Toen deed jij nog wel eens mee. Er was toen toch ook een Dopekoevraagstelling?quote:
Er gaat idd wel bij mij een klein kerstbelletje rinkelen idd....quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen deed jij nog wel eens mee. Er was toen toch ook een Dopekoevraagstelling?
Ik weet niet of het in de OP stond maar jij had wel een bepaald soort vraag bedacht. Net als Twentemeisje ook een eigen categorie had.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er gaat idd wel bij mij een klein kerstbelletje rinkelen idd....
Die stond toch in de originele OP van Dolle_Hond dacht ik ?
Ik ga hem ff opzoeken en als ik dan een goed antwoord heb gegeven ga ik er 1 stellen op die manierquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de OP stond maar jij had wel een bepaald soort vraag bedacht. Net als Twentemeisje ook een eigen categorie had.
Ja die waren meesterlijk!quote:
Juist ja dat was hem. Anagrammen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb hem gevonden
Fok! Movie Trivia CXIX
Vin Dieselquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:06 schreef hornage het volgende:
jawel, ik had nog een punt van gisteren staan dus een opstarter:
4 namen
[ afbeelding ]
Jah, dat maakt 4.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef Hulkio het volgende:
How! Daar moet natuurlijk nog een a achter, Jordana.
Nou gooi die 4e er dan ook maar gelijk bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:03 schreef Jeeh het volgende:
Na ja, dan roep ik maar:
Road Trip
Starsky & Hutch
Old School
quote:
Lonewolf+1quote:
Beide onjuist.quote:
Gillingham +1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:50 schreef Gillingham het volgende:
She Wore a Yellow Ribbon
Fort Apache
Is deze vraag pas niet ook al eens langs geweest, maar dan met meer films?
Geen probleem als een vraag pas al is geweest, gebeurt wel vaker. Viel me alleen op.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef Falco het volgende:
Geen idee, ik kom hier niet zo heel vaak, omdat ik de vragen altijd zo donders moeilijk vind. Maar deze was ook wel tamelijk lastig denk ik.
Maar dat geldt natuurlijk voor alle vijf. Beide zinnen overigens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
Bah, wat ranzig om dat te zeggen tegen een klein meisje.![]()
Goede film, dat wel.
De remake is dan ook duidelijk minder dan het originele Lolita.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Falco het volgende:
Lolita moet ik nog zien, zeker met je komende nieuwe tournament in zicht. Van de remake heb ik wat flarden gezien met wat vrienden na het uitgaan op een zondagochtend ofzo
SamuelofSEK +1quote:
Lonewolf +1quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Rain MAn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |