!quote:
Trustequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Altijd dezelfde humor en grote bek
Soms wel vervelend
Welterusten allemaal!
Herkenningquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah ik heb als ik niks drink net zo flauwe humor (woordgrappen) dan wanneer ik niet drink
dus altijd gezellig
!
En de dag erna geen kater, en het scheelt geld
Ik ga slapen, morgen naar Groningen
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:34 schreef 907 het volgende:
[..]
HerkenningBen ook eigenlijk hetzelfde met humor, zowel met als zonder drank
![]()
Slaap lekker en succes morgen!
Ik ga ook maar eens tukken
Van het weekend weer jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neuhje kan je op meerdere manieren laten gaan
Dus mensen mogen jou zeker wel of niet, en niets ertussen in? (of vrij weinig?)quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Altijd dezelfde humor en grote bek
Soms wel vervelend
Welterusten allemaal!
Edit: zie nu pas wat ik fout schreef
Wilde plannen ja ?quote:
haha plannen is niet jouw sterkste kant hequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:38 schreef djayzz het volgende:
Slapen staat nog steeds op de planning...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha plannen is niet jouw sterkste kant he
Jij, ik, en Elvis die ons huwelijk inzegent,quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh in dat geval Las Vegas doen?
haha ik ken het hoorquote:
die is doodquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij, ik, en Elvis die ons huwelijk inzegent,.
Wat hou je tegen ? Je zoekt gewoon een jonge godquote:
Daar hebben ze er kei veel!quote:
*trekt Ofresca nog net mee het water in*quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Duwt ArTiC vanachter het water in* Vissenpester!
quote:
hahaha ik denk dat er wel meer zijn die dat zouden willenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:44 schreef djayzz het volgende:
Ik wil een cursus effectief slapen doen!
Daar wordt de cursus alleen maar gezelliger van!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha ik denk dat er wel meer zijn die dat zouden willen
jaaa en komt er dus weer niks van slapenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar wordt de cursus alleen maar gezelliger van!
Owjaquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa en komt er dus weer niks van slapen
Daar ga je spijt van krijgen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*trekt Ofresca nog net mee het water in*
samen uit, samen nat
trustequote:
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha ik denk dat er wel meer zijn die dat zouden willen
quote:
Ik ben niet bang voor jequote:
Je bent terugquote:
quote:
Uhuh, was gezellig.quote:
Alleen van je paardquote:
Tofquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, was gezellig.Niet zulk lekker weer gehad, maar niet zo slecht als het hier is.
Hier is het ook niet slecht, tis alleen niet zo goed...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, was gezellig.Niet zulk lekker weer gehad, maar niet zo slecht als het hier is.
Trustequote:
Zo kun je het ook stellen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hier is het ook niet slecht, tis alleen niet zo goed...
Slaap lekker meisjequote:
Ik heb al weekendquote:
pfff heb ik al sinds maandagquote:
Trusten!quote:
*jaloers.quote:
quote:
Je hebt altijd baas boven baasquote:
ach smsjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:02 schreef brunette82 het volgende:
hey allemaal
alweer 11 topics zo te zien...alles goed met iedereen??
lieve smsjes, tja, wie wilt ze niet?
Jij bent op vakantie geweestquote:
Ik heb zequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:02 schreef brunette82 het volgende:
hey allemaal
alweer 11 topics zo te zien...alles goed met iedereen??
lieve smsjes, tja, wie wilt ze niet?
Dat gaat vanzelf wel weer over hoor, heb ik ook af en toe wel eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff ik heb vorige week ruzie gemaakt met echt een hele goeie vriend van me.. we spreken elkaar echt dagelijks en is altijd super gezellie tot vorige week dan.... en nu is ie de hele tijd al online.. maar hij zegt niks... en ik ben eigenwijs dus ik zeg ook niks![]()
pfff ik haat het ruzie hebben
quote:
Das waar.quote:
Wat Sedan zegt: als het een man is waait het vast wel weer over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff ik heb vorige week ruzie gemaakt met echt een hele goeie vriend van me.. we spreken elkaar echt dagelijks en is altijd super gezellie tot vorige week dan.... en nu is ie de hele tijd al online.. maar hij zegt niks... en ik ben eigenwijs dus ik zeg ook niks![]()
pfff ik haat het ruzie hebben
jaaa maar ik weet niet goed of ik nou wel of niet weer contact wil, en ik krijg het niet voor elkaar om hem te verwijderen van me msn... ik kan het gwn nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf wel weer over hoor, heb ik ook af en toe wel eens
ja maar ik heb zelf het contact verbroken deze x omdat het gwn niet goed voor me is... tis een heel lang verhaal maar we kennen elkaar al heeel lang en toen werden we verliefd en hadden we sex en nu..... tsja ik weet niet wat het nu is eigenlijksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat Sedan zegt: als het een man is waait het vast wel weer over.
moeilijk, moeilijk..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa maar ik weet niet goed of ik nou wel of niet weer contact wil, en ik krijg het niet voor elkaar om hem te verwijderen van me msn... ik kan het gwn niet
jaaa ik wordt er helemaal gek vanquote:
Mss een beetje afstand van nemen ? (als dat gaat teminste ?)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik wordt er helemaal gek van
jaaa ik doe me best maar op de een of andere manier hou ik dat nooit lang vol..... er gebeurd altijd wel iets, of ik kom hem ineens spontaan tegen of hij belt me of smsje of wat dan ook...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss een beetje afstand van nemen ? (als dat gaat teminste ?)
Jawel hoor.quote:
Jaa lastigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik doe me best maar op de een of andere manier hou ik dat nooit lang vol..... er gebeurd altijd wel iets, of ik kom hem ineens spontaan tegen of hij belt me of smsje of wat dan ook...
hij kan ook geen afstand nemen, maar zolang hij niet weet wat hij wil doet het mij alleen maar pijn dus moet ik er wel mee stoppen hoe moeilijk dan ook
dat klinkt als een hele verstandige meid! goed zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik doe me best maar op de een of andere manier hou ik dat nooit lang vol..... er gebeurd altijd wel iets, of ik kom hem ineens spontaan tegen of hij belt me of smsje of wat dan ook...
hij kan ook geen afstand nemen, maar zolang hij niet weet wat hij wil doet het mij alleen maar pijn dus moet ik er wel mee stoppen hoe moeilijk dan ook
Slaap lekker.quote:
slaap lekkerquote:
jaa nu nog volhouden....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:22 schreef brunette82 het volgende:
[..]
dat klinkt als een hele verstandige meid! goed zo
quote:
haha jaaa ik wil nie slapen nogquote:
Ja, heb een druk sociaal leven he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaaa ik wil nie slapen nog
en wat ben jij laat?!
Half 7?? Dat zijn toch geen tijden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarreee ik moet wel naar me bedje.. half 7 gaat de wekker hier weerdus ik ga toch maar een poging wagen denk...
haha Ik haat vroeg opstaan...... maja tis nie anders hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Half 7?? Dat zijn toch geen tijden?
Ben blij dat ik ergens voor 10 uur op mn werk moet zijn. Vroeg opstaan is kut, zelfs voor een ex-bakker als ik.
Ow, daar kan ik niet tegen hoor.quote:
Slaap lekkerquote:
en als ik het heel zachtjes en lief doe en mn hand op je zij leg en je iets dichter bij trek? kan je er dan wel tegen?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |