Dapperquote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef simmu het volgende:
topickick w00t![]()
deze is het geworden:
[ afbeelding ]
![]()
de meest lelijke auto ooit, maar wel praktisch en betrouwbaar en betaalbaar
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Koop de duurste uitvoering van een lease-station wagon met veel op de teller voor een habbekrats en koop een bijpassende gereviseerde of motor uit een sloopauto en 1/2 + 1/2 = redelijke bak, veel luxe, vrij nieuw, en kan nog wel jaren mee.een leesbril.
wij zijn auton00bs joh! ik kon wel via het uittekenen van het electrisch circuit achterhalen waar bv het energielek zat bij mijn oude fiesta (de startonderbreker) maar vraag me dan niet om het ook daadwerkelijk te fixen want ik kan nog geen fietsband plakkenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
O jaTe laat! Dan maar geen luxe audi!
Je moet ook geen spaargeld in auto's steken! Die dingen verliezen waarde waar je bij staat!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:14 schreef simmu het volgende:
[..]
wij zijn auton00bs joh! ik kon wel via het uittekenen van het electrisch circuit achterhalen waar bv het energielek zat bij mijn oude fiesta (de startonderbreker) maar vraag me dan niet om het ook daadwerkelijk te fixen want ik kan nog geen fietsband plakkenweet je wel hoe eng het dan is om je spaargeld in een auto te steken!
Dat is onze oude auto... hebben we net weg moeten doen wegens grote reparatie- en onderhoudskosten. Wel een mega-praktische auto en zeg het nou zelf, het is toch een schoonheid??quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef simmu het volgende:
topickick w00t![]()
deze is het geworden:
[ afbeelding ]
![]()
de meest lelijke auto ooit, maar wel praktisch en betrouwbaar en betaalbaar
Wat voor geld dan wel?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet ook geen spaargeld in auto's steken! Die dingen verliezen waarde waar je bij staat!
nietus! ik had de fiesta in 2002 gekocht voor 1500, daar tot nu toe en met redelijk lage kosten in rondgereden. via de slooppremie en de verzekering (in januari zat er een connexxionbus tegenaan) heb ik er uiteindelijk 1700 voor terug gekregenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet ook geen spaargeld in auto's steken! Die dingen verliezen waarde waar je bij staat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |