SamuelofSEK +1quote:
mr_anonimous +1quote:Op maandag 15 juni 2009 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
David Bowie?
En Kevinquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:14 schreef hornage het volgende:
is dat christian slater?
mmm, shot komt me zo bekend voor.
Maart 2005 was het zelfsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef Dopekoe het volgende:
Ben ik weer
Na afwezigheid van volgens mij iets van 3 jaar ofzo
Hit me with some trivia
Sjees.... Dan begin ik nu toch wel echt tegen de oudheid aan te lopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maart 2005 was het zelfs
Ik stel zo wel even een vraag, even wat fabriceren.
Ik ken z'n hoofd maar kan er ff geen film laat staan een naam aan koppelen....quote:
Dan maar een wilde westengok : Dan Brown ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij is een schrijver, dus ik weet niet zeker of je z'n hoofd kent
-edit-
Al is hij wel een aantal keer op tv verschenen.
hornage +1quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef hornage het volgende:
maar als dat Robin Hood is dan zijn andere namen:
Morgan Freeman
Alan Rickman
Sean Connery (King Richard!)
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:16 schreef California het volgende:
Ik ken hem ook ergens van. Is hij niet Brits?

Will Smith 

Justement.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:50 schreef California het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] Will Smith [ afbeelding ][ afbeelding ]
(Inmiddels was 'ie te gokken, maar een heel klein percentage van mijn hersenen wist dit echt.) Hoofd van Hugh Grant, naam van Will Smith.
Ik geloof dat ik nog niet helemaal nuchter ben want ik snap hem ook niet maar begrijp hem wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Jeeh het volgende:
Hoe was hij precies te gokken?Ik volg het niet helemaal.
Okay, als je hem ooit een docu over scheldwoorden hebt zien presenteren en je kunt herinneren dat hij dezelfde naam had als een bekende acteur, maar niet meer weet welke, dan is 'ie te gokkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Jeeh het volgende:
Hoe was hij precies te gokken?Ik volg het niet helemaal.
Finding forresterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Jeeh het volgende:
Ik zie een Anna Paquin die we kennen van The Piano en X-Men.
Goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Jeeh het volgende:
Ik zie een Anna Paquin die we kennen van The Piano en X-Men.
Goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Finding forrester
X-men 2
X-men3 : the last stand
Darkness
Goed, op Maria Bello na.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie Mary-Louise Parker(van Weeds), Anna Paquin, Maria Bello (?) en Edie Falco (Nurse Jeanny ofzo?).
En goed!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mary McCormack
Wat kan je aanraden? Iemand doodgooien met een biljartbal?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Close enough.
Hij had iemand doodgegooid met een biljartbal.
California +1
Ik kan 'm aanraden.
Lucht best op soms hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat kan je aanraden? Iemand doodgooien met een biljartbal?
Of Andy Serkis of Brad Dourif of Bernard Hill of Karl Urban...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef California het volgende:
Waarom nou weer Dominic Monaghan? Kon je niet gewoon Viggo Mortensen zeggen?.
mag dat ook een tv-serie zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Jeeh het volgende:
Ik merk dat hij maar 1 film naast de LotR serie heeft die meer dan 1000 votes op IMDb haalt. Meer dan 500 zelfs als ik het goed zie![]()
Van deze jongen mag je er 1 noemen, anders wordt het te gek en zijn we overmorgen nog niet klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |