Mensen waarbij hun penis niet gelijk weer aangroeitquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En dan naar het ziekenhuis om je lul er weer aan te laten naaien?
Omdat die kerels jaloers zijn en te weinig vagina te pakken krijgen. Verder niet zeuren, maar genieten en een reserve scheermesje meenemen voortaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Mannen moeten niet mooi zijn, vrouwen wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Rughaar,
En niet zo zeuren, je lijkt wel een wijf. Vrouwen moeten toch ook van alles scheren en/of harsen?
T is net een tentakel hequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen waarbij hun penis niet gelijk weer aangroeit
Omdat mannen beter zijn dan vrouwen dóh.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Jij verwacht dat mannen voor jou hun kont gaan waxen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind rughaar en konthaar viezer eigenlijk.
Dat is een feit! Een vrouw hoort haar maagdelijkheid te bewaren voor een man, en in sommigen landen daarnaast ook met een doek over de kop over straat te gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nah, genoeg mannen zonder rug- en konthaar hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij verwacht dat mannen voor jou hun kont gaan waxen?
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij verwacht dat mannen voor jou hun kont gaan waxen?
Slet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:
... en leuk aangekleden met een spannend setje en een iets te kort rokje en dito topje ...
..! In ieder geval lekker genoeg voor een spannende avond op de bank / in bed / op de keukentafel / whatever.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
Hoe wil je in godsnaam je kont waxen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja.
Ik wel.
Oh en als we dan toch bezig zijn, bleek dat gat tussen de wangen dan ook maar meteen
Mannen zijn mietjes met een lage pijngrens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef desram. het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam je kont waxen?
En weetje hoe fucking pijn dat doetDenk ik.
Ja, maar jullie zijn dan ook vrouwen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Mannen zijn mietjes met een lage pijngrens.
Je moest eens weten wat wij allemaal aan pijn moeten verduren om onszelf mooi te maken voor de man.
Wenkbrouwen plukken, benen waxen, poes waxen/scheren etc....
Nou ik weet niet, maar als een sma met een dikke unibrauw zwoel naar me kijkt ga ik niet happen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is
1 keer kijken naar een man is vaak al voldoende om hem zover te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |