Maar wie wilt ze hebben?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sno, die hebben we ook nog natuurlijk.
Leonardo, Sno, Kennedy, Rommedahl, Luque. Jol kan flink gaan opruimen.
Misschien gouden handel? Later door verkopen voor een miljoen of 20.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de visie van Ajax achter het halen van Elia? Volgens mij zijn er posities in het elftal die slechter bezet zijn.
Ik heb geen flauw idee. Concurrentie is er al voor linksvoor. Soms lijken we net het Real Madrid van Nederland, alleen maar aanvallers kopen terwijl de prioriteit bij de verdediging ligt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de visie van Ajax achter het halen van Elia? Volgens mij zijn er posities in het elftal die slechter bezet zijn.
Van kennedy had ik wel wat meer verwacht eerlijk gezegd. Die hoefde alleen de ballen op klaas jan te geven. Zelfs dat kon hij opeens niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook niet over onze lichtbehaarde vriend Kennedy
Dat zal wel meespelen jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien gouden handel? Later door verkopen voor een miljoen of 20.
Daarom. Ik vind Elia een goede speler maar het is niet de speler die Ajax nodig heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Concurrentie is er al voor linksvoor. Soms lijken we net het Real Madrid van Nederland, alleen maar aanvallers kopen terwijl de prioriteit bij de verdediging ligt.
Dan moet hij wel spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien gouden handel? Later door verkopen voor een miljoen of 20.
Idd, lijkt me niet dat Sulejmani op de bank gaat belanden. En die heeft laten zien dat hij op andere posities dan linksbuiten niet echt uit de verf komt.quote:
Neen, zelfs Elia heeft gezegd dat er geen gelimiteerde som in zijn nieuwe contract staat. Hij zegt wel dat er goede mondelinge afspraken zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
D'r zat toch een transfersom van 9.6 miljoen in zijn contract? Wat ijlt die blaaskaak Munsterman nou?
Het probleem is ook dat ze zichzelf overschatten dus niet zomaar naar een andere club willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goede vraag. Die gasten raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Precies. Waar moet dat geld voor Elia dan trouwens zogenaamd vandaan komen? Volgens de geruchten zitten ze concreet achter Obradovic (7 miljoen) en Elia (8 miljoen geboden, afgewezen) aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, lijkt me niet dat Sulejmani op de bank gaat belanden. En die heeft laten zien dat hij op andere posities dan linksbuiten niet echt uit de verf komt.
Nee, en dat is een probleem. En contract ontbinden is leuk en aardig, maar het zou toch mooi zijn als je er nog iets voor kunt krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goede vraag. Die gasten raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Ik denk ook niet dat clubs op Sno zitten te wachten om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat ze zichzelf overschatten dus niet zomaar naar een andere club willen.
Ik zie een Sno bijvoorbeeld niet naar Groningen vertrekken (Groningen als voorbeeld he)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Prosac het volgende:
Een baas als Sno kunnen we altijd gebruiken in Groningen.
Of ze weten bij Ajax meer over een vertrek van bijv. Suarez?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Waar moet dat geld voor Elia dan trouwens zogenaamd vandaan komen? Volgens de geruchten zitten ze concreet achter Obradovic (7 miljoen) en Elia (8 miljoen geboden, afgewezen) aan.
Slop lult echt, dat kan gewoon niet anders.
"Wat zeg je, naar Groningen? Dat wil ik ook man, maar mijn zaakwaarnemer zegt dat Ajax beter is"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier maakt hij al kennis met zijn nieuwe ploeggenoot.
Dat lijkt me na een vertrek van Vermaelen niet echt logisch. En zal ook niet in de wensen van Jol liggen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Of ze weten bij Ajax meer over een vertrek van bijv. Suarez?
Munsterman is lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neen, zelfs Elia heeft gezegd dat er geen gelimiteerde som in zijn nieuwe contract staat. Hij zegt wel dat er goede mondelinge afspraken zijn.
En we weten allemaal wat die waard zijn.
Dat denk ik niet. Ik ben echt al blij als deze gasten voor noppes weg zijn. Ik vind dat Van Geel de helft maar moet overnemen. Hij heeft voor die troep gezorgd, dus zorgt ook maar dat het wordt opgeruimd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, en dat is een probleem. En contract ontbinden is leuk en aardig, maar het zou toch mooi zijn als je er nog iets voor kunt krijgen.
Elia heeft het zelf gezegd nadat hij zijn nieuwe contract had ondertekend. Denk dat die woorden inderdaad iets meer waard zijn dan die van Munsterman momenteel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Munsterman is lekker geloofwaardig. Volgens het AD zou Elia veruit de best betaalde speler van Twente worden als hij niet verkocht zou worden, dus willen ze hem toch wel verkopen.
http://qa.goal.com/nl/new(...)intelligent-contractquote:Zowel Elia als voorzitter Joop Munsterman ontkent dat een dergelijke clausule er is. "Maar er zijn wel bepaalde afspraken gemaakt", aldus de rappe aanvaller.
Hamsterman van Twente wordt nu eens op dezelfde manier gepakt.quote:'Cissé is beter dan Elia, en meer waard'
De soap rondom Sekou Cissé lijkt maar geen einde te krijgen. De felbegeerde aanvaller van Roda JC leek zo goed als rond met FC Twente, maar tot op heden staat de Ivoriaan nog onder contract bij de Limburgers. Geldschieter Nol Hendriks overweegt zelfs om Cissé (24) zelf te kopen en voor Roda JC te behouden als de Limburgse club vasthoudt aan een in zijn ogen te lage transfersom, zo weet het weekblad Voetbal International.
Hendriks, voormalig commissaris en geldschieter van de eredivisionist, liet zich vrijdag uit over de situatie, die zo langzamerhand meer op een soap begint te lijken. “Genoeg clubs willen hem hebben, maar Roda heeft nog geen bod geaccepteerd. Gelukkig maar. Ik las dat hij 2,5 miljoen euro zou moeten kosten. Geloof mij, voor dat geld gaat hij echt niet weg. Dan koop ik hem eerder zelf en blijft hij gewoon in Kerkrade. Echt waar”, aldus een vastbesloten Hendriks.
Het voormalig bestuurslid wees daarbij naar de transfer van spits Arouna Koné, die in de zomer van 2005 van Roda naar PSV vertrok en inmiddels bij Sevilla onder contract staat. “Ik vind Cissé veel beter dan Koné, en die ging voor negen miljoen naar PSV. In mijn hoofd heb ik een prijs die ik voor hem wil betalen. Alleen als andere clubs meer bieden, dan vertrekt hij.” Ook Feyenoord is in de markt om de gewilde vleugelspits deze zomer over te nemen.
“FC Twente denkt hem voor een fooi te kunnen halen zeker. Ze vangen zelf vijftien miljoen euro voor Marko Arnautovic en nóg een enorm bedrag voor Eljero Elia. Terwijl Cissé een veel betere buitenspeler is dan Elia. Cissé is veel sterker aan de bal, haalt de achterlijn vaker, is tweebenig en heeft een fantastisch schot. Ik zeg je dat hij een Europese topper wordt. Roda moet zich hard durven opstellen”, zo besluit Hendriks zijn relaas tegenover het medium.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik zie Miralem het liefst op de bank momenteel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat mensen Sulejmani nog op 10 willen zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |