Vliegtuigen komen meestal onder de radar terecht als ze neerstorten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef De_Hertog het volgende:
Radar contact lost?
Pull up?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef starla het volgende:
eentje lijkt op die van tom....met land enzo
de andere heeft te maken met wat de piloten moeten doen om het vliegtuig niet te laten neerstorten (makkelijker gezegd dan gedaan)
close enough, anders gaat 't hem niet worden:quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef tomtomaat het volgende:
keep your nose up
Hier lig ik dus de hele nacht van wakkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:17 schreef starla het volgende:
[..]
close enough, anders gaat 't hem niet worden:
whoop whoop pull up!
+ 1
(toch puntje aan hem, hij had het volledig correct)
Heeft er wel mee te maken idd.quote:
Dat ook maar dat doen er meer. Hij is erg uniek aangezien het echt wel een prestatie was.quote:
Ja maar hij had er iets heel moeilijks voor over in zijn geval.quote:
Hij is katholiek en weigerde een protestantse club, of andersom?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar hij had er iets heel moeilijks voor over in zijn geval.
Neuh meer op het persoonlijke vlak....quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:27 schreef De_Hertog het volgende:
Het 'moeilijk' is dan dat die club een mooi aanbod had.
quote:
Inmiddels hebben ze kinderen.quote:
ach noem een rijm en de kans dat het goed is, is grootquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:42 schreef thomaster het volgende:
Wanneer is het ook alweer een stafrij?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste en prettig weekendIk ga een paar dagen weg. Ik ben zondag pas weer thuis
Have fun !quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste en prettig weekendIk ga een paar dagen weg. Ik ben zondag pas weer thuis
Yep !quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:54 schreef thomaster het volgende:
Net als bij suske en wiske? dat is alliteratie
Nee want ik weet hem wel... The Wire.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zullen we deze even in de ijskast zetten en verdergaan?
Oh crap....hoe heette die nou.....ik heb die serie in de winter van een maat geleend.......quote:
Gooi hem maar in de ijskast...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zullen we deze even in de ijskast zetten en verdergaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |