Dus alleen omdat jij in de minderheid bent en voetbal niet leuk vindt, ga je de meerderheid pesten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:39 schreef aussieaussie het volgende:
De tv rechten van de Eredivisie kopen en er dan vervolgens niets mee doen. En dan vervolgens de hele dag op KLB f5-en en lachen om al die paupers die "hun" voetbal missen
Omleggen? Dat is te simpel. Ik zou ze 2 jaar lastigvallen dat ze elke keer in hun broek poepen, zo bang zouden ze zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een paar joego's inhuren om vervelende mensen om te leggen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef murphyjenkins het volgende:
afrika kopen. en van de 190 miljoen euro wisselgeld rentenieren
Teveel moeitequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:48 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Omleggen? Dat is te simpel. Ik zou ze 2 jaar lastigvallen dat ze elke keer in hun broek poepen, zo bang zouden ze zijn.
Wat doe je met de resterende ¤199.950.000,00 ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teveel moeite.
Gewoon humaan snel om laten leggen
How Cliché?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef Editeur het volgende:
Rekeningen openen voor mn broertjes, zodat ze zonder zorgen een flink studentenleven kunnen hebben. Zelf alleen maar rentenieren en oneindig veel titels binnenslepen.
Maar als aller, allereerst: Zonder iemand iets te zeggen in mn eentje een wereldreis maken. Geen mobiel meenemen en ook geen datum vaststellen waarvoor je terug bent.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat doe je met de resterende ¤199.950.000,00 ?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een ongelooflijk mooi huis kopen en altijd de nieuwste gadgets kopen op PC gebied
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En een lekker ruime auto kopen en gewoon in de supermarkt kopen waar je zin in hebt zonder te denken "das eigenlijk wel veel geld voor <insert random item>"
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, en ik zou constant op Fok mensen uit lopen schelden voor paupers
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
IN de zomer een paar overdreven dure bbq parties geven
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou een mooie businessbox bij PSV nemen maar voor de rest zoeken ze het zelf maar uit.
Ik vond mijn laatste toevoeging vrij orgineelquote:
BN'ers, voetbalbobo's?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelf omleggen en dan joego's inhuren om schuld te bekennen, is toch veel leuker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
Op een spaarrekening zetten en op mijn 65e eens kijken wat ik er mee ga doen
Enkel een hypotheek betalen, voor de rest een normaal leven leiden
Bijvoorbeeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |