niks geleerd van die 10.000 van de vorige keer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mezelf na 5 jaar afvragen wat ik in godsnaam met 200 miljoen euro gedaan heb.
Fuck yeah. En alle oude en nieuwe consoles kopen.quote:
Dat lukt mij met gewoon werken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En een lekker ruime auto kopen en gewoon in de supermarkt kopen waar je zin in hebt zonder te denken "das eigenlijk wel veel geld voor <insert random item>"
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef jogy het volgende:
Een eiland kopen, boot erbij en huursoldaten inhuren om andere mensen weg te jagen. Daarna ga ik aan mijn kloonproject beginnen om de wereld opnieuw te bevolken met allemaal klonen van mij, mannelijk en vrouwelijk, ondertussen nog even het probleem oplossen met de genen zodat inteelt geen probleem is. Als laatst zal ik de wereld rondreizen met mijn virus dat iedereen onvruchtbaar maakt en dat overal in het drinkwater gooien. Eenmaal terug op het eiland laat ik mezelf 60 jaar invriezen tot de wereldpopulatie genoeg is terugggebracht en de overgeblevenen te oud zijn om te vechten voor ik mijn klonen los laat over de aardbol, mezelf als Supreme jogy uit te roepen en de aarde te hernoemen naar Joog.
Verder weet ik het niet echt eigenlijk.
Ja, maar ik ben een pauper en opgevoed om zuinig te zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef jogy het volgende:
Een eiland kopen, boot erbij en huursoldaten inhuren om andere mensen weg te jagen. Daarna ga ik aan mijn kloonproject beginnen om de wereld opnieuw te bevolken met allemaal klonen van mij, mannelijk en vrouwelijk, ondertussen nog even het probleem oplossen met de genen zodat inteelt geen probleem is. Als laatst zal ik de wereld rondreizen met mijn virus dat iedereen onvruchtbaar maakt en dat overal in het drinkwater gooien. Eenmaal terug op het eiland laat ik mezelf 60 jaar invriezen tot de wereldpopulatie genoeg is terugggebracht en de overgeblevenen te oud zijn om te vechten voor ik mijn klonen los laat over de aardbol, mezelf als Supreme jogy uit te roepen en de aarde te hernoemen naar Joog.
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef jogy het volgende:
Nee. Vervuiling van het Jogiaanse ras.quote:
hoe veel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:07 schreef hamkaastosti het volgende:
naar de makro. haribo kikkertjes kopen.
Wil je dat even uitrekenen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef hamkaastosti het volgende:
200 miljoen euro / prijs per haribo kikkertjes
Maar dan hebben ze allemaal zo'n kleine piemol.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Vervuiling van het Jogiaanse ras.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |