Ik vind die Fiat mooier dan die Opel, hoor.quote:
Als je iets vindt moet je het naar de politie brengenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vind die Fiat mooier dan die Opel, hoor.
Ik zal je er op attenderen als ik je gevoel voor humor tegenkom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef Queque het volgende:
[..]
Als je iets vindt moet je het naar de politie brengen
Vroeger zou ik je gelijk geven maar tegenwoordig is die afwerking prima in orde bij fiat. Sowieso rijdt heel europa al op motoren van fiat dus daar zat het hem sowieso al niet inquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Vengeance87 het volgende:
Duitse degelijkheid he.
Betreffende Opel klopt dat niet helemaal. Italiaanse auto's zien er stijlvol uit maar qua afwerking en kwaliteit kunnen ze nog heel wat leren van Audi, Bmw of Mercedes.
En ik snap niet waarom je die Fiat Bravo als voorbeeld neemt ipv een Alfa 147. Blijkbaar heb jij geen smaak.
Deze is mooier:quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Queque het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan een kleine auto wil, neem de kleine RR.
Oeh dies mooiquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Queque het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan een kleine auto wil, neem de kleine RR.
wat een grapquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben geen opel fan. maar fiat boven opel zetten?nee hoor
whaha wat een grap
Nee, dan Fiatquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef kurk_droog het volgende:
Komen al die topboys met een RR maar zelf rijden ze ook in een pauper opel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |