Een heel klein verschil. Niet een wereld van verschil zoals tussen Heineken en Grolsch.quote:
Die koppijn krijg je door het vochttekort manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
Als je het niet in een verschil in smaak merkt, dan merk je het wel dat je de dag erna wél koppijn hebt van Euroshopper bier en niet van Hertog Jan... Bij een vriend van me kregen we vroeger ook altijd Schultenbrau voorgezet, dat was gewoon echt ranzig en een garantie voor koppijn de dag erna...(maar hij heeft geleerd en zet nu ook Hertog Jan voor
)
idd, de beste manier tegen een kater is om na thuiskomst ff een bord spaghettie met saus, en kaas en een paar plakken brood weg te kanen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die koppijn krijg je door het vochttekort man
wat een fabeltjes hier
jullie zullen wel minder voorgezet krijgen nu omdat het duurder is en dus automatisch minder zuipen
Discussies over bier flauwekul noemenquote:
Post de resultaten even in dit topic! Ben wel benieuwd in hoeverre mensen hun favoriete biertje kunnen pikken uit 5 verschillende merken...quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:33 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ook maar ja.Sowieso binnenkort bier proeven bij iemand thuis.
nou deze ben ik niet zo'n fan vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Discussies over bier flauwekul noemen. Je bent óf vrouw óf een dikke homo.
Het glas heeft idd wel veel te maken met het proeven. Maar als je gewoon gaat zuipen merk je dat toch nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef Lakai het volgende:
Het grootste verschil in bier drinken zit em in het glas voor mij...
Bier uit Palmglazen / Grimbergen / westmalle is lekker..
Uit een vaas vind ik het echt heel vies (is dus kut mbt uitgaan).
En uit blik is al helemaal niet te zuipen.
Blik is goor inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef Lakai het volgende:
Het grootste verschil in bier drinken zit em in het glas voor mij...
Bier uit Palmglazen / Grimbergen / westmalle is lekker..
Uit een vaas vind ik het echt heel vies (is dus kut mbt uitgaan).
En uit blik is al helemaal niet te zuipen.
Je moet de inhoud opdrinken, niet het blik opvretenquote:
Dank je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je moet de inhoud opdrinken, niet het blik opvreten
Dat het lekker is is ook belangrijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef Griebus het volgende:
Euroshopper is prima, je wil toch bezopen worden? Daar zit net zoveel alcohol in hoor
Precies, want als ik moest kiezen tussen Euroshopper en een heerlijk koud Palm biertje. dan zou ik het wel wetenquote:
Of een lekker kasteelbiertjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies, want als ik moest kiezen tussen Euroshopper en een heerlijk koud Palm biertje. dan zou ik het wel weten![]()
Hangt ervan af, meestal drink ik toch ook wel voor de roes.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef sp3c het volgende:
ik wil bier drinken
dat je er bezopen van wordt is een tweede
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |