Bijvoorbeeldquote:
Dijenkletser!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef behangplakker het volgende:
Ik zou er water van kopen, van de hele 200 miljoen. En dat voor het oog van duizenden Afrikanen leeggooien in de zee
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een leuke boot kopen en in de haven van Monaco leggen
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Saekerhett het volgende:
- 100 miljoen op de bank zetten en er lekker rente van trekken. Leuk voor de toekomst.
- Mijn familie en vrienden geven wat ze willen hebben. Mits het binnen de 'perken' blijft. Dus niet dat ze ineens 200 Ferrari's willen hebben. Ik bedoel, 150 is meer dan genoeg.
Wat hou ik over, 30 miljoen ofzo?
- Mooie alleenstaande villa kopen
- De mooiste home cinema kamer van Nederland met super geavanceerd spul enzo
- Audi A8
- Aston Martin DB9
- Elk jaar op een superdeluxe vakantie waar ook ter wereld
- Seizoenskaart Ajax
En dan hou ik nog minimaal 20 miljoen over. Die ga ik verdelen onder alle FOK!kers die deze post quoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV Agusta F4 CC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chevrolet Bel Air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audi Q8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest zou ik op mijn spaarrekening zetten.![]()
![]()
Ik zou een goed doel oprichten een 200 miljoen in de pot stoppen. Het goede doel is uiteraard ten bate van mij. Ook eventuele bedrijven en andere bezitting komen erin goede doelen betalen namelijk minder of geen belasting.
O en ik zou een vriendin een miljoen bieden voor seks niet omdat ik zo nodig wil maar vanwege het feit dat ze ooit heeft gezegd dat ze dat nooit zou doen.
Vervolgens zou ik een zelfvoorzienend huis bouwen zodat mocht de pleuris uitbreken ik iig goed zit. Meer zoiets als de Hive uit resident evil zonder het virus en de nare indringersOp woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
een mooi optrekje kopen. de rest van het geld op verschillende banken zetten.
en erhmm... zwembad en tennisbaan laten aanleggen in de achtertuin. en verder heb je niet echt veel nodig toch?![]()
Wat moet je met een zwemband zonder zwembad?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:52 schreef vleeschkroket het volgende:
zwemband en tennisbaan laten aanleggen in de achtertuin. en verder heb je niet echt veel nodig toch?![]()
Mijn eigen eiland kopen, daar mijn eigen huis op laten bouwen met natuurlijk alles er op en er aan, en dan tot het einde der tijden relaxen.![]()
Staatsloten kopen!!Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
privé vliegtuig kopen en daarmee de wereld rondreizen. verder een groot huis kopen met een eigen zwembad, tennisbaan, basketbalveld, golfbaan. deel aan familie geven en de rest op de bank zetten.Turn the world into your dance floor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: