Sorry voor de vertragingquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef pulletje het volgende:
rasmussen (wielrenner)
das idd snelquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
Grutto
In één keer goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Burnett het volgende:
manhunter
De_Hertog +1quote:
Triple Entente is er eentje van, het woord zelf was dus gewoon Entente.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef starla het volgende:
triple entente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) Niet kunnen schrijven
2) Niet kunnen spreken
3) Niet kunnen lezen
4) Niet kunnen rekenen
5) Niet kunnen staan
6) Niet kunnen lopen
a) Alexie
b) Abasie
c) Acalculie
d) Agrafie
e) Afasie
f) Astasie
Cijfertje bij juiste letterje graag.I feel kinda Locrian today
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef starla het volgende:
Latijnse termen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) Niet kunnen schrijven agrafie
2) Niet kunnen spreken abasie
3) Niet kunnen lezen alexie
4) Niet kunnen rekenen acalculie
5) Niet kunnen staan afasie
6) Niet kunnen lopen astasie
a) Alexie
b) Abasie
c) Acalculie
d) Agrafie
e) Afasie
f) Astasie
Cijfertje bij juiste letterje graag.Single ply roofing, pay less, worthless.
netjes !quote:
starla +1quote:
Idunno, want in geta worden geen sokken gedragen dacht ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:00 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat het goede antwoord.
Zquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:04 schreef starla het volgende:
de letter die ik zoek zit viermaal in deze zin
zit er 5maal in blinde slaveloosquote:
Ik tel 3 i'squote:
jeuj + 1quote:
jep, Charlene de Carvalho-Heineken aka. de rijkste vrouw van Nederlandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef vaagsel het volgende:
Dochter van Freddy Heineken ?
Mevr. Heineken dus ?
Uit de huiden en beenderen van varkens en koeien inderdaad.quote:
Dat is hemquote:
Algemene Kennis Quiz 1602:quote:
Correctie: moest 4 juli zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:21 schreef Sporttv het volgende:
3 Juli start de Tour de France alleen waar word de eerste etappe gereden ?
Dat was genoegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Het gaat in ieder geval om Oejgoeren.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=112BA0IU&subsection=2quote:Geen enkel ander land wilde de Oeigoeren opnemen, omdat niemand China voor het hoofd wilde stoten. Palau stemde uiteindelijk wel in, op vraag van de Verenigde Staten, omdat de eilandstaat een diplomatieke relatie met Taiwan in plaats van met China onderhoudt.
Volgens de president van Palau, Johnson Toribiong, vangt het eiland de Oeigoeren op 'bij wijze van humanitair gebaar', om hen te helpen hun levens opnieuw op te bouwen. Palau krijgt er 200 miljoen dollar ontwikkelingshulp voor van Washington.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |