quote:
Gast, denk je dat ik m'n banden daar op spanning heb gebracht? Ik ben wel een Nederlander hoor, niet één of andere Fransoos die zich laat naaien voor een beetje luchtquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:10 schreef Bill_E het volgende:
Bij zoveel tankstations is het gratis.. Je doet het verkeerd dus..
quote:
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef -TheSilence- het volgende:
Dat is voor de kosten te dekken als hij weer voor de zoveelste keer vernield wordt..
Moet ik jou eens opblazen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je blaast het wel heel erg op hoor TS....
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef Biogarde het volgende:
Die tarieven zijn niet uit de lucht gegrepen hoor. Daar is over nagedacht.
• Jij bent lucht voor mij.quote:
Wilde die toch ook doen alleen dan wel met een pomp.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:22 schreef Farenji het volgende:
Dan blaas je je banden toch voortaan gewoon zelf op?
ik dacht dat jij alleen op bazentopics reageerdequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS reed zeker over de vluchtstrook daarna..
Dit soort topics zijn ook baasquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen op bazentopics reageerde
Wat moet jij een kutleven hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Tijd geleden bij de praxis voor 9 euro een compressor gekocht. (op sigaretten-aansteker in auto)
Dan is het echt humor, sta je op zo'n plek met een eikel achter je, die vraagt wat je doet. Banden oppompen dus. Ok. Tot hij ziet hoe ik het doe, wordt hij pist dat ik dat ook ergens anders kan doen.
Gewezen op het bord WATER/LUCHT, die was stil. Werd veel stiller toen hij het wilde en zag dat het geld kost.
Priceless zo'n gezicht. En nee, mocht niet mijn compressor gebruiken. Heb maar uitgelegd dat me accu nu wel aardig leeg zou zijn (met lopende motor pompen) dus hij storten en helemaal dag verpest.
Kost weinig en heb er heel veel plezier van.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben
[..]
dus jij was die eikelquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Tijd geleden bij de praxis voor 9 euro een compressor gekocht. (op sigaretten-aansteker in auto)
Dan is het echt humor, sta je op zo'n plek met een eikel achter je, die vraagt wat je doet. Banden oppompen dus. Ok. Tot hij ziet hoe ik het doe, wordt hij pist dat ik dat ook ergens anders kan doen.
Gewezen op het bord WATER/LUCHT, die was stil. Werd veel stiller toen hij het wilde en zag dat het geld kost.
Priceless zo'n gezicht. En nee, mocht niet mijn compressor gebruiken. Heb maar uitgelegd dat me accu nu wel aardig leeg zou zijn (met lopende motor pompen) dus hij storten en helemaal dag verpest.
Ha-ha! Dat zal hem leren, tjeempie zeg!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
maar een euro is te veelquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:45 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zo'n compressor is inderdaad gratis, evenals de stroom die deze gebruikt en het onderhoud ook.![]()
Het is niet vreemd dat ze in de stad om een bijdrage vragen, anders word er veel misbruik van gemaakt.
Het was langs een autoweg, niet in de bebouwde kom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:45 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zo'n compressor is inderdaad gratis, evenals de stroom die deze gebruikt en het onderhoud ook.![]()
Het is niet vreemd dat ze in de stad om een bijdrage vragen, anders word er veel misbruik van gemaakt.
Helemaal niet raar, bij tankstations van andere oliemaatschappijen is het gratis, vandaar ook dat dit me zo tegen de borst stuit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef Agiath het volgende:
Grappig dat TS eerst zijn auto volgooit met peperdure benzine a 1,20 euro per liter, maar vervolgens zeikt over een eurotje voor wat geperste lucht
Nee hoor, gewoon doen wat je moet doen, op de plaatsen waar het moet. Jouw profiel laat dat ook perfect zien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Yups, maar je hebt hem stiekum zelf ook gekocht inmiddels he ??? Top dingen.quote:dus jij was die eikel
9 euro bij de praxis.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef desram. het volgende:
[..]
Mja iedere keer een nieuwe compressor/reparatie is ook niet goedkoop.
Blijkt wel dat jij geen auto mag rijden nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef Agiath het volgende:
Grappig dat TS eerst zijn auto volgooit met peperdure benzine a 1,20 euro per liter, maar vervolgens zeikt over een eurotje voor wat geperste lucht
>quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je blaast het wel heel erg op hoor TS....
>quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef Biogarde het volgende:
Die tarieven zijn niet uit de lucht gegrepen hoor. Daar is over nagedacht.
>quote:
Maar veruit de winnaar =quote:
[..]
Al 1,5 jaar mijn rijbewijs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Blijkt wel dat jij geen auto mag rijden nog
al anderhalf jaar? zoooo wat moet jij een kutleven hebben zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar mijn rijbewijs.
En in vergelijking met andere landen, peperduur
Dat ligt aan de accijns. Trouwens, in veel landen is er eenzelfde verhouding tussen de benzineprijs en het gemiddelde inkomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar mijn rijbewijs.
En in vergelijking met andere landen, peperduur
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:55 schreef wanhoopz het volgende:
Wat denk je dat zo'n automaat kost?
Anders koop je de volgende keer 60 busjes perslucht á ~60 euro
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef beware_reageerd het volgende:
Wow, jij bent stoer want jij bent oudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 05:58 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
al anderhalf jaar? zoooo wat moet jij een kutleven hebben zeg![]()
ik al 8 jaar (bijna 9)
Wat een faler ben jij
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:21 schreef henkde_j het volgende:
Nou die euro mocht hij zelf gaan zoeken onder zijn berg occasion fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |