MBT de Catshuisbrand gaat hij idd even commentaar krijgen, maar je denkt toch niet dat de pvda nu verkiezingen wil?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Horloge het volgende:
Dit kan wel eens het einde van Balkenende als premier betekenen. Zelfs als hij er inderdaad niks van weet (zoals hij beweert), is hij als minister van Algemene Zaken politiek verantwoordelijk.
Het is niet gezegd dat dan het hele kabinet zal vallen toch? Het zou best kunnen dat Ter Horst (geloof dat die ook verantwoordelijk is?) en Balkenende dan opstappen en de rest blijft zitten? Of is dat niet mogelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
MBT de Catshuisbrand gaat hij idd even commentaar krijgen, maar je denkt toch niet dat de pvda nu verkiezingen wil?
Het is ook een schok he wanneer je daar achter komt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Jarno het volgende:
Een onbetrouwbare overheid. What's next? Natte regen? Rode tomaten??.
Denk je dat het CDA dat zich zal laten gebeuren?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef Horloge het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat dan het hele kabinet zal vallen toch? Het zou best kunnen dat Ter Horst (geloof dat die ook verantwoordelijk is?) en Balkenende dan opstappen en de rest blijft zitten? Of is dat niet mogelijk?
Er zijn ook groene tomaten!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Jarno het volgende:
Een onbetrouwbare overheid. What's next? Natte regen? Rode tomaten??.
Die worden vanzelf rood, het zijn net standpuntenquote:
Weet ik niet. Dat hangt volledig af van het spoeddebat wat er ongetwijfeld zal komen, en wat de media nog gaan vinden. Als blijkt dat Balkenende wél op de hoogte was van deze feiten bijvoorbeeld, zie ik niet in hoe hij nog kan blijven zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk je dat het CDA dat zich zal laten gebeuren?
kijk, als je DAT hard zou kunnen maken, dan heb je écht een goed verhaal voor de voorpagina.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dat hangt volledig af van het spoeddebat wat er ongetwijfeld zal komen, en wat de media nog gaan vinden. Als blijkt dat Balkenende wél op de hoogte was van deze feiten bijvoorbeeld, zie ik niet in hoe hij nog kan blijven zitten.
+1 scherp.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die worden vanzelf rood, het zijn net standpunten
En rotte tomaten (en die zitten in het kabinet)quote:
Haha. Het moment dat Balkenende niet blundert wordt z'n einde. Ergens in 2056.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Horloge het volgende:
Dit kan wel eens het einde van Balkenende als premier betekenen.
Een les die het bedrijfsleven al jaaaaren geleden leerde. Maak je een fout met het produceren spinazie en er gaat iemand aan dood? Direct alles terugroepen, zeggen dat je sorry bent en er alles aan doen om te zorgen dat je de boel op orde krijgt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Jarzwork het volgende:
Wat ik vooral niet snap is, waarom er over gelogen wordt. Dit is overduidelijk een ongeval en als de schuld ervan deels bij de overheid ligt, dan neem je toch die schuld op je? Dat siert je alleen maar, zeker als CDA...
Als je vanaf het eerste moment eerlijk bent over wat er gebeurd is, zal daarnaast niemand je het aanrekenen, nu wel! Dat hadden ze van te voren ook wel kunnen bedenken.
Het ergste is het natuurlijk voor de familie van de schilder. Misselijke streek; men heeft gewoon de weg van de minste weerstand bewandelt: schuld bij het slachtoffer zoeken en klaar, opgelost! Een rechtszaak met flink wat smartegeld voor de familie is misschien het enige wat doordringt in het Excel-sheet van die pennelikkers.
Ik ben verder geen psycholoog, maar het fascineert mij echt waarom men besloten heeft dit in de doofpot te stoppen. Vanuit alle invalshoeken (politiek, christendom, populariteit) lijkt het in de openbaarheid brengen van het onderzoek alleen maar gunstig uit te pakken...
Overigens is het echt bullshit van die thinner. Ik ken niemand dit dat spul niet gebruikt tijdens het schilderen. Echt een conclusie van iemand die zelf nog nooit eens zn handen vuil heeft gemaakt... Verboden middel, ja ja, waarom kan ik het dan nog steeds bij de autoshop kopen als 'oplosmiddel'?
En ze toch steeds maar meer macht gunnen. Stelletje masochisten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef ethiraseth het volgende:
News at 11: mensen zijn onbetrouwbaar.
Dat hebben mensen niet, maar als Philips mij een kutradio verkoopt kan ik naar Sony gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom hebben mensen nog steeds een blind vertrouwen in bedrijven?
Er zijn denk ik weinig mensen die een blind vertrouwen in bedrijven hebben. Het verschil is echter dat de Blokker niet half jouw bezittingen afneemt om vervolgens verplicht hun blauwe bakjes te kopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom hebben mensen nog steeds een blind vertrouwen in bedrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |