Lelijke trui heeft ie aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:48 schreef FashionXstar het volgende:
Mannen met haar zijn sexy!
[ afbeelding ]
![]()
Nou dat gaat bij mij echt niet op. 't is nu al een gevaarte, dusja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Gripper het volgende:
(mannen die het schaamgebied niet bijhouden zijn overigens snel te overtuigen als je ze vertelt dat minder haar eromheen er al snel voor zorgt dat hun lul groter lijkt)
Beste post tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef secoh het volgende:
En dan? Niet zeiken trut. Scheren is voor kasthomos en wijven, gewoon zwijgen en zuigen.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat gaat bij mij echt niet op. 't is nu al een gevaarte, dusja.
Nooit biologie gehad? Het is volgens mij een overblijfsel van vroeger toen we nog wat minder kleding droegen en wat meer vacht nodig hadden om warm te blijven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef Mejuffrouw het volgende:
Waarom is dat eigenlijk, schaamhaar? Misschien een domme vraag, maar ik kan me eigenlijk echt geen reden bedenken waarom we dat hebben.
Ik ga echt niet al die haren meezuigen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef secoh het volgende:
En dan? Niet zeiken trut. Scheren is voor kasthomos en wijven, gewoon zwijgen en zuigen.
Ja dat is echt super ranzig. Of sommige mannen zijn harig en scheren wel de ballen heb je zo een haarloos vierkantje rond de piemelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niet alle wielrenners scheren hun benen![]()
En veel van de jongens scheren maar tot de rand van het wielrenbroekje, waardoor ze op hun bovenbenen een soort bermuda van haar hebben
hoer hoer hoer hoer hoerquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kan meer penis krijgen dan jij vagina
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:36 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen die niet weten hoe een man eruit ziet.![]()
Ik verzorg me wel, maar toch vind ik de klacht onterecht. Mannen zijn geen vrouwen en hoeven zich ook niet als zulks te gedragen. Mannen hebben innerlijk en een macho of gay uiterlijk is optioneel, terwijl vrouwen van binnen leeg zijn en alleen uiterlijk hebben. Daarom moeten vrouwen beter op hun verzorging letten dan mannen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Rughaar,
En niet zo zeuren, je lijkt wel een wijf. Vrouwen moeten toch ook van alles scheren en/of harsen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:39 schreef Picchia het volgende:
Het volgende klaagbaak topic gaat over mannen met stoppels op hun borstkas.
Ik kreeg vandaag een smsje van 'm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:39 schreef Picchia het volgende:
Het volgende klaagbaak topic gaat over mannen met stoppels op hun borstkas.
Ach, kloot toch eens op met al je pauperige eisen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een smsje van 'm.
Hij had zich geschoren
Nog steeds een nono voor mij met al dat rughaar
WHAT THE FUCK.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:47 schreef Adolecens het volgende:
TS dacht dit te krijgen:
[ afbeelding ]
Maar kreeg dit:
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |